hydraulické oleje ako palivo

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pelep
Přispěvovatel
Příspěvky: 367
Registrován: 08 črc 2014, 17:07
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od Pelep »

čoud píše:Tak Zkus najít třeba nějakou vyvinutější 13 tku. Ta by mohla bejt ještě cajk? ne? :-)
S těma jsem zažil svý 4-6 let zpátky, 13ky 14ky 15ky... :-D Sákra to byly časy nejlepší :prc: :D V 16ti jsem zchrastil hondu xr 125 a už jsem objížděl okolní vesnice :D To jsem byl šťastně nezadanej a byla to paráda, s kámošema zbořený na každý vesnický zábavě a hasičský soutěži, holky... co víc si přát :D Pak od 18 tříletej vážnej vztah, bylo to sice krásný a fajn, ale byl jsem jak na řetězu... V půlce července jsme se rozešli a už zase pomalu začínám lovit nějakou lásku, jsem fakt nepoučitelnej ... :-D
BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

Pelep píše:
čoud píše:Tak Zkus najít třeba nějakou vyvinutější 13 tku. Ta by mohla bejt ještě cajk? ne? :-)
S těma jsem zažil svý 4-6 let zpátky, 13ky 14ky 15ky... :-D Sákra to byly časy nejlepší :prc: :D V 16ti jsem zchrastil hondu xr 125 a už jsem objížděl okolní vesnice :D To jsem byl šťastně nezadanej a byla to paráda, s kámošema zbořený na každý vesnický zábavě a hasičský soutěži, holky... co víc si přát :D Pak od 18 tříletej vážnej vztah, bylo to sice krásný a fajn, ale byl jsem jak na řetězu... V půlce července jsme se rozešli a už zase pomalu začínám lovit nějakou lásku, jsem fakt nepoučitelnej ... :-D
No vona taková vdaná zachovalá 40 cítka taky není k zahození....dá do toho všechno, protože si myslí že to má naposledy:-). Depak... kunda proti vodě utáhne tři lodě :-) (noteeth)
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

zůstaneme u hydrauliky kluci :P .. řešil tu někdo sprej do sání na start ? jakože vyvést hadičku do kabiny... padly mrazy a udělal sem dvě baterky aby to nastartovalo což je divné, začlo téct i čerpadlo tak ho vyndám a podívám se.. předtim nikdy problém...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

eXi píše:zůstaneme u hydrauliky kluci :P .. řešil tu někdo sprej do sání na start ? jakože vyvést hadičku do kabiny... padly mrazy a udělal sem dvě baterky aby to nastartovalo což je divné, začlo téct i čerpadlo tak ho vyndám a podívám se.. předtim nikdy problém...
pak napič jaké čerpadlo ti teče protože boš je na tomto foru nesmrtelné vysere se jen lucas, ;) dát si hadičku a startovcí sprej není žádná blbobst, ;)
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

1.9TD vw tzn Bosch.. Zitra sundavame, jak kape tak mi vychazi spotreba 8/100..to je hodne..normalne cca 5-6/100
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1094
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Přetěsni Vitonem(FKM, nebo FPM) a budeš mít klid.
Nedávej tam ale NBR, to ti zase za chvíli ztvrdne a znovu poteče!
Jestli nevíš rozměry O kroužků, tak před časem jsem sem někam dával rozkres čerpadla Bosch TD i s rozměrama O kroužků, tak hledej.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

pepe276 píše:Přetěsni Vitonem(FKM, nebo FPM) a budeš mít klid.
Nedávej tam ale NBR, to ti zase za chvíli ztvrdne a znovu poteče!
Jestli nevíš rozměry O kroužků, tak před časem jsem sem někam dával rozkres čerpadla Bosch TD i s rozměrama O kroužků, tak hledej.
Teče zezadu dole tzn asi od sytiče.. No uvidíme..
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1094
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

To vypadá na O kroužek u přesuvníku vstřiku. Ty ve friťáku tečou dost často.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

po roce 2OOO jsou těsnění v provdení odolné proti metylesteru starší čerpadla je potřeba přetěsnit a je pokoj běžná cena 2500 kč, opravářů tady na foru je dost
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1094
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

slovacek.milos píše:po roce 2OOO jsou těsnění v provdení odolné proti metylesteru starší čerpadla je potřeba přetěsnit a je pokoj běžná cena 2500 kč, opravářů tady na foru je dost
Miloši neblázni, komplet nové těsnění tě v materiálu(Viton) vyjde na cca 100 - 200Kč. Teda pokud je člověk opravdu zručný, opraví si to sám a něco nezkurví. Při rozebírání svého prvního Bosche jsem měl docela strach, ale to tě po pár čerpadlech přejde. Jinak pokud si na to člověk netroufá, tak je lepší dojít za čerpadlářem, než něco zkurvit. Vyjde to stopro levnějc.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

pepe276 píše:
slovacek.milos píše:po roce 2OOO jsou těsnění v provdení odolné proti metylesteru starší čerpadla je potřeba přetěsnit a je pokoj běžná cena 2500 kč, opravářů tady na foru je dost
Miloši neblázni, komplet nové těsnění tě v materiálu(Viton) vyjde na cca 100 - 200Kč. Teda pokud je člověk opravdu zručný, opraví si to sám a něco nezkurví. Při rozebírání svého prvního Bosche jsem měl docela strach, ale to tě po pár čerpadlech přejde. Jinak pokud si na to člověk netroufá, tak je lepší dojít za čerpadlářem, než něco zkurvit. Vyjde to stopro levnějc.
pepe276 Nojo jenže pokavad se tím opraváři živěj je to jejich chleba tak nemůže lidem opravovat za náklady. Vem si že na přetěsnění čerpadla stráví s demontáží a montáží a přetěsněním skoro celej den a to ještě za předpokladu že jak do toho začne hrabat tak že se mu nevysere pod rukama ještě něco jiného, což se většinou stane :roll: ;)
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

Tak prdlajs predsuvnik... Teče těsněním viz obrázek (cerpadlo je ilustracni a místo netesnosti je modre vyznacene) tzn spoj na těle... Lze to vyměnit samodomo nebo vůbec..? DíkyObrázek
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

eXi píše:Tak prdlajs predsuvnik... Teče těsněním viz obrázek (cerpadlo je ilustracni a místo netesnosti je modre vyznacene) tzn spoj na těle... Lze to vyměnit samodomo nebo vůbec..? DíkyObrázek
Někdo to těsnění mění tak že vyndá celé čerpadlo ven a dá ho do svěráku rozdělovací hlavou směrem nahoru a sundá du rozdělovací hlavu, vyndá to zpukřelé těsnění okroužek, dá novej a zase nasadí rozdělovací hlavu dotáhne a de to do auta, na netu jsem ale viděl jak jeden rusák to dělal na autě uplně jednoduše, dal pryč vysokotlaké potrubí, povolil šrouby na rozdělovací hlavě, rozdělovací hlavu nevyndával, jen ji povytáhl aby se dostal k starému těsnění, to vyndal a přes rozdělovací hlavu přetáhl nandal nový okroužek
zatlačil rozdělovací hlavu zpátky a dotáhl ji, nandal vys potrubí odvzdušnil a hotovo, jemná niance kdyby prej tu rozdělovací hlavu povytáhl moc tak v čerpadle na auttě jak je ve vodorovné poloze tak můžou vyskákat nějaké vnitřní části a byl by problém. Nedaří se mě to video najít přiložil bych ho.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1094
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

čoud píše: pepe276 Nojo jenže pokavad se tím opraváři živěj je to jejich chleba tak nemůže lidem opravovat za náklady. Vem si že na přetěsnění čerpadla stráví s demontáží a montáží a přetěsněním skoro celej den a to ještě za předpokladu že jak do toho začne hrabat tak že se mu nevysere pod rukama ještě něco jiného, což se většinou stane :roll: ;)
Jasně, to beru. Pokud je ale člověk trochu zručný a opatrný, tak to zvládne i sám. Ale tohle zvážení rizika je na každém.
Jedna rada, pokud někdo rozebírá svoje první čerpadlo: Každý detail a krok fotit a čím víc fotek, tím líp! A každou polohu třeba šroubu měřit délku zašroubování, nebo si nějak označit polohu. Při rozebírání se zdá být všechno jasný, ale pak v reálu je to úplně jinak a pak je pozdě na úvahy typu...Kdybych si to já vůl jenom pamatoval, jak to bylo!

Jestli najdeš to video, hoď ho sem, to by mě taky zajímalo, protože jsem tu vstřikovací hlavu vždycky sundaval. Pokud to vytáhneš víc, tak ti tam vevnitř opravdu vyskáče pár věcí a skončil jsi a musíš to celé rozebrat a zase složit...

eXi: Tenhle velký okroužek je hned varianta č. 2, kterou bych tipoval, tady to taky dost teče. Přetěsni celé čerpadlo a budeš mít klid. Kroužkama kolem přesuvníku vstřiku, nebo vstřikovací hlavy to začíná a pak ti začnou odcházet i ostatní kroužky a to čerpadlo bude pořád olejnička.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
čoud
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 13 úno 2015, 21:07
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od čoud »

Chce to zvážit nevím co máš za stroj a jak staré to čerpadlo je pokud je po roce výroby 2000 tak bych měnil asi jen ten okroužek pod rozdělovací hlavou
pokud je starší tak bych to dal přetěsnit celí jak píše kolega aby Ti to nezačalo kapat za měsíc jinde. ;) Video hledám zatím jsem našel jen todle pro zajímavost jak to v rotačce funguje.
https://www.youtube.com/watch?v=h3Phu9KV2Gk
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“