octavia aee za jizdy chcípne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Kvasiny

octavia aee za jizdy chcípne

Příspěvek od n.ovcak »

Zdravím Pánové,
Resim problém na své octavii, je to sice benzinova, ale je tu spousta odborníků, třeba už se s tím někdo setkal.
Je to motor 1.6 MPI AEE 55kW.
Motor jde nastartovat v pohodě a na volnoběh jde krasne. Když ale jedu do kopce nebo mu dám čouda, tak jde do otáček ze začátku pěkně, pokud je ale kopec tahlejsi, tak začne vynechávat, až chcípne. Potom stačí vypnout a zapnout klíč, nechat natlacit benzin (někdy je potřeba nekolikrat), a zase jede dál. Vymenene palivove čerpadlo, filtr, škrtící klapka...
Nemá někdo nějaký tip na co se zaměřit? Tipoval bych to na pricpany přívod paliva, ale nevím kde...

Díky za každou radu.
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Měřák tlaku paliva na hadici za oknem, a skušební jízda ať vidíš co se děje.
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Co diagnostika řve?
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

začal bych filtrem paliva a pak se zaměřil na čerpadlo skusil bych ho dát na přimo po klíčku a pojezdil nebo odpoj přívodní hadici dej hadičku petku o zapni klíček a koukej jestli to ten benzín do lahve pěkně tlačí nebo jestli to jen líně vytéká :?
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Kvasiny

Příspěvek od n.ovcak »

karel4 píše:Měřák tlaku paliva na hadici za oknem, a skušební jízda ať vidíš co se děje.
Zítra na to jdu, ted jsem si ho pujcil od kamarada. Dam vedet
ThrashTheTrash píše:Co diagnostika řve?
Mlčí :)
p.s. píše:začal bych filtrem paliva a pak se zaměřil na čerpadlo skusil bych ho dát na přimo po klíčku a pojezdil nebo odpoj přívodní hadici dej hadičku petku o zapni klíček a koukej jestli to ten benzín do lahve pěkně tlačí nebo jestli to jen líně vytéká :?
Filtr je měněný, zítra otestuju to čerpadlo tlakoměrem a uvidíme...
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

Skusc nechat 1-2 dni oddych, mozno je len utahana (noteeth)
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

90% vsadzam na netesnost sania. Tym myslim aj podsavanie pookolo vstrekovacov... Striekaj cistic na brzdy na sanie a uvidis kedu to zacne dochnut. Potom to mas uz vyriesene.

Rozmyslaj, ked to tlacis dokopca, zenie tam celkom dost paliva, cize moze chybat dost vzduchu, alebo si to mysli iba riadiacka.

Pretlakovy ventil paliva by som vymenil bezohladu na tvoju konkretnu zavadu.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Kvasiny

Příspěvek od n.ovcak »

Sayllo píše:90% vsadzam na netesnost sania. Tym myslim aj podsavanie pookolo vstrekovacov... Striekaj cistic na brzdy na sanie a uvidis kedu to zacne dochnut. Potom to mas uz vyriesene.

Rozmyslaj, ked to tlacis dokopca, zenie tam celkom dost paliva, cize moze chybat dost vzduchu, alebo si to mysli iba riadiacka.

Pretlakovy ventil paliva by som vymenil bezohladu na tvoju konkretnu zavadu.
Celé sání včetně gumiček na vstřikovačích se dělalo na podzim. Tam spíš chybí to palivo. Když mi to zdechne v kopci a chci to nastartovat, tak to nahned nechytne, musím nechat dotlačit čerpadlem benzín, pak to chytne na brnk a jede to dál.

Tím přetlakovým ventilem myslíš toto?
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... -3488.html
mirkin
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 zář 2014, 14:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od mirkin »

neco podobnýho jsem mel na jednickový oktavii. v kopci prestavala tahnout a zdechla a potom nešla vubec nastartovat. pricinou byl spatný plovák v nadrži, pokud nafta v nadrži dosáhla bodu x tak se ohnula nejaka hadicka na plovaku, co ukazoval výšku paliva v nadrži. Opraveno za par korun , ale o te doby mne strašili s vadným turbem, čerpadlem..............
Mirkin
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

odpojil bych nazkoušku lambdu.když pojede-netěsnost sání,když ne,palivo...
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

n.ovcak píše:
Sayllo píše:90% vsadzam na netesnost sania. Tym myslim aj podsavanie pookolo vstrekovacov... Striekaj cistic na brzdy na sanie a uvidis kedu to zacne dochnut. Potom to mas uz vyriesene.

Rozmyslaj, ked to tlacis dokopca, zenie tam celkom dost paliva, cize moze chybat dost vzduchu, alebo si to mysli iba riadiacka.

Pretlakovy ventil paliva by som vymenil bezohladu na tvoju konkretnu zavadu.
Celé sání včetně gumiček na vstřikovačích se dělalo na podzim. Tam spíš chybí to palivo. Když mi to zdechne v kopci a chci to nastartovat, tak to nahned nechytne, musím nechat dotlačit čerpadlem benzín, pak to chytne na brnk a jede to dál.Ano je to presno ono

Tím přetlakovým ventilem myslíš toto?
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... -3488.html
Ano je to presne ono ;) Stalo sa mi ze sa rozozrala membranka, ked tade prudilo vela paliva, tak proste zacpala vystup, potom sa muselo nepatrne pockat aby klesol tlak a uvolnila sa, potom to naskocilo. Co mi ale pride veeelmi podobny problem ako u teba.
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
n.ovcak
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 22 říj 2009, 17:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Kvasiny

Příspěvek od n.ovcak »

Zdravím pánové, problém zdá-se vyřešen. Původní měněné - nové čerpadlo dávalo jen kousek přes 2 bary. Koupil jsem dnes další, a už to frčí jak má...
Díky všem.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“