Na svojej C4, 1,6 16V NFU r.v. 2008 som spozoroval mierny únik hydraulického oleja z posilovača riadenia. Olej uniká spojom medzi samotným čerpadlom a nádržkou oleja. Spojovacie skrutky sú dotiahnuté, takže tento spoj treba pretesniť. Značkový servis to nedokáže, iba vymeniť celý posilovač za nový-cca 750.-EUR+práca. Nestretol sa už niekto z Vás s takouto opravou? Potrebujem vedieť z akého profilu sa tam dá vyrobiť tesnenie, podobne ako nejaký "O" krúžok. Posilovač "GAP" OE 4007 XW alebo XV.Poz.16 - nádržka oleja.Inak, jazdiť sa s tým dá bez problémov. Akurát raz za mesiac doplniť max do 10 ml oleja. Ale je to riadenie a na tom priamo závisí bezpečnosť jazdy.
Alebo kontakt na dobré autovrakovisko alebo predaj použitých dielov PSA?
Ďakujem. Peter

