tyska DSLA150P502 zřejmě omyl

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

delis
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 bře 2009, 23:43
Odpovědi: 0

tyska DSLA150P502 zřejmě omyl

Příspěvek od delis »

Dobrý večer,
stala se mi taková věc, u oct. 1,9Tdi ALH 66kw jsem řešil špatné studené starty, prošel jsem vše (aku, starter, žhaviče...) až mi zbyly trysky, po odzkoušení otevíraly brzlo a jedna kapala. Sháněl jsem nové a nabídli mi opravnou sadu od Boshe podle původních starých trysek DSLA150P706. Sady dorazily a maník co dělá trysky a čerpadla mi je namotoval, u montáže poslení trysky jsem zjistil, že na trysce je DSLA150P502 a na krabičce kod sady 2437010082, už bylo vše rozbaleno, tak jsem si říkal, že asi nějaká alternativa, nejsou přece v prodejně blbí... Po projetí bylo jasné, že je asi něco špatně, hrabe to na na dvojku na asfaltu. Na netu jsem se po delší době doklikal, že to jsou asi na 2,5 litr, takže mi je zaměnili... Otázka je, jaké jsou rozdíly v průměru a co s tím....lze nějak srovnat vstřikovanou dávku např. přes ř.j. abych to nemusel přehazovat a i reklamace by byla složitá, dohadujte se, kdo co říkal...., je jasné, že tam bude moc paliva a málo vzduchu, hodně kouře.... výkon jsem zvyšovat něchtěl.... lze to nějak napravit??? Děkuji
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

na 2.5 jsou dsla 150p764 ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
wolverine
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 02 zář 2010, 08:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od wolverine »

Taky bych chtěl takový omyl ;-)
Skoda octavia 1.9tdi. Vw golf Country 4x4.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

502ky jsou z 2,5ky , používají se právě pro zvyšování výkonu, dá se s tím normálně jezdit i bez nějakých dalších úprav, kdyby to náhodou při plným plynu kouřilo dá se to trochu omezit zvednutím volnoběžné dávky VAGem
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

Jarda S. píše:na 2.5 jsou dsla 150p764 ;)
2.5 TDI nemalo len jeden typ trysiek, naozaj su povodom z neho
je to velmi blizke ako su trysky na AHF, takze cesta najnizsieho odporu by bolo nahrat do stavajucej ECU soft z ASV, a bolo by z toho 81kW
alebo potom spravit chiptuning z 81kW na 66kW :D
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

acryll takže to jsou nějaký menší než 764 (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

presne tak (crazy) :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

502jky jsou z 2.5TDi 103kw ne? Kdyžtak mě opravte :)
delis
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 bře 2009, 23:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od delis »

Děkuji za reakce,
byl jsem poněkud z toho poněkud rozladěný, páč si to po přidání solidně zakouří a nevěděl jsem co na to motor a jeho životnost či spotřeba.
Když jsme u té volnoběžné dávky, tak jak jsem se tu dočetl, mění množství vstřkované nafty v celém rozsahu. A teď jestli jsem to správně pochopil, když zvednu to pětimístné číslo v kanálu 01 na motoru, tak se číslo dávky snižuje, ale ve skutečnoti dávka vstřikovaná roste?? a naopak?
jsem se na to díval a ukazuje mi to za tepla 2,8-3 mg/R či jak tam je ta jednotka. Spotřeba na volnoběh 0.4-0.5 l/h, když jsem číslo pětimístné čislo snížil hodnota vzrostla na cca 4.5 mg/R a zároveň vzrostla i spotřeba volnoběhu na cca 0.5-0.6 l/h. To by zase svědčilo o opaku, tak jsem to alespoň pochpil zde z příspěvků.
A není i to číselné množství vstřikovaného paliva zkreslené, páč (nebo to ř.j. nějak měří) páč ona počítá s jinýma dírama v tryskách a tudíž jinou dávkou za určitých podmínek?
Zkrátka určitě bych množství vstřikované nafty omezi, kam tedy posunout kterou hodnotu. Děkuji
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

502 su povodne z 85kw R5 AAT a maju mat 0,205 ale katalog sevendiesel uvadza 0,210mm.
764 su povodne z 103kw R5 AEL, rozmer vseobecne znamy 0,216mm.
ALH 66kW ma myslim v serii 0,185mm.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Havlos »

Taky mam na 66kw ALH tyhle trysky kvulit zvyseni výkonu uz asi 6let bez upravy softu.
Spotřeba šla dolu kvuli vetšímu toč. momentu v nizkých otáčkach jezdi se stim pekně, ničehož se neboj tu dávku dej tak na 4mg/r.
Auto nebude kourit pujde tam mín nafty.
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

alebo potom este prichadza do uvahy pohnut hlavou cerpadla, urcite je tu niekde na to navod
s tym menenim davky - cim je vyssia davka ( v mg/str ) odcitana diagnostikou tym menej paliva tam realne ide
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

toefuk píše:502 su povodne z 85kw R5 AAT a maju mat 0,205 ale katalog sevendiesel uvadza 0,210mm.
764 su povodne z 103kw R5 AEL, rozmer vseobecne znamy 0,216mm.
ALH 66kW ma myslim v serii 0,185mm.
764 jsou ze 111kw ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Jarda S. píše:
toefuk píše:502 su povodne z 85kw R5 AAT a maju mat 0,205 ale katalog sevendiesel uvadza 0,210mm.
764 su povodne z 103kw R5 AEL, rozmer vseobecne znamy 0,216mm.
ALH 66kW ma myslim v serii 0,185mm.
764 jsou ze 111kw ;)
myslim ze mas recht, moja chyba
AAT P520 85kw
AEL P502 103kW
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

TO delis - zajed za nakym zkusenym upravcem a on ti to naladi, sam toho asi moc nezmuzes, spis si uskodis a motoru taky. Dobry tuner ti vse doladi a budes jezdit s temer stejnou spotrebou a BEZ koure, akorat budes mit po kapotou o naky ty kone navic. Bracha mel s temito tryskama 150 koni a 330Nm , turbo jen serie VNT 15, soft odladil TDI Fun ( http://www.tdifun.cz/ ) a bez koure :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“