S764 na AHF.

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

romantymofiy
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 14:16

S764 na AHF.

Příspěvek od romantymofiy »

Zdravim panove. Nevite jestli muže to mit vliv na start za studena? Chyta to jak Avia a kouři bile než se srovnaji všechny valce. Za tepla chyta na škrtnuti. Tlaky ve valci 25-28 bar., žhavičky nove NGK a žhavi, vzduch v nafte neni :( . Už nevim kudy dal hledat. Poradi někdo? Diky.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

máš vstřiky seřízený ?
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
romantymofiy
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 14:16

Příspěvek od romantymofiy »

Ano. 220 bar. Puvodni tež byly na 220bar.
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

A co rozvody, predvstrik, diagnostika - nepise treba neco ?


EDIT: AHF ma mit tlaky serizeny na 190 :o
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
romantymofiy
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 14:16

Příspěvek od romantymofiy »

To by bylo moc snadne. Predvstrik těsně nad modrov čarov, diag bez zavad.
romantymofiy
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 14:16

Příspěvek od romantymofiy »

EDIT: AHF ma mit tlaky serizeny na 190 :o[/quote]

Euro 3- 220 bar.
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

To pises spravne, ale to je pripad ASV

AHF je euro 2 a ma 190 bar , jeste me napadlo jestli mas OK teplotni cidlo
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
romantymofiy
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 14:16

Příspěvek od romantymofiy »

Napada mě jen upravit start v softu ale nemyslim že by až takovej vliv měly vštši dirky ve vstřikach.
romantymofiy
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 14:16

Příspěvek od romantymofiy »

Co se tyka diagnostiky vše je OK jinak bych ne prosil o radu, čidlo je nove origo.
romantymofiy
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 14:16

Příspěvek od romantymofiy »

Z těma vstřikama už mam auto 5 let a posledni rok to tak blbne od 0°C dolu.
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

Ja mam motor AHF a plni euro 3...
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2010, 20:39

Příspěvek od octavia.TDI »

spawn133 píše:Ja mam motor AHF a plni euro 3...
jedine z DE
Uživatelský avatar
spawn133
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2011, 13:37
Bydliště: Brno

Příspěvek od spawn133 »

jj presne dovoz z D
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

A zkusil jsi to cidlo odpojit a start ?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
romantymofiy
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2010, 14:16

Příspěvek od romantymofiy »

Ne. Mohu to skusit. Prodloužil jsem dobu žhaveni ale to nepomohlo, dnes jsem zmenil startovaci davku zastudena a otačky volnobehu za studena tak že zitra uvidim. Mě to přide jako když nejde žhaveni. Sundal jsem žhavici lištu a nastrkal do nej žhavičky, ukostřil a sundal konektor s čidla teploty, žhavičky žhavi od špičky ale než začervenaji tak to trva asy 8_10 s.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“