Stránka 1 z 2

Motor AUY - Sharan špatné starty - bílý kouř po opravě mot.

Napsal: 06 bře 2015, 09:00
od automirako
Zdravím Vás kolegové.Opravuji Sharan AUY - 85 KW.Prolínala nafta přes vstřiky - zákazník dodal novou hlavu - vše vyměněno dle postupů VW nastaveny rozvody a dle diagnostiky na absolutní nulu - korekce úhlů vačka klika.Motor špatně startuje za studena a až naskočí vyletí bílý kouř a asi 10 minut jízdy kouří do bíla.V blocích naměřených hodnotách je mimo toleranci počátek vstřiku požadovaný je 1-4 stupně do plus , ale Já mám 5 stupňů do mínusu.Mohlo by to být způsobeno špatným Chip tunningem?Nebo je tu jiný problém?Děkuji alespoň za názor.

Napsal: 06 bře 2015, 10:59
od misoVW
Na PD motoroch si pociatok vstreku riadi riadica jednotka motora. Rovnake priznaky to malo aj pred vymenou hlavy? Tlaky vo valcoch po oprave si meral? Tiez bolo treba zmerat presah piestov ked bola hlava dolu. Pretoze zakaznikovi sa verit neda.

Napsal: 06 bře 2015, 11:14
od automirako
Tlaky jsou v pohodě.Vozidlo je přivezené z ITALIE a mělo motor plný nafty,tak jsem rovnou opravoval. - Teda - před opravou než se zjistilo,že je motor na opravu,tak motor startoval v pohodě a jel rovnoměrně - nebylo kromě toho že byl extrémně potečený od oleje co už byl 5cm nad vrchní rysku nic nápadného.Choval se jako běžně provozované auto.

Napsal: 06 bře 2015, 16:09
od Vici
nečistil jsi vstřiky ?..

Napsal: 06 bře 2015, 17:11
od kubima
Jsou správně seřízený vůle na vstřikovačích?

Napsal: 07 bře 2015, 19:06
od automirako
Vstřiky jsem pravda čistil - sprejem na vstřikovaci systemy a hadrou.Že bych zanesl otvory?Zaráží mě hodnota v bloku nam. hodnot uhel zažehu je v minusu 5 stupňů.Kamarad ma to same auto a ma hodnotu v plusu za studena 5 stupňů v a se zahřátím se nepatrně změní.Motor při prvnim startu kouří jako stara Avie - a tarokuje.Potom chvilku bíle kouří.Jinak jsou bloky nam. hodnot v pohodě.

Napsal: 07 bře 2015, 19:08
od hansdob
Není ohlá ojnice když byl motor plný nafty?? nebyl jeden či dva písty níž než dr ostatní

Napsal: 07 bře 2015, 20:15
od automirako
Předem se omlouvam.Mám špatný signal na okamžitě odpovedi.Vstriky jsou se řízený na 180 stupňů.

Napsal: 07 bře 2015, 20:18
od automirako
Vysku pistu jsem nezkoumal.Pohledem byly naprosto v pohodě.Nějak se mi to nezdá.Motor kouří jako Avie a az se po 10-15 minut zahřeje,tak přestane kouřit do bila

Napsal: 07 bře 2015, 20:58
od Pasat TDI PD 96 kw
změř tlaky a uvidíš!!

Napsal: 07 bře 2015, 21:04
od automirako
Co s tím počátkem vstriku?Neresit?Tlaky zmerim - jen musím sehnat merak do žhavicí svíčky.

Napsal: 07 bře 2015, 21:15
od misoVW
Ohnutu ojnicu pohľadom na piest nezistis. Bolo treba zmerať presahy piestov keď bola hlava dole. Nezostáva ti nič iné, iba zmerať tlaky.

Napsal: 07 bře 2015, 21:17
od misoVW
Niečo by ti mohli napovedat aj hodnoty v kanále 13, to si nepozeral?

Napsal: 07 bře 2015, 21:28
od automirako
Samozrejme jsem kontroloval kanál 13.U všech válců jsou hodnoty od minus 0,3 do plus 0,4 což je myslím dobře.Do 1,3 je to v klidu - potom je třeba něco řešit,ale vše jsem důsledně kontroloval.Motor před rozebranim slapal v pohodě jen plival olej ven. Ojnice se ohne,když je něco ve spalovacím prostoru a ne pod pistem.

Napsal: 08 bře 2015, 17:01
od White
automirako píše:Samozrejme jsem kontroloval kanál 13.U všech válců jsou hodnoty od minus 0,3 do plus 0,4 což je myslím dobře.Do 1,3 je to v klidu - potom je třeba něco řešit,ale vše jsem důsledně kontroloval.Motor před rozebranim slapal v pohodě jen plival olej ven. Ojnice se ohne,když je něco ve spalovacím prostoru a ne pod pistem.
No ale pokud byl válec plný nafty jak si psal a někdo nedopatřením potočil motorem třeba byť jen starterem tak sou ohnute ojnice...