Stránka 1 z 2
Skoda Fabia 1.9TDI 101PS to 262PS / 482Nm by DIESLEPOWER
Napsal: 31 pro 2014, 14:24
od DIESELPOWER office
Test Škoda Fabia Combi 1.9 TDI (247/262 k): Některé věci nejsou, jak se zdají..
Více na:
http://www.autorevue.cz/test-skoda-fabi ... n=copylink
https://www.facebook.com/dieselpower.cz
https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 5773/posts
Skoda Fabia Combi 1.9TDI (ATD) 100PS to 262PS / 482Nm,
turbocharger DT5, vstřikovače AL/Race783, FMIC, spodek ASZ, 6g převodovka/spojka, custom exhaust, optimalizace ECU DIESELPOWER, 16" brake 312mm/256mm, podvozek Fabia RS.
Fabia s touto úpravou najezdila již skoro 100.000 km.
80-215KM/H:
https://www.youtube.com/watch?v=inb8pT0 ... ooX2RuIM1W

Napsal: 31 pro 2014, 15:06
od octavia.TDI
docela prasacky to vedeni IC , u Vas bych cekal něco jiného,kde je ta kvalita jak se tady hlasaa ???

Napsal: 31 pro 2014, 15:59
od parik
az na to ze to auto je peknej hnus, tak poklona!
Napsal: 31 pro 2014, 17:46
od Ondra_TDI
Napsal: 31 pro 2014, 18:08
od Wena
Však píšou motor ASZ + 6 kvalt určo nová spojka,brzdy,cooler,turbo vstřiky + práce a soft...
pokud si to necháš udělat na zakázku tak dle mě cena souhlasí
Napsal: 31 pro 2014, 18:12
od dreizig5
tak kup někde 262 koní za 150 000.- vole

Napsal: 31 pro 2014, 18:24
od Wena
dreizig5 píše:tak kup někde 262 koní za 150 000.- vole

Neříkám že bych to za to dal

ale jsou takový blázni

Napsal: 31 pro 2014, 19:33
od JasteR
Wena to napsal trefne, sam urcite vi co ho stalo na rotacce 230PS, taky moc dobre vím co me stalo u rotacky dostat se "jen" na 210PS, ale dneska je doba jinde, navic u PD 200koni zdaleka nestoji takovy penize, ale at si kazdy sam spocita kolik u 74kW fabie da za novy trubo ktery zvladne 280koni cca30t, race trysky 14t, material na vedeni + FMIC cca10t, vyfuk na zkazku cca7t, RS P+Z brzdy cca15t, RS podvozek cca? , 6g prevodovku + spojku cca30t + min. preoblozeni lamely, lepe Sachs race lamelu a pritlacak, spodek ARL/ASZ 5-6tis?, sáni FRS, vedeni vzduchu Cupra k airboxu, 4 bar cidlo, alespon budiky na turbo, idealne olej, egt a jen v materialu jste hned hodne pres 100.000,- a to jeste polovina dilu neni nova .. dale nepocitam praci a to nejdulezitejsi odladeni na brzde.. vse je o tom zda se nakoupi kvalitni HW a zda majitel zainvestuje do komplexni upravy motor/prevodovka/spojka/podvozek/brzdy... aby ostatni HW alespon castecne sekundoval zvysenemu vykonu motoru..
Napsal: 31 pro 2014, 19:59
od octavia.TDI
samozrejme nejake ty veci jdou mnohem levneji ,ale to je jedno ...
jen me dost dostavas tim Fmic s vedenim.... si snad delas srandu ze tady budes jeste mluvit o vedeni fmic kdyz je tam takovej hnus,to je kvalita ???

Napsal: 31 pro 2014, 20:08
od JasteR
..myslim, ze se cenove drzim jeste velice nizko, ne kazdy chce max. vykon na ukor HW. Kvalitni a komplexni HW neco stoji, stejne tak profesionalni uprava ECU, ale k tomu kazdy musi dojit sam..
Napsal: 31 pro 2014, 20:10
od octavia.TDI
vyhybas se odpovedi....

Napsal: 02 led 2015, 07:39
od MirekX
Dyť tam majitel psal, že chce, aby to vypadalo jako popelnice....

Napsal: 02 led 2015, 12:01
od Jarda S.
to jo ale to vedení k IC se dalo udělat líp

Napsal: 02 led 2015, 22:36
od dawe2706
Myslím,že tahle "plechovka" spráskala dost vymazlených aut. Musí to být sranda. Ty peníze bych za to asi nedal,ale zase každej den cestou do práce i z práce má majitel úsměv na rtech a to je k nezaplacení

Napsal: 05 led 2015, 10:04
od DIESELPOWER office
Vedení vzduchu si majitel zařizoval mimo f. DIESELPOWER, nicméně funguje bezproblému už skoro 3 roky a 100.000 km, majitel nelpí na vzhledu, podstatná je pro něj funkčnost..