Golf 3 1.9 TD starter + kontrolky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Akiro
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 22 dub 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Golf 3 1.9 TD starter + kontrolky

Příspěvek od Akiro »

Zdravim panove.Popisi vam svuj problem.......Nejdrive dotaz jakou navaznost ma spinacka?Nejdrive pred tydnem prestal jit starter.obcas cvakla civka obcas ne,po privedeni + primo na civku nic.Dnes jsem prisel chci vyzkouset a ejhle kontrolky se nerozviti funguje jen palivomer.Spinacka zlobila drive moze mit az takovy vliv?
MK3 86 KW 1.9 Td AAZ.
čerpadlo poladěno IC dodáno tlačíme 1.1 bar.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

když ti zlobí spínačka tak ji máš vyměnit a ne nechat to dojít tak daleko že se nepohneš si lajdák ;)

výměna spínačky pokud nemáš vybavení může být i velmi nechutná práce ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

v jakém stavu je baterie a dobíjení?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Akiro
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 22 dub 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Akiro »

dobijeci a napajeci soustava je v poradku jakozto elektrikar si ji udrzuji v poradku.Sundani starteru nebude problem spis jako to proc tak najednou kdyz vsechny konetkory jsem pred 2 mesici precvakval a daval nove...

+ jakozto pojistkovka,relatka a elektrika kompletne
MK3 86 KW 1.9 Td AAZ.
čerpadlo poladěno IC dodáno tlačíme 1.1 bar.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud máš OK aku TAK MUSÍŠ DÁT SILOVÝ PROU NA PADESÁTKU TO ŘÍKÁŠ ŽE NECVAKNE A pk přímo na starter kontakt co de přímo do starteru točí se vůbec?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

tak si zkontroluj kabel mezi cívkou a motorem starteru
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

jestli ti spínačka v minulosti zlobila tak jednoduše kup novou stojí okolo stovky a na zkoušku jí můžeš klidně jenom pověsit na kabely (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Uživatelský avatar
Akiro
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 22 dub 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Akiro »

[quote="slovacek.milos"]pokud máš OK aku TAK MUSÍŠ DÁT SILOVÝ PROU NA PADESÁTKU TO ŘÍKÁŠ ŽE NECVAKNE A pk přímo na starter kontakt co de přímo do starteru točí se vůbec?[/quote

ted uz ani netoci.....myslim ze to bude mit co spolecneho s temi dlouhymi starty ted v zime bud bude jen civka nebo uhliky ale poklepani nepomohlo
MK3 86 KW 1.9 Td AAZ.
čerpadlo poladěno IC dodáno tlačíme 1.1 bar.
Uživatelský avatar
Akiro
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 22 dub 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Akiro »

Ladas píše:tak si zkontroluj kabel mezi cívkou a motorem starteru
yes pisu si zitra zkouknu shodim ho a rozeberu snad je podobnej jako u feliny
MK3 86 KW 1.9 Td AAZ.
čerpadlo poladěno IC dodáno tlačíme 1.1 bar.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Akiro"][quote="slovacek.milos"]p

ted uz ani netoci.....

pokud dáš + kabel ale jiný kabel z baterky, p římo na šroub co de do starteru a nic, na cívku 5O a nic, starter ven a vyměnit uhlíkový blok, ěkrábni taky o starter jestli je kostra vpořádku
a jetli máš starter vpředu pojený s držákem musíš si podepřít motor heverem a mírně předepnout ;)
Uživatelský avatar
Akiro
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 22 dub 2014, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Akiro »

slovacek.milos píše:
Akiro píše:
slovacek.milos píše:p

ted uz ani netoci.....

pokud dáš + kabel ale jiný kabel z baterky, p římo na šroub co de do starteru a nic, na cívku 5O a nic, starter ven a vyměnit uhlíkový blok, ěkrábni taky o starter jestli je kostra vpořádku
a jetli máš starter vpředu pojený s držákem musíš si podepřít motor heverem a mírně předepnout ;)
VYreseno.natahany silove minusy ke starteru+ novy bosh starter...kdyby jste videli jak vypadal ten predchozi.spaleny komutator uhliky napadrt....aspon vim jak ma spravne tocit starter
MK3 86 KW 1.9 Td AAZ.
čerpadlo poladěno IC dodáno tlačíme 1.1 bar.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33620
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Akiro"][quote="slovacek.milos"]

tam je ještě jedna finta že pokud kupuješ starter musíš se dívat na výkon starteru v tvém případě se prodávají 1,8 a 2 kW

když jevíc jak mínus deset je to znát ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“