Stránka 1 z 3

Zaslepit EGR nebo ne?

Napsal: 29 led 2015, 15:21
od ClooWn
Zdravím vás, chci se vás zeptat jaký máte názor na zaslepení EGR pomocí záslepky? nebude lepší odpojit podtlak na EGR a zaslepit jen hadičku a nechat tam původní EGR kvůli chcípací klapce?? Kdyžtak nějaké rady by se hodily ;) díky

Zaslepit EGR nebo ne?

Napsal: 29 led 2015, 16:00
od emig89
A to chces zaslepit EGR svojej manzelke? Znacka auta,r.v.atd.a potom Ti tu niekto poradi.

Napsal: 29 led 2015, 16:05
od Havlos
Já myslim že neporadí těch témat je tu mílíjón

Napsal: 29 led 2015, 18:12
od origoš
nechat tam původní EGR kvůli chcípací klapce??
Co mají tyhle dvě věci splelčného, kromě futrálu?

Napsal: 29 led 2015, 19:31
od ClooWn
A to chces zaslepit EGR svojej manzelke? Znacka auta,r.v.atd.a potom Ti tu niekto poradi.
Myslel jsem že to psát nemusím když to je napsaný v profilu dole pod příspěvkem :) ale fajn když je tak důležité aby to bylo v příspěvku tak tady to je Golf 1.9 TDI PD 85kW RV 99
Já myslim že neporadí těch témat je tu mílíjón
Moc témat ohledně zaslepení EGR a chcípací klapce v souvislosti jsem tu nenašel ale je možné že jsem špatně hledal :)
Co mají tyhle dvě věci splelčného, kromě futrálu?
Například to že když použiju tuto(odkaz) záslepku tak o chcípací klapku přijdu a chcípání bude probíhat bez ní a pokud vím tak se motor nepřijemně škube když tam není

http://www.highperformanceparts.cz/kit- ... -auy.47292

Napsal: 29 led 2015, 19:38
od Reewiden

Napsal: 29 led 2015, 19:55
od ClooWn
Děkuji :) :) Víc toho tedy asi vědět nepotřebuju :)

Napsal: 29 led 2015, 19:56
od dreizig5
stači to zaslepit obyč plechem ale bude svítit MIL.musíš udělat EGR OFF v softu.

Napsal: 29 led 2015, 20:00
od Reewiden
ja to mam zaslepene hrubym plechom.. cca 1cm hrubým .. a nemam egr off v softu .. iba odpojeny privod podtlaku z ovladacieho el. ventilu. cize ventil zapojeny .. riadiacka nehadze chybu.. ale hodi na prazdno bez podtlaku.. toto vše

Napsal: 29 led 2015, 21:18
od misocko
starsie auta neriesia odpojenie egr, novsie to zistia a vyhodia poruchu (nutna uprava softu)
ja osobne mam iba odpojeny podtlak na fabii 1 , neviem preco by som to musel este zaslepovat nejakym plechom, sanie ciste (kontrolovane asi po dvoch rokoch po vycidteni a odpojeni egr), v zime sa to vsak poznatelne pomalsie zohrieva

EGR -motor k nepoznání

Napsal: 29 led 2015, 21:52
od Pajda077
Tak než abych zakládal nové téma tak to písnu sem ..už jsem se napřímo pár lidí ptal tak se dotyční nezlobte...potřebuji vědět názory ostatních...

Mám EGR off r.v 2000 čili prý uprava softu není potřeba...mám plech mezi tou stříbrnou trubkou a EGRem.(hadičku zaslepenou)..ale co ted resim je to že mi to chcije pres ty dve dírky pod tou poklickou samotneho EGRu...mám zeblitý celý motor hlavně vzadu...je vydřený EGR jsem zjistil (uvnitř...nový kupovat nebudu tak se zeptám na přímo ..)

Zaslepit ty dírky šroubkami a hotovo? dělá mi to že jakoby víc slyším šustění turba a nechci samozřejmě něco posrat ..jestli ty dírky mají význam když je EGR off tak to radši nechám ať to bleje, ale pokud ničemu neublížím tak bych to chtěl zastavit..Je tu mnoho tady ale je to půl na půl a příspěvky jsou hodně staré ...děkuji za názory

Napsal: 29 led 2015, 21:55
od dreizig5
repas turba.

Napsal: 29 led 2015, 21:55
od Fantik
Určitě bych zaslepil je to netěsnost která neprospívá turbu ;)

Napsal: 29 led 2015, 22:02
od dreizig5
podle mě ten olej ti tam háže turbo.nemáš kde co zaslepovat,jak řikám,repas turba...

Napsal: 29 led 2015, 22:06
od Pajda077
dreizig5 píše:repas turba.
nééé proč?:-(