Stránka 1 z 2
2,0Hdi 66kw Bosch - starty+v zátěži chcípne.
Napsal: 07 pro 2014, 20:23
od Deeny7
Zdravím odborníci,potřebuji poradit. Mám xsaru picasso 2,OHdi 66Kw vstřikování bosch. Mám problém ze startama za tepla i za studena. Tlak na liště 0 točim točim a tlak stoupá jak je kolem 200bar auto chytne,to je cca normální,ale když vypnu motoru tlak hned okamžitě spadne na 0bar a začne proces znova. Než mi vyleze tlak na 200bar je to docela doba odhad 10 sekund i víc podle teploty mi to tak přijde. Jinak auto chytne na 4válce vše ok.A navíc mám teď i další problém , vyměnil jsem pal filtr i s obalem (nový) , vyčistil jsem regulátor tlaku dal vše dohromady a když jedu a vytočím víc motor auto samo chcípne a naskočí chyba motoru (jaká zatím nevim,tipoval bych vysoky tlak nebo nizky na lyště). Napadá Vás neco? Co drží tlak na na liště? Vstřikovače vypadají OK z přepadů jde tak stejně a moc nepropouštěj. čerpadlo?regulátor? Proč mi teď auto chípá ? Díky za každou radu jsem v koncích
Napsal: 07 pro 2014, 21:23
od HonzaXM
Na 90% vadný DRV ventil. Čištění málokdy pomůže.
Napsal: 07 pro 2014, 21:36
od Deeny7
Já si myslím taky,ale bojim se,že ho koupím a nebude to tím. Myslíte si,že ten regulátor drží i ten tlak v railu ? Nikdo totiž neví z kolegů co u comonrailu drží tlak. Prý vstřikovače a čerpadlo a nebo ten regulátor. Diky za odpoveď
Napsal: 08 pro 2014, 09:03
od koma33
nizky tlak zmeraj kolko a dava dopravne cerpadlo a ked je dostatocny tak drv ventil
Napsal: 08 pro 2014, 09:36
od Deeny7
Poravaci cerpadlo v nadrzi kolik dava? Vysokotlkake cerpadlo dava tlak dostacujici ,jen dlouho trva nez ten tlak naroste a auto chytne. kdyz vypnu tlak je hned na nule.zmerit tlak na zpatecce?
Napsal: 08 pro 2014, 11:13
od roman1648
můžou propouštět vstřiky do vratek, častý jev
čidlo na commonrailu
regulátor na VT čerpadle
VT čerpadlo
Napsal: 08 pro 2014, 11:33
od Deeny7
Pekny

Tak to teda nevim cim zacnu

Napsal: 08 pro 2014, 11:39
od adi
Zacal bych merit

Napsal: 08 pro 2014, 11:45
od Deeny7
Vstriky by meli byt ok,nepropoustej A dal jsem asi skoncil. Nic jineho asi nevyzkousim nez vymenit. Nebo se pletu? Da se skusit regulator?Cerpadlo?
Napsal: 08 pro 2014, 11:57
od roman1648
hele, nějakou příčinu ten pomalu nabíhající tlak mít musí, tak pokud vstřiky drží, je to asi v čerpadle nebo DRV
čím to diagnostikuješ ?
Napsal: 08 pro 2014, 12:04
od Deeny7
Delphi diagnostika,bohuzel uz ji nemam kazdy den ale bejvalej kolega mi to pripojuje. Chyba zadna jen ten tlak. Teda ted tam chyba naskocila,ale zatim nevim jaka jak to chcipne za jizdy. Pricinu to nejakou urcite ma,ale commonrailu moc nerozumim. Drv ventil drzi tlak? Nebo ho jen meri?
Napsal: 08 pro 2014, 12:07
od roman1648
na čerpadle to je regulátor tlaku ( takovej ten čudl ), na liště snímač - vyhodnocuje vysokej tlak, takže když je nízkej nebo naopak moc vysokej, vypne se to aby se to nezkurvilo..
Napsal: 08 pro 2014, 13:46
od Deeny7
Zkusim sehnat regulator a vyzkousim. Ten snimac asi maka kdyz vytocim dvojku tak se motor vypne. Samotny cerpadlo drzi taky tlak?
Napsal: 08 pro 2014, 13:53
od roman1648
jak drží tlak, nechápu ? jako konstantní hodnotu tlaku +/- ?
ta se mění s otáčkama samozřejmě, proto je tam regulátor, když nereguluje, špápneš tomu, tlak na railu vyletí do nebes, čidlo vyhodnotí a vypne se to nebo padne do nouze
Napsal: 08 pro 2014, 17:35
od Deeny7
Kolega rikal,ze kdyz se vypne motor,ze tlak na railu nema hned klesnout,ze ma drzet treba 200bar a pak pomalinku klesat. Nebo je to jinak?