Stránka 1 z 3

1,4 TDI výměna řetězu?

Napsal: 21 úno 2015, 20:56
od tribit
Ahoj, měnil tu někdo řetěz co žene olej. čerpadlo a vyvažovací hřídel? Je to slyšet, když je vytahanej? Nebo je nějaká porce km, kdy se to doporučuje?

Napsal: 21 úno 2015, 21:01
od misoVW
Koľko km máš na tom? 250000 to vydrží v pohode

Napsal: 21 úno 2015, 21:06
od Ladas
mám v práci A2 260 v hrbu praskl kluzák a následně řetěz a totální destrukce motoru takže doporučuju minimálně výměnu protože ty vyvažováky a pravidelný chod 3válce tomu asi dávaj co proto

Napsal: 21 úno 2015, 21:16
od jirkastrachota
já to měnil na roomsteru, prasklej řetěz, k.o. pumpa a přidřená klika. (offtopic)

Napsal: 21 úno 2015, 21:19
od tribit
Teď je tam asi 283 tkm, na 95% real a řekl bych, že to běží pořád stejně zvukově, ale v autě mi přijde, že to velmi mírně pocukává, že by už nesedělo tak přesně časování vyvažovací hřídele?

Před třemi lety když se to koupilo (188 tkm), tak jsem viděl pár KO tříválců, kterým se řetěz přetrhl a řekl jsem si, že jestli vydrží 300 tkm, tak že to nechám vyměnit, takže asi si dodržím slovo a nechám to udělat. Navíc auto má od 264tkm čip, který tomu taky nepřidá.

Napsal: 21 úno 2015, 21:22
od tribit
Co se vlastně všechno mění? Kola, řetěz, napínák? Díky :)

Napsal: 21 úno 2015, 21:22
od Ladas
stačí kluzáky a řetěz

Napsal: 21 úno 2015, 21:30
od tribit
Ladas díky, tak teď už jen doufat, aby to těch 300 dalo a bylo co měnit :-) Zlatá 1,9

Napsal: 21 úno 2015, 22:51
od Fulltank
urco vymen celkem to praska :) uz sem jich par videl

Napsal: 22 úno 2015, 12:03
od tribit
Koukal jsem za kolik to cca tak je a překvapilo mě, že jsou komplet sady i s koly v eshopech, je těžké vyměnit i ta kola. Rád bych, aby to najelo dalších třeba 100, možná 200 tkm a už se to nemuselo dělat :)

Napsal: 22 úno 2015, 14:53
od frantisek28
A kde? Ja som nasiel iba ten napinak. Uz mam najazdene cca 270 t. a tymto topicom ste ma nejako znervoznili. A kedze cena nejakej tej sady by mala byt celkom "prijemna", tak by som to rad vymenil, kedze budem menit aj skrtiacu klapku a asi aj EGR, tak nech to mam z krku a motor snad nejakych 200 t. este nabeha...

Napsal: 22 úno 2015, 15:13
od vonRichthofen
jak se projevuje, že řetěz je zralý na výměnu než nadělá takovou paseku?? popřípadě číslo náhradního dílu? děkuji

Napsal: 22 úno 2015, 15:23
od tribit
http://www.autokseft.cz/FEBI-Retez-poho ... 6-nd190911

http://www.autokseft.cz/SWAG-Retez-poho ... 6-nd468813

Nic extra levnýho hlavně v případě sady SWAG. Když by stačil řetěz + napínák, bylo by to fajn, ale rád bych, aby to vydrželo, autu není ještě ani deset let :)

Napsal: 22 úno 2015, 17:21
od frantisek28
Dik.
Takze samotna retaz cca do 1000 (35€)a napinak zrovna tak (skoda-diely, zevraj prvovyroba).
Ako sa prejavuje vytahana retaz neviem, snad sa da predpokladat zvysena hlucnost avsak u toho trojvalca identifikovat daku vacsiu hlucnost je dost nemozne, mozno tak daco tesne pred smrtou...

Napsal: 22 úno 2015, 17:42
od maka123
Měl by se měnit : napinak řetěz a tři retezova kola.už jsem se tady na to ptal. Udělám s rozvody cena je šílená kolem 10000kc ve škodovce- pro klid duše.jezdim jako clovek ale jistota je jistota. Hodně jsem se o to zajímal a na salonu mi řekli že těchto motorů servisují desítky a žádný problém ale?! Já to rozhodně nechám vyměnit vše. Mám najeto 210000 km .