nízke napetí na EGR ventilu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mtss77
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 led 2015, 20:38
Odpovědi: 0

nízke napetí na EGR ventilu

Příspěvek od mtss77 »

Zdravím potřeboval bych poradit. Mám opel zafira 2.2 dti. Vyměnil jsem egr ventil a hlásí mi nízke napetí. A jede v nouzovém režimu. Po smazání chyby se rozjede ale jen na chvilku a pak mi zase skočí chyba nízké napětí. Neví někdo co stím. Děkuji.
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Prosím tě,trošku přesněji
číslo chybového kodu P - - - -
Pak ti budeme moci trochu poradit.
"hlásí nízké napětí"je dost málo.
Proč jsi jej měnil,jaký byl důvod a nebo kvůli jaké chbě\číslo\.
mtss77
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 led 2015, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od mtss77 »

Starý egr ventil byl zasekly a nefungoval. Vzduchove klapky a vse okolo jsem vycistil. Ale cislo chyby nevim ale zjistím. poitac psal EGR nízké napětí. A motor jede v nouzovem rezimu. Pred vymenou egru se menilo palivove cerpadlo je vnem i ridici jednotka celeho auta. po vymenene cerpadla prestajit egr ventil. moc dekuju
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

a máš vše dobře zapojené?pokud si dobře pamatuju tak těch ventilu jak na egr je tam víc a naprosto stejných,aby to někdo třeba nepřehodil při výměně čerpadla...
mtss77
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 led 2015, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od mtss77 »

Čerpadlo bylo na opravě,předtím egr vypínal do nouzového režimu když se jelo na míň plynu,třeba po rovině na tempomat,když se mu šlapalo nebyl problém,když jsem čekal cca 2měsíce na opravu čerpadla a namontovalo se nešel egr vubec,předtím stačilo vypnout klíček a vše bylo ok. Koupl jsem starší,funkční,ale chyba jde vypnout,ale hned tam skočí znovu.
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

mtss77 píše:Starý egr ventil byl zasekly a nefungoval. Vzduchove klapky a vse okolo jsem vycistil. Ale cislo chyby nevim ale zjistím. poitac psal EGR nízké napětí. A motor jede v nouzovem rezimu. Pred vymenou egru se menilo palivove cerpadlo je vnem i ridici jednotka celeho auta. po vymenene cerpadla prestajit egr ventil. moc dekuju
Jo,to jsem pobral.Máš tam tedy EGR Wahler a čerpadlo VP44 s PSG16.
Sám tytočerpadla programuji.
Toto vše může být okolo EGR
1405 Poškození ventilu EGR
0400 Nesprávný signál ventilu EGR
0401 Příliš malý průtok přes ventil EGR
0402 Příliš velký průtok přes ventil EGR
0403 Úroveň napětí na EGR ventilu příliš vysoká nebo příliš nízká
0404 Poškození v obvodu EGR
0405 Čidlo obvodu/systému recirkulace spalin A - vysoká úroveň signálu
0406 Čidlo obvodu/systému recirkulace spalin A - zkrat do plusu
0407 Čidlo obvodu/systému recirkulace spalin A - pauza nebo zkrat do mínusu
0408 Čidlo obvodu/systému recirkulace spalin B - vysoká úroveň signálu
Jen je těžko tě navézt,protojsou ty kody číslované.
Pokud se ti to bude stále s--t,tak napiš Alešovi\Alzafir\ na toto forum,vyrobí ti emulátorEGR
http://forum.cars.cz/opel-astra-g/viewt ... %A1tor+EGR
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

a napětí do toho EGRu de?
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

No ,a v jaké jsi to měl opravě?
Na tyto čerpadla výrobce nedodává náhradní díly a dle něj nelze opravovat.
Vím,že to není zcela pravda,že je opravují různí opraváři,ale tak 30% jich pak funguje všelijak,dost jich do Opelů programuji.Někdy je to fakt katastrofa.
Hlavně tam dost odcházejí snímače ot.Občas se dá sehnat nový snímač,ale je za 8000.Takže jsou ty slídové spoje opravovány do nekonečna a podle toho to vypadá.
Dnes jsem byl nahrát 4ks a 2 jsou hned znovu na kokot.
mtss77
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 led 2015, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od mtss77 »

0403 Úroveň napětí na EGR ventilu příliš nízká to je ona
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

Tak EGR je v řiti nebo jednotka je v řiti.
Znamená to zkrat.
Vysoké napětí znamená odpojený obvod.
mtss77
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 led 2015, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od mtss77 »

Jestli tomu správně rozumím,pokud je egr ok a na jiném autě fungoval,je zkrat na jednotce,po opravě čerpadla nebo může být jinde v kabeláži? Chtěl bych egr vyřadit,ale teď to asi nepomůže,nejdřív tu jednotku.Mohli bysme si zavolat? stačí prozvonit 731453700.Díky za pomoc. Luděk.
alzafir
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 16 úno 2011, 18:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od alzafir »

mtss77 píše:... po vymenene cerpadla prestajit egr ventil. ..
Tohle je klíčové. Jestli změna nastala po výměně čerpadla, tak je chyba v jednotce motoru ( je v čerpadle, to víš) anebo se mohlo podařit ohnout nějaký pin na konektoru čerpadla, to jsem bohužel taky viděl.
Až vyřešíš tohle, dá se EGR odpojit a nahradit jeho funkci podpůrnou elektronikou. Už tak jezdím dost dlouho, ale na tohle je ještě čas, nejdřív musíš odstranit tu chybu, kterou zmiňuješ.
Až docílíš chyby P0400, chyba v průtoku, pak se to dá řešit mnou zmiňovaným emulátorem.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

alzafir tě navedl jak na kontrolu.Opravdu zkontroluj ty piny apokud budou OK,tak opravci čerpadlo omlať o hlavu.
737 310 350
mtss77
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 led 2015, 20:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od mtss77 »

Zatím díky,ozvu se jak to dopadne,už se těším až to pojede.
Odpovědět

Zpět na „Opel“