hadičky - obtokové turbo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
"foukej do spodniho vyvodu (jak je samotnej)" - ten na obrazku vlevo
"proud vzduchu musi jit do horniho vyvodu" - to jsem psal blbost ale myslel jsem ten na druhy strane jak je spolu s tim doboku
"kdyz pripojis autobaterii a ventil sepne. Nyni by mel jit vzduch z bocniho vyvodu, ktery vede na banku. " - u toho obrazku s carkama je to snad jasny, bocni je bocni
tlak tak pul baru
jak ma tahlo chodit? tak se podivej na to video co jsem posilal drive. regulace zatuhava u turb s variabilnima lopatkama, koukni se i na to druhy video co sem posilal drive jak to funguje (co by se tam tak zadrelo )
no tak zapni klicek a hura merit napeti na kabelech
"proud vzduchu musi jit do horniho vyvodu" - to jsem psal blbost ale myslel jsem ten na druhy strane jak je spolu s tim doboku
"kdyz pripojis autobaterii a ventil sepne. Nyni by mel jit vzduch z bocniho vyvodu, ktery vede na banku. " - u toho obrazku s carkama je to snad jasny, bocni je bocni
tlak tak pul baru
jak ma tahlo chodit? tak se podivej na to video co jsem posilal drive. regulace zatuhava u turb s variabilnima lopatkama, koukni se i na to druhy video co sem posilal drive jak to funguje (co by se tam tak zadrelo )
no tak zapni klicek a hura merit napeti na kabelech
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Jurosdi nechapu ty tvoje dvě první věty! nechybí ti u nich otaznik? nebo mi tím říkáš že jsem to změřil spravne?jurosdi píše:Meral si odpor cievky v N75. Meral si správne. Pri kontrole odporu cievky je N75 odpojený od kabeláže. Inak N75 má trvalých +12V cez klúč a mínus je ovládaný cez RJ motora.
Myslíš jako to za tou pákou jak bylo na yuotubu jak to prstem ovladal?
jo tohle video - takhle volne to chodi bez tahla. tahlo ma ale dost silnou pruzinu. na druhym videu je videt co se v turbo deje a ze to v podstate nema sanci zatuhnout
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
stres3d píše:"foukej do spodniho vyvodu (jak je samotnej)" - ten na obrazku vlevo
"proud vzduchu musi jit do horniho vyvodu" - to jsem psal blbost ale myslel jsem ten na druhy strane jak je spolu s tim doboku
"kdyz pripojis autobaterii a ventil sepne. Nyni by mel jit vzduch z bocniho vyvodu, ktery vede na banku. " - u toho obrazku s carkama je to snad jasny, bocni je bocni
tlak tak pul baru
jak ma tahlo chodit? tak se podivej na to video co jsem posilal drive. regulace zatuhava u turb s variabilnima lopatkama, koukni se i na to druhy video co sem posilal drive jak to funguje (co by se tam tak zadrelo )
no tak zapni klicek a hura merit napeti na kabelech
Umě tedy nehrozí zatuhnutí regulace?????????
Jako že ten ventil bude ok? 100 procentne?jurosdi píše:Merák si napojil na kontakty priamo v N75. Tým si zistil odpor v cievke tohoto ventilu. Výrobca píše cca 20ohm. Ty si nameral 26 ohm. Ked beriem do úvahy nižšiu teplotu vzduchu, odchýlky meráku a prechodový odpor medzi kontaktmi meráku a pinmi v N75 ,tak je to cca OK.
Už Ti nerozumiem....prúd sa u N75 nemeria. Meria sa len koncový odpor a to si spravil OK. Pokial je kontrola odporu OK,tak sa spraví kontrola cez počítač. Akčné členy aktivujú N75 a Ti počuješ ako cvaká. Keby si mal počas ttestu napojený externý tlak na vstup do N75,tak by si videl ako pracuje banka s tiahlom na turbe.
Promin tohle psal stres3D:jurosdi píše:Už Ti nerozumiem....prúd sa u N75 nemeria. Meria sa len koncový odpor a to si spravil OK. Pokial je kontrola odporu OK,tak sa spraví kontrola cez počítač. Akčné členy aktivujú N75 a Ti počuješ ako cvaká. Keby si mal počas ttestu napojený externý tlak na vstup do N75,tak by si videl ako pracuje banka s tiahlom na turbe.
nechapu co si jak meril proste zapnu klicek s odpojenym ventilem (mozna to chce i nastartovat ) pichnes cernej na kostru a cervenym zjistis kde je 12V pripadne kde lita treba 5-8V. To pak vypni klicek a zmer pomoci odporu jestli neni zem neni spojena natvrdo s jednim vyvodem (to by znamenalo, ze se do ventilu spina +)
ja nechapem co vobec zistujes tieto veci. keby nebol elektricky v poriadku tak tato chyba bude v riadiacej jednotke ulozena. podla vypisu co si dal tak tam chyba n75 nebola. mal si tam kamosa s diagnostikou len je uplny amater a nevie snou robit ani zakladne veci. vprvom rade ste mali vymazat pamat zavad nakolko chyby co si tam mal mohli byt z minulosti staci trebars zapnut zapalovanie bez zapojenej vahy a chyba je v jednotke zapisana. za druhe ked sa po vymazani chyb tieto znovu neukazu mali ste urobit test akcnych clenov s ktorym zistis ze n 75 je funkcny a tuka aj ked este to nedokazuje ze je na 100 precent funkcny a po tretie ste mali urobit log kanalov 3,10,11 pocas jazdy a to na trojke alebo stvorke ad 1500 do 4000 otacok s plynom na podlahe kde by sa zistilo ci je v poriadku ako vaha vzduchu tak aj regulacia turba.....takze si najprv skontroluj ci mas spravne zapojene hadicky podla posledneho obrazku potom si zavolaj kamosa s diagnostikou a ked bude ochotny tak mu vysvetlime ak urobit test akcnych clenov a aj logovat za jazdy a potom budes vediet na com si....
Tdi