Strongflex v reakční vzpěře,prosím o radu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Strongflex v reakční vzpěře,prosím o radu

Příspěvek od macan371538 »

Ahoj,dal jsem strongflex do reakční vzpěry na Golf iv 1.9TDI ATD a od té doby mi auto začlo šíleně vibrovat hlavně do těch 2000rpm.....Musel jsem odhlučnit pořádně kufr a ted se vrhnu tedy i na komplet palubku,ale napadlo mě co takhle dýt do té kosti kde jsou 2 silentbloky 1 půlku toho strongflexu a druhou originál,co vy na to?a kdyžtak jaký provedení by bylo nejlepší?Setkla jste se někdo se stejným problémem???Jinak po výměně se super řadí hlavně když je motor plně zatíženej,to ty rychlosti tam lítají o hodně snáž,ale to je asi tak jediný + :D
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

S tím že tyhle kundoviny v reakční vzpěře jsou k hovnu protože to auto pak celý vibruje se setkalo už víc lídí..dej to co tam má bejt a jezdi s komfortem..
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

na to musí každý přijít sám

reakci je podle mě lepší upravit tu původní než tam cpát PUR. Pak to tak nedrnčí, ikdyž je to dost pevný. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

No vypadá to tak že koupím reakční vzpěru celou origo,prtž mi za chvilku praskne hlava... :D Hrozná kund**** mám komplet auto na tvrdých silentblokách a pohoda ale tohle byla pěkná blbost :D
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

Jinak jak upravit?Nějakej návrh nebo nápad???přemýšlím jestli tam dát zpět to co tam bylo nebo koupit komplet novou,na těch původních Silentách nevidím nic že by bylo špatně,akorát jsou měkký,jak poznám že jsou už v riti?
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jen pozor aby jsi dostal tu správnou. Nejspíš nebo spíš určitě jsou jiný jak pro benzín tak diesel.
Taky jsem koupil novou a dal na svoje chrochtadlo a musel jsem vrátit původní, protože byla tak měká že to cukalo jak o život při přidání či ubrání plynu. Nakonec jsem jí dal otcovi do jeho kokty 1.6 MPI a tam funguje luxusně.
Samozřejmě tomu všemu předcházel omyl se strongflexama (LOL)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Loni na jaře jsem kupoval Powerflex přímo pro TDI místo toho velkého silentbloku a naprosto v pohodě, nic nevibruje ani teď v zimě a funguje to luxusně i na TDI. Já jsem nadmíru spokojen :)
Obrázek
Obrázek
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Jeny
Přispěvovatel
Příspěvky: 432
Registrován: 02 lis 2012, 19:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Hořice

Příspěvek od Jeny »

Jak říká Talec. Mám stejný a pohoda
Leon ASZ, fmic, GTB 1756, 209PS 457Nm mírný kouř, Brembo 323mm a 280mm
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

Mám žlutý strongflex
Rozdíl oproti vytahaný serii to byl,ale nic hrozného....upřímě jsem si myslel že to bude horší :)
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

No to je divný že vám to nedělá a mě vibrujou i hagusy na střeše :D
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Já taky čekal podle toho co tady každej píše, že to budu minimálně na zimu vracet do serie, ale ani nevím že tam ten powerflex je, ale dával jsem ho do úplně nové Lemförder kosti :)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
Uživatelský avatar
Cpt._hunter
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 26 srp 2009, 19:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Cpt._hunter »

Já to teď taky vyměnil, no snad se z toho nezblázním (LOL) POWERFLEX oba dva silentloky v kosti- seriové byly KO...
Golf IV 1,9 TDI PD 96kW ASZ
Uživatelský avatar
talec
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 16 dub 2010, 07:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od talec »

Já dával novou kost a ten malej jsem nechal origo a ani nevím že tam ten powerflex je :)
VW GOLF IV TDI PD GTI ARL, EGR OFF, KAT OFF, Maf OFF, GTB1756VK, 80/60.3 Duplex exhaust, HDS 57 POWERED BY TDIfun 211PS 475Nm
LUIGI124
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 22 led 2010, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: zlín

reakcni vzpera

Příspěvek od LUIGI124 »

mam to co ma Talec tu cerevenou barvu tvrdost na ni byla napsana 85
je to jen o zvyku ze zacatku jsem myslel ze to hned vysroubuju ven a dam zpet serii ale ted uz ani nevim ze tam je
zajimalo by me kolik ma tvrdost serie
mam moznost si nechat odlit jakou tvrdost budu chtit
forma uz je zkreslena :)
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 22 led 2014, 16:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od macan371538 »

Já už to přestávám slyšet,ještě dodělám tu palubku a věci co rezonují a dále uvidím,asi jsem už ohluchl :D ještě jsem se chtěl zeptat novou kost koupit origo nebo tačí lemforder (germany) někde jsem četl že týpek koupil neorigo a bylo to oproti origu bláto....
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“