Co je toto za konektor ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Co je toto za konektor ?

Příspěvek od cin »

Muze prosim nekdo rict na co je hranaty ctvercovy konektor na fotce ? Je to u radicky, kdyz jsem vyndal popelnik, byly tam tyto 3 svazky, jeden je na popelnik, ale k cemu ma byt ten s konektorem a ten zaslepeny ? Auto v podpisu, rv 2003 , jinak vse funguje a sviti Prosim o radu


Obrázek
Obrázek
Obrázek
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

bud je to příprava na mikrovlné čidlo nebo telefon neřeš ho zahod ho zpět pod popelník. Koukám pustil jsi se do zámku :-D
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

já myslím, že na ten telefon, kdysi jsem to řešil (taky mě zajímalo na co tam je/není) , ale už jsem to zapomněl...

a ten zamotaný/zaslepený je spoj K-line(k)..

Cine, máš vrtací šablonu? :-)
fenyx6
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 09 lis 2011, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od fenyx6 »

Nevím jakej mas rok auta, ale ja mam 97 a tyhle kabely tam mam taky ten tři pinovy je u me na otvírání nádrže (piny kostra,podsvícení,otvírání) a ten dvojitý je osvětlení popelníku. První Octavie měly otevírání nádrže u ručky.

Jo už vidim ze máš 03, tak pokud nemá pul auta do 99 a zbytek 03 tak nevím :D
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Je to 100% telefon byl jsem se juknout :-D
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

koukam ze mas kvalitne namontovany zamek zpatecky se zatrhanyma matkama (rofl) :)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jestli to nebude spíš tím, že asi ještě neměl montáž dokončenou...
kodyijak
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 led 2008, 22:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kodyijak »

je to telefon.. na beton ;)
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

octavia.TDI píše:koukam ze mas kvalitne namontovany zamek zpatecky se zatrhanyma matkama (rofl) :)
jak psa Vici, je to pracovni verze

To Vici - sablonu nemam :(

Jinak vsem dekuju za rady :) , akorat porad nevim na co je ten treti kabel, ten zamotanej, K linka mi nic nerika, na co je to tedy dobry ?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Kline propoj neřeš takhle to máme všichni ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7565
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

to jsou dráty pro diagnostiku.. jsou jimi spojené všecky řídící jednotky a pak to vede do diagnostické zásuvky. A taky jsou spojené dohromady.. asi je to tak udělané, aby se to případně dalo rozpojit a tak hledat která jednotka třeba blokuje komunikaci (..?..)
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Aha, dekuju kluci za objasneni :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“