S těma jsem zažil svý 4-6 let zpátky, 13ky 14ky 15ky... Sákra to byly časy nejlepší V 16ti jsem zchrastil hondu xr 125 a už jsem objížděl okolní vesnice To jsem byl šťastně nezadanej a byla to paráda, s kámošema zbořený na každý vesnický zábavě a hasičský soutěži, holky... co víc si přát Pak od 18 tříletej vážnej vztah, bylo to sice krásný a fajn, ale byl jsem jak na řetězu... V půlce července jsme se rozešli a už zase pomalu začínám lovit nějakou lásku, jsem fakt nepoučitelnej ...čoud píše:Tak Zkus najít třeba nějakou vyvinutější 13 tku. Ta by mohla bejt ještě cajk? ne?
hydraulické oleje ako palivo
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
No vona taková vdaná zachovalá 40 cítka taky není k zahození....dá do toho všechno, protože si myslí že to má naposledy:-). Depak... kunda proti vodě utáhne tři loděPelep píše:S těma jsem zažil svý 4-6 let zpátky, 13ky 14ky 15ky... Sákra to byly časy nejlepší V 16ti jsem zchrastil hondu xr 125 a už jsem objížděl okolní vesnice To jsem byl šťastně nezadanej a byla to paráda, s kámošema zbořený na každý vesnický zábavě a hasičský soutěži, holky... co víc si přát Pak od 18 tříletej vážnej vztah, bylo to sice krásný a fajn, ale byl jsem jak na řetězu... V půlce července jsme se rozešli a už zase pomalu začínám lovit nějakou lásku, jsem fakt nepoučitelnej ...čoud píše:Tak Zkus najít třeba nějakou vyvinutější 13 tku. Ta by mohla bejt ještě cajk? ne?
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pak napič jaké čerpadlo ti teče protože boš je na tomto foru nesmrtelné vysere se jen lucas, dát si hadičku a startovcí sprej není žádná blbobst,eXi píše:zůstaneme u hydrauliky kluci .. řešil tu někdo sprej do sání na start ? jakože vyvést hadičku do kabiny... padly mrazy a udělal sem dvě baterky aby to nastartovalo což je divné, začlo téct i čerpadlo tak ho vyndám a podívám se.. předtim nikdy problém...
Přetěsni Vitonem(FKM, nebo FPM) a budeš mít klid.
Nedávej tam ale NBR, to ti zase za chvíli ztvrdne a znovu poteče!
Jestli nevíš rozměry O kroužků, tak před časem jsem sem někam dával rozkres čerpadla Bosch TD i s rozměrama O kroužků, tak hledej.
Nedávej tam ale NBR, to ti zase za chvíli ztvrdne a znovu poteče!
Jestli nevíš rozměry O kroužků, tak před časem jsem sem někam dával rozkres čerpadla Bosch TD i s rozměrama O kroužků, tak hledej.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Teče zezadu dole tzn asi od sytiče.. No uvidíme..pepe276 píše:Přetěsni Vitonem(FKM, nebo FPM) a budeš mít klid.
Nedávej tam ale NBR, to ti zase za chvíli ztvrdne a znovu poteče!
Jestli nevíš rozměry O kroužků, tak před časem jsem sem někam dával rozkres čerpadla Bosch TD i s rozměrama O kroužků, tak hledej.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Miloši neblázni, komplet nové těsnění tě v materiálu(Viton) vyjde na cca 100 - 200Kč. Teda pokud je člověk opravdu zručný, opraví si to sám a něco nezkurví. Při rozebírání svého prvního Bosche jsem měl docela strach, ale to tě po pár čerpadlech přejde. Jinak pokud si na to člověk netroufá, tak je lepší dojít za čerpadlářem, než něco zkurvit. Vyjde to stopro levnějc.slovacek.milos píše:po roce 2OOO jsou těsnění v provdení odolné proti metylesteru starší čerpadla je potřeba přetěsnit a je pokoj běžná cena 2500 kč, opravářů tady na foru je dost
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
pepe276 Nojo jenže pokavad se tím opraváři živěj je to jejich chleba tak nemůže lidem opravovat za náklady. Vem si že na přetěsnění čerpadla stráví s demontáží a montáží a přetěsněním skoro celej den a to ještě za předpokladu že jak do toho začne hrabat tak že se mu nevysere pod rukama ještě něco jiného, což se většinou stanepepe276 píše:Miloši neblázni, komplet nové těsnění tě v materiálu(Viton) vyjde na cca 100 - 200Kč. Teda pokud je člověk opravdu zručný, opraví si to sám a něco nezkurví. Při rozebírání svého prvního Bosche jsem měl docela strach, ale to tě po pár čerpadlech přejde. Jinak pokud si na to člověk netroufá, tak je lepší dojít za čerpadlářem, než něco zkurvit. Vyjde to stopro levnějc.slovacek.milos píše:po roce 2OOO jsou těsnění v provdení odolné proti metylesteru starší čerpadla je potřeba přetěsnit a je pokoj běžná cena 2500 kč, opravářů tady na foru je dost
Někdo to těsnění mění tak že vyndá celé čerpadlo ven a dá ho do svěráku rozdělovací hlavou směrem nahoru a sundá du rozdělovací hlavu, vyndá to zpukřelé těsnění okroužek, dá novej a zase nasadí rozdělovací hlavu dotáhne a de to do auta, na netu jsem ale viděl jak jeden rusák to dělal na autě uplně jednoduše, dal pryč vysokotlaké potrubí, povolil šrouby na rozdělovací hlavě, rozdělovací hlavu nevyndával, jen ji povytáhl aby se dostal k starému těsnění, to vyndal a přes rozdělovací hlavu přetáhl nandal nový okroužekeXi píše:Tak prdlajs predsuvnik... Teče těsněním viz obrázek (cerpadlo je ilustracni a místo netesnosti je modre vyznacene) tzn spoj na těle... Lze to vyměnit samodomo nebo vůbec..? Díky
zatlačil rozdělovací hlavu zpátky a dotáhl ji, nandal vys potrubí odvzdušnil a hotovo, jemná niance kdyby prej tu rozdělovací hlavu povytáhl moc tak v čerpadle na auttě jak je ve vodorovné poloze tak můžou vyskákat nějaké vnitřní části a byl by problém. Nedaří se mě to video najít přiložil bych ho.
Jasně, to beru. Pokud je ale člověk trochu zručný a opatrný, tak to zvládne i sám. Ale tohle zvážení rizika je na každém.čoud píše: pepe276 Nojo jenže pokavad se tím opraváři živěj je to jejich chleba tak nemůže lidem opravovat za náklady. Vem si že na přetěsnění čerpadla stráví s demontáží a montáží a přetěsněním skoro celej den a to ještě za předpokladu že jak do toho začne hrabat tak že se mu nevysere pod rukama ještě něco jiného, což se většinou stane
Jedna rada, pokud někdo rozebírá svoje první čerpadlo: Každý detail a krok fotit a čím víc fotek, tím líp! A každou polohu třeba šroubu měřit délku zašroubování, nebo si nějak označit polohu. Při rozebírání se zdá být všechno jasný, ale pak v reálu je to úplně jinak a pak je pozdě na úvahy typu...Kdybych si to já vůl jenom pamatoval, jak to bylo!
Jestli najdeš to video, hoď ho sem, to by mě taky zajímalo, protože jsem tu vstřikovací hlavu vždycky sundaval. Pokud to vytáhneš víc, tak ti tam vevnitř opravdu vyskáče pár věcí a skončil jsi a musíš to celé rozebrat a zase složit...
eXi: Tenhle velký okroužek je hned varianta č. 2, kterou bych tipoval, tady to taky dost teče. Přetěsni celé čerpadlo a budeš mít klid. Kroužkama kolem přesuvníku vstřiku, nebo vstřikovací hlavy to začíná a pak ti začnou odcházet i ostatní kroužky a to čerpadlo bude pořád olejnička.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Chce to zvážit nevím co máš za stroj a jak staré to čerpadlo je pokud je po roce výroby 2000 tak bych měnil asi jen ten okroužek pod rozdělovací hlavou
pokud je starší tak bych to dal přetěsnit celí jak píše kolega aby Ti to nezačalo kapat za měsíc jinde. Video hledám zatím jsem našel jen todle pro zajímavost jak to v rotačce funguje.
https://www.youtube.com/watch?v=h3Phu9KV2Gk
pokud je starší tak bych to dal přetěsnit celí jak píše kolega aby Ti to nezačalo kapat za měsíc jinde. Video hledám zatím jsem našel jen todle pro zajímavost jak to v rotačce funguje.
https://www.youtube.com/watch?v=h3Phu9KV2Gk