1.9 TDI 77kw za studena po naštartovaní hneď skape

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
petosiso
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2015, 20:25

1.9 TDI 77kw za studena po naštartovaní hneď skape

Příspěvek od petosiso »

Zdravím,
skúšal som aj hľadať, ale tento problém som si tu nikde nevšimol. Mám Octaviu II 1,9 TDI 77kw, vždy ráno keď je auto úplne schladnuté sa mi nedá našatrtovať na prvý pokus. Motor chytí v okamžiku, no hneď asi po pol sekunde zhasne. Na druhý pokus tiež chytí okamžite, trochu sa otrasie ale po chvíli je všetko OK. Ďalšie štarty v ten deň sú tiež bez problémov, diagnostika nevypísala ziadnu chybu a žhaviče mám vymenené. Nejaké nápady v čom by mohol byť problém?

Díky (hm)
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

nepadá nafta???
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

přesně tak, padá nafta, přetěsnil bych vstřiky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
petosiso
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2015, 20:25

Příspěvek od petosiso »

A dá sa nejak skontrolovať aj "jednoducho" po domácky, či len v servise? Inak, mohol by mi niekto trochu bliźśie vysvetliť ten problém padajúcej nafty? Chápem to dobre, že nafta by mala mať nejaky stály tlak, a keď je niečo netesné, tak proste nafta upadne? Prečo sa to nenatlakuje po otočení kľúčom?

Doteraz som mal benzínove auto, takže o tomto som ešte moc nepočul
:)
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Skús pohľadať - tu je toho popísané mraky o príčinách i dôsledkoch padania nafty .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
petosiso
Nováček
Příspěvky: 3
Odpovědi: 0
Registrován: 08 led 2015, 20:25

Příspěvek od petosiso »

Tak niečo som si prečítal. Len ma napr. ešte zaujíma, že prečo sa to prejavuje len v zimných mesiacoch? Keď je nedostatok nafty, malo by byť jedno či je zima, či leto :)
Inak, dočítal som sa, že väčšinou sa padanie prejavovalo tým, že motor dlho točil a nechcel naskočiť, mne však chytí a hneď skape. Prečo ten rozdiel?

Dík za odpovede :)
honza2
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Odpovědi: 0
Registrován: 28 říj 2009, 14:54

Příspěvek od honza2 »

pokud máš možnost tak postav auto čumákem z kopce dolů a druhý den naopak ,netěsnost kolem vstřiku se takhle dá poznat ,po odstavení z kopce dolů to chytne normálně nebo o poznání líp
SHARAN 85KWr02
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pokud padne nafta, tak to chytne na naftu ve vstřikovači, cca 2x se otočí a zdechne a pak startuješ do doby, než tandem naplní kanálky v hlavě naftou.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Pada ti nafta. Na podzim jsem delal BXE se 170 poctivyma a presne tohle to delalo. Gumicky na vstricich to byly..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já dělal AXR, najeto 120 a taky to dělaly gumky, začalo to někde kolem 100 tis
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, pretesnit vstreky a bude to ok. Napis odkial si, mozno sa ti niekto ozve co ti s tym pomoze.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“