cukání na volnoběh 2.0 BKD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
cukání na volnoběh 2.0 BKD
Zdravím všechny, už delší dobu řeším problém u GV 2.0TDI BKD r.v. 2006
motor nastartuju, všechno v pořádku, nechám ho běžet a cca za 3 až 5 minut začne pomalu pocukávat, občas to dost silně třese s celým autem, motor má divný zvuk, jako by vynechával, nebo se dusil. Po zahřátí na provozní teplotu se zvuk motoru vrátí do normálu, silné cukání se zmírní jen na lehké vibrace, které poznám jen když auto stojí a zaměřím se na ně.
Na diagnostice jsem objevil jednu věc, a to v kanále 3 (viz obrázek) , pole 2 - zpětné vedení výfukových plynů (požadováno) je 305mg/str ale v pole 3 - zpětné vedení výfukových plynů (aktuálně) je 455mg/str, mohl by problém být v tomto?
Není tu případně někdo s BKD a diagnostikou aby se podíval jaké má hodnoty? Případně neví někdo jako EGR přes VAG maximálně omezit? Chtěl bych zkusit jestli nastane nějaká změna. Předem díky všem za rady.
motor nastartuju, všechno v pořádku, nechám ho běžet a cca za 3 až 5 minut začne pomalu pocukávat, občas to dost silně třese s celým autem, motor má divný zvuk, jako by vynechával, nebo se dusil. Po zahřátí na provozní teplotu se zvuk motoru vrátí do normálu, silné cukání se zmírní jen na lehké vibrace, které poznám jen když auto stojí a zaměřím se na ně.
Na diagnostice jsem objevil jednu věc, a to v kanále 3 (viz obrázek) , pole 2 - zpětné vedení výfukových plynů (požadováno) je 305mg/str ale v pole 3 - zpětné vedení výfukových plynů (aktuálně) je 455mg/str, mohl by problém být v tomto?
Není tu případně někdo s BKD a diagnostikou aby se podíval jaké má hodnoty? Případně neví někdo jako EGR přes VAG maximálně omezit? Chtěl bych zkusit jestli nastane nějaká změna. Předem díky všem za rady.
Ex: VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM, Edice Generation, EGR off
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
Aktuálně: VW Golf V 2.0 TDi PD 103kw, BKD, Sportline
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 497
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
No protože máš požadavek 305 a aktuál 455, možná by ten poždavek mohl být něco nižsí, ale je tam rozdíl, něco je s recyklací spalin.
Ještě bych zkusil z EGRu sundat hadici a zkusit jestli "saje", prostě kde je chyba.
Jo, to je ten konektor, klapka by se pak měla plně otevřít pokud bude bez napájení.
Ještě bych zkusil z EGRu sundat hadici a zkusit jestli "saje", prostě kde je chyba.
Jo, to je ten konektor, klapka by se pak měla plně otevřít pokud bude bez napájení.
Čau chlapy mám otázku trochu mimo ale kanál 4 pole 4 je synchronizace vačka klika jestli se nepletu..Kolik může být odchylka od -3 do +3?
Jinak nepomohlo by kdyby sem dal údaje z váhy myslím tím log na volnoběch aby byl vidět požadavek váhy a aktuál jelikož už se to tady řešilo že po pár minutách volnoběhu se zavře egr a pak je aktuál větší než požadavek?Jenom takový nápad..
Jinak nepomohlo by kdyby sem dal údaje z váhy myslím tím log na volnoběch aby byl vidět požadavek váhy a aktuál jelikož už se to tady řešilo že po pár minutách volnoběhu se zavře egr a pak je aktuál větší než požadavek?Jenom takový nápad..
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
Tak to se omlouvám za blbosti, ale teď jsem koukal na jedno auto, to mělo v poli 4 hodnotu 4.8% a váha vzduchu aktuální 450 a požadavek snad 295 a nebo byla chyba jindeHuml píše:EGR je ok, hlavně do toho zbytečně nerýpat, je třeba sledovat všechny hodnoty, které se měří, nejen nějaký a vytrhávat je z kontextu, kdyby si prošlápl plyn, bude ti požadavek hned sedět s aktuálem
EDC 16 má zobrazení střídy jinak než EDC 15.Tomas.cz píše:Tak to se omlouvám za blbosti, ale teď jsem koukal na jedno auto, to mělo v poli 4 hodnotu 4.8% a váha vzduchu aktuální 450 a požadavek snad 295 a nebo byla chyba jindeHuml píše:EGR je ok, hlavně do toho zbytečně nerýpat, je třeba sledovat všechny hodnoty, které se měří, nejen nějaký a vytrhávat je z kontextu, kdyby si prošlápl plyn, bude ti požadavek hned sedět s aktuálem
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D