Stránka 1 z 1

Fabia MPI chcípání motoru, kolísání otáček

Napsal: 03 bře 2015, 19:47
od jimmy3
Ahoj, máme fabii 1.4 mpi 44kw asz a máme následující problém, motoru kolísají otáčky na voloběh, po nastartování motor někdy hned chípne nebo spadnou otáčky strašně dolů, při vyšlápnutí spojky při jízdě občas taky chcípně, mechanik vyčistil škrtící klapku, skontroloval sání a prý těsní dobře. Byl vyměněn filtr benzínový,vzduchový,olejový+olej, vyměnila se 2. lambda za katem protože byla uplně mrtvá. Motor při jízdě občas zacuká v nižších otáčkách ale jinak jede dobře. Nevíte někdo co by to mohlo způsobovat?díky moc

vag píše tohle:

17549 - Zjisteni zatizeni Nesmysla hodnota
P1141 - 35-00 - -
16825 - System odvzdusneni palivove nadrze Chybny prutok
P0441 - 35-10 - - - Sporadicky
17909 - Rele palivoveho cerpadla (J17) Zkrat ke kostre
P1501 - 35-00 - -

Napsal: 03 bře 2015, 20:32
od kubima
ASZ to nebude, asi myslíš AZE nebo AZF.. Pokud se nepletu, zatížení motoru je řízeno tlakem v sání. Takže kontrola snimače tlaku a teploty nasavaneho vzduchu, pripadne vymena.. koukni do merenych hodnot, pres akcni cleny vyzkousej relatko - tam to bude na vymenu ale zkontroluj vedeni k cerpadlu.

Napsal: 04 bře 2015, 18:31
od jimmy3
pardon je to azf, když to čidlo odpojim, pozná se jestli je vadný? že to třeba pojede líp. Přes jaký akční členy mám vyzkoušet to relátko?

Napsal: 04 bře 2015, 19:51
od kubima
motor - měřený hodnoty - skupina 3 pole 2 na volnoběh 350 až 600mbar
snímač tlaku je sloučenej se snímačem teploty nasavanýho vzduchu. Na něj se mužeš podívat ve skupině 4 pole 4. Tam by měla bejt cca venkovní teplota, budeš lehce vyšší..
Relátko najdeš v akčních členech normálně u motoru. Musí sepnout relátko a čerpadlo.

Napsal: 04 bře 2015, 22:52
od chiquillo
vyměnil bych čidlo chl. kapaliny (neni drahé) často to dělá ;)

Napsal: 05 bře 2015, 07:39
od Tomas6
mrkni na hadičku od odvětrání. Je zezadu na klapce.Ráda vypadne a pak to dělá přesně co píšeš.

Napsal: 05 bře 2015, 10:07
od kubima
Tomas6 píše:mrkni na hadičku od odvětrání. Je zezadu na klapce.Ráda vypadne a pak to dělá přesně co píšeš.
pravda, ještě jestli není díravá to už jsem taky viděl