GT1646V a Rotacka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

GT1646V a Rotacka

Příspěvek od 19olo88 »

Skušal niekto zastavbu GT1646V zo 2,0tdi 103kW do Rotacky?
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Pipa95
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2014, 22:58

Příspěvek od Pipa95 »

Mě by to taky zajímalo, jaký úpravy budou potřeba na 66tku s naklápěním. Byla by to pro mne celkem zajímavá varianta
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Jestli nemáš 4x4, tak bych to asi řešil raději cestou přestavby na klasické TDI turbo 1749V ( VA, VB ). Na to už koupíš vše hotové.
U 1646 je potřeba vyrobit vedení vzduch z/do turba a vytvořit celý 1. díl výfuku.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Buduci tyžden budem mat doma jednu GT1646V zo 103kW tak uvidím aké upravy by boli potrebne aby som ju dostal na original zvody.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Pipa95
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2014, 22:58

Příspěvek od Pipa95 »

oukej díky v tom případě je vačko jasná volba :)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

19olo88 píše:Buduci tyžden budem mat doma jednu GT1646V zo 103kW tak uvidím aké upravy by boli potrebne aby som ju dostal na original zvody.
No tak to nejde v žádném případě.
Jedině včetně 103kW svodů.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Odpovědi: 0
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Bóďa píše:
19olo88 píše:Buduci tyžden budem mat doma jednu GT1646V zo 103kW tak uvidím aké upravy by boli potrebne aby som ju dostal na original zvody.
No tak to nejde v žádném případě.
Jedině včetně 103kW svodů.
Boďa: Bude aj so zvodmy .. ( ale ja to turbo posuvam dalej u mna sa len chvilku ohreje doma ) ja mam rad svoje VA.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Odpovědi: 0
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Ozivim tema... Nesla by ta 1646 otocit smerem dolu, tak jako je 1749? Potom by bylo vse priblizne na stejnem miste, akorat privod a odtok oleje obracene. Napada vas, jak to vyresit? Diky :)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to už je vymyšlený :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Potrebuješ len iný prvý dieľ výfuku. Inak by malo pasovať teda aspoň z 1.9TDI
Pasuje takto tá 1646V
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

píše z 2.0 z 1,9 je to jinak...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Celkom by ma ale zaujímalo aký je potom rozdiel medzi 1646V z 2,0 a z 1,9
Vie niekto ?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

úplně jiné turba stačí hledat a ne jen čekat co přiletí z nebe 8-)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

jj, 2.0TDI 8V (BMM alebo BMP) ma DPF a koly tomu je tam doslova vsetko inak, rovnako ako u 1.9 (BLS).
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“