Stránka 1 z 2

Passat 2.0 TDI 16V 103kw 4x4

Napsal: 06 bře 2015, 20:30
od Pajtaš
Caute,
Mam moznost kupit passata s motorom 2.0 TDI 16V 103kw (r.v. 7/2007) a ma to aj 4x4...auto je pravidelne servisovane v originalnom servise a momentalne ma najazdene 223000km, dolozene serviskou a kupovane na SK....bol tam preventivne meneny olej v haldexe, cerpadlo+vstreky (predtym tam boli asi Siemens ale ci isto to neviem)...a kedze tieto motory niesu bohvieake slavne tak sa chcem poradit aby som nespravil chybu...a posledna otazka, ma tento motor DPF??

Vdaka :)

Napsal: 06 bře 2015, 20:44
od Biimbo
pokud ti měnili vstřiky tak zřejmě máš BKP, to DPF nemá. Ale řešil bych vyvažováky. Jinak to je nejlepší varianta pro passata..

Napsal: 06 bře 2015, 20:58
od misoVW
Napíš kód motora.

Napsal: 07 bře 2015, 14:41
od Pajtaš
No kod motora je BKP...alebo sa mam na tento 2liter vykaslat a pozerat nejaku 1.9ku?

dik

Napsal: 07 bře 2015, 14:56
od Biimbo
s 1.9 ve 4x4 nepochodíš

Napsal: 07 bře 2015, 15:19
od Pajtaš
Ja 4x4 k zivotu az tak nepotrebujem :) tak ako teda? Mam sa pozerat po inom motore?

Napsal: 07 bře 2015, 18:00
od misoVW
Kúp radšej octaviu, motor BKD. Ta aspoň nemá tie vyvazovaky a problémový pohon olejoveho čerpadla. Ďalšie výhody oproti passatu sú, ze nemá el. zámok volantu a el. ručnú brzdu. to všetko sú veci s ktorými bývajú problémy.

Napsal: 07 bře 2015, 18:38
od Jirka.
Já bych se toho BKP nebál, ty motory už mají fakt vychytaný dětský nemoci-vstřiky mají všichni nové na záruku a vadné serie hlav jsou už dávno vyměněné, 16V jsem s prasklou hlavou neviděl ani nepamatuju, to dnes už častěji vídám u CR motorů...
Jediný co je nutné pořešit jsou ty vyvažováky, což je záležitost 5500kč u člena sharik 4x4. Oktávka bude spolehlivější -nemá el. ručku a zámek volantu, ale to je tak jediné a to už jsou korunové položka a co si budem řikat ten passat je někde jinde než oktávka, odhlučněním, jízdníma vlastnostma a ve většině případů i výbavou, já bych rozhodně neměnil. Navíc tyhle passaty se nekradou jako oktávky který vezme každý pako co si koupí killer za 3000kč. Za mě rozhodně Passat.

Napsal: 07 bře 2015, 18:50
od Pajtaš
A co turbo, pohon 4x4...nemusím sa tam ničoho báť? Lebo nerad by som sluzil ja autu..:D

Napsal: 07 bře 2015, 18:56
od Jirka.
Toho bych se nebál, jediné co tak ta čtyřkola trochu přidá na spotřebě...

Napsal: 07 bře 2015, 18:59
od Biimbo
Vezmi to BKP, výkonu dost v serii, velká spojka, dlouhá převodovka. Když vezmeš 1.9 tak sice výkon vyladíš, ale pořád to má krátkou skříň,což je velkej opruz. Sice passat je uvnitř hnusnej a plastovější než OII, ale zase je o kus vpředu hlukem, šířkou,pohodlím.
Kdyby se dělala OII 4x4 s BKD což je konstrukcí nejbližší BKP,tak bych neváhal ani minutu.

Napsal: 07 bře 2015, 19:00
od Pajtaš
Pisal som jednemu kamaratovi a ten ma tiez tento 16V ale 11/2006 a vravel ze auto des a hroza...ma ho asi pol roka a ze vraj tam uz menil turbo a este pohon olejoveho cerpadla ci co to a boji sa ci to vobec motor prezil....
Takze nemam sa coho bat a mozem ist smelo do toho?

Napsal: 07 bře 2015, 19:08
od Jirka.
Já ho mám a naprosto bez problémů. Ale holt záleží na tom na jaký kus natrefíš. Typ motoru který se nejmíň/nejvíc sere nejlíp poznáš z toho jak je sehnatelný(a za jakou cenu) jako ND, protože všichni vrakárníci přizpůsobují nabídku poptávce. Proto se třeba BMP prodávají kolem 40tis. zatím co ty 16V ani ne za polovinu.

Napsal: 07 bře 2015, 19:18
od Biimbo
Nejlepší bylo ve speciálu Světa motorů o Passatu, kupujte passata 2.0 103kw s koncovkami rovně, to značí dobrý motor. Jedná se totiž o motor s osmiventilovou technikou který je bezproblémový :D Kdyby o tom měli trochu šajnu, tak tu informaci nemůžou vypustit do světa :)

Napsal: 27 srp 2015, 08:28
od vasasasapopleta
Biimbo píše:Nejlepší bylo ve speciálu Světa motorů o Passatu, kupujte passata 2.0 103kw s koncovkami rovně, to značí dobrý motor. Jedná se totiž o motor s osmiventilovou technikou který je bezproblémový :D Kdyby o tom měli trochu šajnu, tak tu informaci nemůžou vypustit do světa :)
Mám 8v motor BMP a koncovky mám dolů.... :)