AUDI A6 ALLROAD asi 2,5tdi 2001-2005 AUTOMAT VERSUS MANUÁL

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

AUDI A6 ALLROAD asi 2,5tdi 2001-2005 AUTOMAT VERSUS MANUÁL

Příspěvek od hansdob »

Ahoj klucí kdopak sedlá toto vozíto nebo sedlal. Já jsem měl tři automaty 2,5tdi dobrý ale pod 11L jsem nejezdil ale tehdá jsem byl ještě mladý prase ;) ;) a auta byli "zánovní" relativně málo km no ted jsem našel důvod proč se k němu vrátit no a ted s jakým motorem si ho koupit 2,5tdi který typ? nebo jít raději do benzínu?? do automatu do manuálu? vydrž převodovek 6Q /5Q /tiptronik??? chápu že ty auta po kterých budu koukat budou mít od 300000km nahoru těm inzerentskejm číslum 178000-250000km nevěřím ale co vybrat? Nebo má někdo vybavenýho mazla na prodej

Děkuji za postřehy
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

No, kdybys netrval na audi, tak mám na prodej Passat Variant 4Motion Highline, 6q manuál, full výbava vč Webasto s DO, motor 2,5V6 BDH, po rozvodech, chip Dieselpower, 200 PS....
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Co za to c hceš jen tsk informativně ? to je docela raketa , už se 180 PS
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

90
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

já měl, uplně poslední 2,5 TDI,byl tam repas čerpadla, manuál a jezdil skoro za stejnou spotřebu jako v OII 4x4.

prakticky přes 8 jsem se nedostal. Většinou od 6,5 do 7,5. Jednou s rakví na hory, naloženo po strop a po dálnici to bylo 8,7. Měřeno dle tankování. Na audiklubu mám profil kde jsou tankování rozepsaný.

Ale dneska už bych volil automat. Ten se dá aspoň opravit, co jsem s pár autama jel, tak na všech škrtal synchron, to moje mělo podstivých 288 když jsem to kupoval a převodovka i zlehka hučela po ohřátí, přitom v audi už někdy při 240 měnili olej. 6 kvalt je krátký,takže furt kvedláš.

A prodal jsem to z důvodu že už to rezlo,všechny dveře pod chrom lištou na hadr, rohy zadních lemů a prahů,už začal i zadní blatníky jak jsou tmelený ve spoji u těsnící gumy (auto mělo všude origo lak a nebouráno) a taky že spousta věcí se na to nedá sehnat ani nová. Třeba plováky do nádrže co se sypou a stáli 1500 kus a oba ti zastaví auto když zablbnou,jeden když nedá pokyn přečerpávat a druhý když dá pokyn že ti došla nafta,odpojí řj i když máš třeba plnou. Tak ty už se dají koupit jedině v kompletu s čerpadlem,každý za 8000,- a starší je sázka do loterie když to má všechno minimálně 300 na hrbu.
Zase záleží co od toho chceš, já chtěl aby mě to dovezlo všude, po celý evropě bez starostí a nečekaných situací a pak by to byl ranec to mít všechno vychytaný tip top.

Do benzína nechoď už vůbec, tam se z toho servisu zblázníš. To zlaty V6 s rolnama. Co se týká motoru, tak nemůžu za těch 20 tis co jsem s tim najel říct špatnýho slova
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

denně do práce, dál pravidelně s vlekem po čr (malým 750kg nebržděnej) občas s 1480kg bržděným. v létě s kolama po čr a v zimě jen tak na čumendu po čr na zahraničí už mrskám byl jsem mimo pomalu od 18

potřebuju něco funkčního s TZ na 750KG nebržděnej sharan,galaxy,alhambra mám k dispozici a nechci to a za další(paní mi stím odmítá jezdit)

allroad jsem měl líbí se mi a je takovej "osobitej" :-D
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

allík je super,ticho,pohodlí, i když to i na vzduchu mlátí přes větší díry. nejlepší je koupit něco za 80 a 100 do toho dát. Než koupit auto za 150 udajně super, ale za 100 do něj zahučíš taky. Nebo za 100 nějakej allík už s rolnama. Ale pak to funguje aspoň. Akorát i ty poslední auta jsou už 10 let starý,takže výběr je těžký..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

který motory 2,5tdi jsou OK ?? AKE,BFC,BAU,BDH,BDG,BCZ

AKE vím že rolny nemá ale taky najeli haldu KM
BFC nevím jak jsu na tom
BAU někdo chválí někdo nadává
BDH nevím jak jsou na tom
BDG udajně nejlepší motor (já sám nevím)
BCZ jsem ještě ani neviděl :-D

Tak který hledat ?? kterému se vyhnout??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Biimbo píše:allík je super,ticho,pohodlí, i když to i na vzduchu mlátí přes větší díry. nejlepší je koupit něco za 80 a 100 do toho dát. Než koupit auto za 150 udajně super, ale za 100 do něj zahučíš taky. Nebo za 100 nějakej allík už s rolnama. Ale pak to funguje aspoň. Akorát i ty poslední auta jsou už 10 let starý,takže výběr je těžký..
Trochu hledám logiku, v koupi vozu za 100.tis Kč a 100.tis Kč do něj nasypat..-a to absolutně bez urážky.
A6 v allroudu, je podle mě původní ceníkovka kolem 2 mil Kč, za 100.tis je to 1/20 ceny, závodit se s tím nedá, tahat také nic moc a kdo někdy řídil 2.5 132 kw a 1.9 96 kw tak až takový nárůst páry pod hrncem to není ??
Hledám tam nějaké pozitivum, ale i moje 6 neteř ví, že je to stará šunka ??
Není lepší si koupit Passata v 96.Kw, ve 4Motion za 150 tis Kč a trochu tomu přidat křídla..

U nás na Sev.Moravě v tom nejezdí, už ani cigáni-na socialce jim nechtěji stále hradit opravy..:-)
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

2.5 Tdi jsem mel v A6. Co se tyce pohodly a jizdy tak na ni rad vzpominam. Ten servis byl uz horsi a tak musel pryc. Spotreba kolem 8l 4x4.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9193
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Super klidně třeba půjdu do paštiky :-D zatím hledám nejlepší typ motoru v 2,5tdi V6 který z nich se tedy nejvíce povedl ?
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Ahoj, já vlastnil AKN... a ten určitě ne (noteeth)
Bylo to šílený peklo. Jinak bych už dneska do tétéo koncepce motoru snad ani nešel. Je to přežitek a dívím se že nad tím ještě někdo přemýšlí. :o
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Jo a ty hlášky že to mám min 3OOtkm v žíle platili tak před 5-6 lety. Dnes bych radši počítal s půlkou.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

jedine A6 a quattro, v passatu bych to nechtel
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
shadow
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 16 zář 2007, 10:42
Odpovědi: 0
Bydliště: MB

Příspěvek od shadow »

jear ewing píše:Není lepší si koupit Passata v 96.Kw, ve 4Motion za 150 tis Kč a trochu tomu přidat křídla..
Přesně tak. Kamarád byl také pro 2,5TDI, o ničem jiném ani nemluvil. Nakonec ho to nějak přešlo, koupil Passata 96kW a nechal chipnout. S časovým odstupem říká, že to bylo nejlepší rozhodnutí co mohl udělat. :-D
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“