Novy motor OIII K.0

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
e36power
Aktivista
Příspěvky: 1444
Registrován: 02 srp 2008, 22:57

Novy motor OIII K.0

Příspěvek od e36power »

Posílám jen tak pro zajímavost: motor 1.2 tsi v Octavií 3 najeto 9000km
Rozletěl se prestavocač časování...
ObrázekObrázek
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

tak to moc nenajel.aje to asi potkaný co?a jak se vyjádřila škodovka?
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

velmi pekne,kvalita za rozumnú cenu.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak to by snad mělo jit na záruku ne...toto jestli neuznají tak ať jdou fakt do prdele
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56

Příspěvek od mjanulik »

čím novější tím to asi bude horší, s každým novým olejem se bude měnit i motor (LOL)
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

A přitom to vypadalo, že s návratem rozvodovýho řemenu bude TSI konečně spolehlivé.....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no to si může myslet jen člověk co auta nedělá všechny motorizace co maj nastavovací kolo vačky pomocí této chytré řemenice se serou snad na všem a nejvíc co tak pozoruju vede kosočtverec ve znaku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

no paráda...
onehda jsem viděl rozdělaný 1,6Tdi CR.. vačky z trubky, pohon olej čerpadla řemínkem ...
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hlavně vše z plastu posledním hitem je držák olejového filtru kerý umí prasknout a voda do oleje nebo obráceně fakt humus ty dnešní auta...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Ladas píše:no to si může myslet jen člověk co auta nedělá všechny motorizace co maj nastavovací kolo vačky pomocí této chytré řemenice se serou snad na všem a nejvíc co tak pozoruju vede kosočtverec ve znaku...
Jj odchází to na všem, ale při podstatně větším náběhu a hlavně se to nějakej čas zvukově projevuje, třeba chrastěním po startu...že se to úplně bez varování rozletí přece úplně běžný není.

Nechápu proč původní 8ventilový TSI prostě nepředělali na řemen... jedna vodící a jedna napínací kladka, výměna po 150 tkm, jednoduchý jak facka.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

protože nejni chuť udělat něco kvalitně ale řeší se rychlost a emise
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56

Příspěvek od mjanulik »

Ladas píše:protože nejni chuť udělat něco kvalitně ale řeší se rychlost a emise
A úspora
waleeed
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 25 led 2016, 07:23

Příspěvek od waleeed »

V druhé řadě je nutné si uvědomit, že každý vůz je víceméně originál a někdy na daném voze nelze dosáhnout slibovaných hodnot. V tomto případě sériovému vozu chybělo necelých 12 PS k výrobcem udávanému výkonu, hodnota kroutícího momentu byla dle výrobce 350 Nm.
waleeed
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“