tyska DSLA150P502 zřejmě omyl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tyska DSLA150P502 zřejmě omyl
Dobrý večer,
stala se mi taková věc, u oct. 1,9Tdi ALH 66kw jsem řešil špatné studené starty, prošel jsem vše (aku, starter, žhaviče...) až mi zbyly trysky, po odzkoušení otevíraly brzlo a jedna kapala. Sháněl jsem nové a nabídli mi opravnou sadu od Boshe podle původních starých trysek DSLA150P706. Sady dorazily a maník co dělá trysky a čerpadla mi je namotoval, u montáže poslení trysky jsem zjistil, že na trysce je DSLA150P502 a na krabičce kod sady 2437010082, už bylo vše rozbaleno, tak jsem si říkal, že asi nějaká alternativa, nejsou přece v prodejně blbí... Po projetí bylo jasné, že je asi něco špatně, hrabe to na na dvojku na asfaltu. Na netu jsem se po delší době doklikal, že to jsou asi na 2,5 litr, takže mi je zaměnili... Otázka je, jaké jsou rozdíly v průměru a co s tím....lze nějak srovnat vstřikovanou dávku např. přes ř.j. abych to nemusel přehazovat a i reklamace by byla složitá, dohadujte se, kdo co říkal...., je jasné, že tam bude moc paliva a málo vzduchu, hodně kouře.... výkon jsem zvyšovat něchtěl.... lze to nějak napravit??? Děkuji
stala se mi taková věc, u oct. 1,9Tdi ALH 66kw jsem řešil špatné studené starty, prošel jsem vše (aku, starter, žhaviče...) až mi zbyly trysky, po odzkoušení otevíraly brzlo a jedna kapala. Sháněl jsem nové a nabídli mi opravnou sadu od Boshe podle původních starých trysek DSLA150P706. Sady dorazily a maník co dělá trysky a čerpadla mi je namotoval, u montáže poslení trysky jsem zjistil, že na trysce je DSLA150P502 a na krabičce kod sady 2437010082, už bylo vše rozbaleno, tak jsem si říkal, že asi nějaká alternativa, nejsou přece v prodejně blbí... Po projetí bylo jasné, že je asi něco špatně, hrabe to na na dvojku na asfaltu. Na netu jsem se po delší době doklikal, že to jsou asi na 2,5 litr, takže mi je zaměnili... Otázka je, jaké jsou rozdíly v průměru a co s tím....lze nějak srovnat vstřikovanou dávku např. přes ř.j. abych to nemusel přehazovat a i reklamace by byla složitá, dohadujte se, kdo co říkal...., je jasné, že tam bude moc paliva a málo vzduchu, hodně kouře.... výkon jsem zvyšovat něchtěl.... lze to nějak napravit??? Děkuji
Děkuji za reakce,
byl jsem poněkud z toho poněkud rozladěný, páč si to po přidání solidně zakouří a nevěděl jsem co na to motor a jeho životnost či spotřeba.
Když jsme u té volnoběžné dávky, tak jak jsem se tu dočetl, mění množství vstřkované nafty v celém rozsahu. A teď jestli jsem to správně pochopil, když zvednu to pětimístné číslo v kanálu 01 na motoru, tak se číslo dávky snižuje, ale ve skutečnoti dávka vstřikovaná roste?? a naopak?
jsem se na to díval a ukazuje mi to za tepla 2,8-3 mg/R či jak tam je ta jednotka. Spotřeba na volnoběh 0.4-0.5 l/h, když jsem číslo pětimístné čislo snížil hodnota vzrostla na cca 4.5 mg/R a zároveň vzrostla i spotřeba volnoběhu na cca 0.5-0.6 l/h. To by zase svědčilo o opaku, tak jsem to alespoň pochpil zde z příspěvků.
A není i to číselné množství vstřikovaného paliva zkreslené, páč (nebo to ř.j. nějak měří) páč ona počítá s jinýma dírama v tryskách a tudíž jinou dávkou za určitých podmínek?
Zkrátka určitě bych množství vstřikované nafty omezi, kam tedy posunout kterou hodnotu. Děkuji
byl jsem poněkud z toho poněkud rozladěný, páč si to po přidání solidně zakouří a nevěděl jsem co na to motor a jeho životnost či spotřeba.
Když jsme u té volnoběžné dávky, tak jak jsem se tu dočetl, mění množství vstřkované nafty v celém rozsahu. A teď jestli jsem to správně pochopil, když zvednu to pětimístné číslo v kanálu 01 na motoru, tak se číslo dávky snižuje, ale ve skutečnoti dávka vstřikovaná roste?? a naopak?
jsem se na to díval a ukazuje mi to za tepla 2,8-3 mg/R či jak tam je ta jednotka. Spotřeba na volnoběh 0.4-0.5 l/h, když jsem číslo pětimístné čislo snížil hodnota vzrostla na cca 4.5 mg/R a zároveň vzrostla i spotřeba volnoběhu na cca 0.5-0.6 l/h. To by zase svědčilo o opaku, tak jsem to alespoň pochpil zde z příspěvků.
A není i to číselné množství vstřikovaného paliva zkreslené, páč (nebo to ř.j. nějak měří) páč ona počítá s jinýma dírama v tryskách a tudíž jinou dávkou za určitých podmínek?
Zkrátka určitě bych množství vstřikované nafty omezi, kam tedy posunout kterou hodnotu. Děkuji
Taky mam na 66kw ALH tyhle trysky kvulit zvyseni výkonu uz asi 6let bez upravy softu.
Spotřeba šla dolu kvuli vetšímu toč. momentu v nizkých otáčkach jezdi se stim pekně, ničehož se neboj tu dávku dej tak na 4mg/r.
Auto nebude kourit pujde tam mín nafty.
Spotřeba šla dolu kvuli vetšímu toč. momentu v nizkých otáčkach jezdi se stim pekně, ničehož se neboj tu dávku dej tak na 4mg/r.
Auto nebude kourit pujde tam mín nafty.
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
myslim ze mas recht, moja chybaJarda S. píše:764 jsou ze 111kwtoefuk píše:502 su povodne z 85kw R5 AAT a maju mat 0,205 ale katalog sevendiesel uvadza 0,210mm.
764 su povodne z 103kw R5 AEL, rozmer vseobecne znamy 0,216mm.
ALH 66kW ma myslim v serii 0,185mm.
AAT P520 85kw
AEL P502 103kW
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
TO delis - zajed za nakym zkusenym upravcem a on ti to naladi, sam toho asi moc nezmuzes, spis si uskodis a motoru taky. Dobry tuner ti vse doladi a budes jezdit s temer stejnou spotrebou a BEZ koure, akorat budes mit po kapotou o naky ty kone navic. Bracha mel s temito tryskama 150 koni a 330Nm , turbo jen serie VNT 15, soft odladil TDI Fun ( http://www.tdifun.cz/ ) a bez koure 

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A