Stránka 1 z 2
2.0 BKD povolená napínací kladka
Napsal: 22 úno 2015, 12:53
od eclipsak
Má někdo zkušenosti u BKD když se povolí rozvodák(upadl šteft aji s napínací kladkou) za jízdy a tukne si to o sebe a prasknou 3 vyfukové rolny,jestli je stačí vyměnit a nedělat ventily když to tlaky má a motor beží,nechce se mi sundávat hlava,ale zase bych byl nerad aby třeba upadl ventil.
Napsal: 22 úno 2015, 19:34
od michal600
jo taky sem to řešil u BKD. udělala se železná vložka pro šteft,
rolny byly taky polámaný a měnil sem tyčky na kterých to je (byly lehce ohnutý). jestli se dělaly ventily už nevím. při demontovaných vačkách se foukal tlak vzduch přes žhaviče jestli to někde neuchází.
Tu hlavu vymyslel kretén. zlaté 8 ventil
Napsal: 22 úno 2015, 20:51
od Fulltank
Vlozka zbytecna staci prevrtat na steft z 1.9 8v. Stalo se mi to taky a stacilo jen vymenit prasknuta vahadla.
Napsal: 22 úno 2015, 21:04
od Ladas
náskok díky inovacím....
Napsal: 22 úno 2015, 21:08
od e36power
Nikdy jsem nepochopil proč u 1.9 je 10 steft a u 2.0 8mm
Napsal: 22 úno 2015, 21:27
od Fulltank
S jemnym zavitem

2.0 BKD povolená napínací kladka
Napsal: 22 úno 2015, 21:32
od eclipsak
Vyměnil jsem rozvody a po 100km se povolila napínací kladka,vyjel šteft z hlavy,rozvody neskočily,tak jsem ten jemnej závit v hlavě protáhl na hrubej a udělal si ze šroubu šteft a dal ho na lepidlo a ejhle asi zas tak po 100km se to stalo znova,tentokrát se ten šteft s kladkou urval těsně u hlavy,tak nevím jestli je to tím dělaným šteftem nebo je tam problém třeba s tou napínací kladkou.
Napsal: 22 úno 2015, 22:19
od Čert
Léta dotahuju nejen rozvody momenťákem a nikdy žádnej problém s ulomeným šteftem nebo vytaženým závitem...
ťuk ťuk na dřevo...

Napsal: 23 úno 2015, 07:05
od e36power
Presne. Vzdy novy šteft, ten lehce dotahnu, matku na moment a lepidlo a zatim taky ok, ale raději to taky zaklepu

Napsal: 23 úno 2015, 07:35
od misoVW
narezat klasicky zavit M10, stift z 1,9 a istota, nemusite ani klepat na drevo

Napsal: 23 úno 2015, 07:55
od golfgti16v
taky jsem to delal na passatu 3c prestalo to jet ve 2500 ot. bal jsem se co vsechno bude ohnute ale prerizl jsem zavit na 10 steft na lepidlo a motor bezel ani jsem tomu nechtel verit pritom rozvodak byl totalne volnej a vacky nesedeli
2.0 BKD povolená napínací kladka
Napsal: 23 úno 2015, 19:59
od eclipsak
já jsem spravil šteft nastavil rozvody,motor chytl pěkně,dorovnávací dávky vstřiků na vagu o.k.,akorád to mělo divnej zvuk,tak jsem sundal víko a některý vahadla jsou vháji,tak nevím jestli to vydržej ventily když dám jen nové vahadla,no uvidím.
Napsal: 27 pro 2019, 19:54
od venca.6
Cim to prevrtavate?
Dalo by se tam dostat timhle?
https://www.kamody.cz/extol-premium-pra ... -YQAvD_BwE
Mam po rozvodech 30tis km, v ty dobe jsem o tomhle problemu nevedel, steft zustal puvodni.
Napsal: 27 pro 2019, 22:23
od adrian_B
Čert píše:Léta dotahuju nejen rozvody momenťákem a nikdy žádnej problém s ulomeným šteftem nebo vytaženým závitem...
ťuk ťuk na dřevo...

A vždy robíš rozvody na autách ktoré už pred tebou nekurvil niekto iný?
Minule BXE dotahujem napinaciu kladku na moment a závit z hlavy vyšiel von

prístup na parádu, ale nevrtal som, rovno som rezal 12 závit a vyvlozkoval helicoilom.
A milujem expertov ktorí nadrbu lepidlo na stift do hliníku.....
Btw kôli takýmto problémom už stifty nemenim. Pokiaľ nie je ohnutý alebo viditelne poškodený.
Napsal: 27 pro 2019, 22:27
od Tom.s
hele tohle jde normálně ručně! nebo já to tak dělám, nejdřív 8mm vrták ,pak 8,5mm na konci jsem si vybrousil 4hran aby to šlo do ráčnového vratidla a pohoda