
Kovana ramena Audi S3, TT , Seat Leon 1M Cupra
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kovana ramena Audi S3, TT , Seat Leon 1M Cupra
Schanim kovana ramena S3,TT,Cupra kdyztak SZ diky 

Seat Toledo 1.9 TDI ASV GTB2260VK ???Kw ???Nm soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
Fabia Rs ASZ soft by Mirulu
Jediny tozdil je v ulozeni kosti stabiku. Plechova ramene maji uchyceny stab. na sebe. Kdezto litinova ramena uchyceni na stabik nemaji. U litinovych ramen je stabik prichycen k telu tlumice.
Naposledy upravil(a) DDRagoo dne 09 bře 2015, 11:02, celkem upraveno 1 x.
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
To neni pravda, jde diky jinejm cepum (ktery vyzadujou jak juris rika jiny tehlice) a diram v ramenech i odklon, celkove je to cely o trochu nizsi sestava, vuci normal tehlici a ramenu.
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
To uchycení stabíku na rameno jde vyřešit, jak u původních. Měl by být na kovaném ramenu nálitek, tak do něj vyvrtat díru, vyřezat závit a je to.
Na těhlice TT,S3, Cupra jsou opačně čepy řízení( z vrchu), ale pasují původní. Svislý čepy by měly být jiné, ale nevím už jistě.
Na těhlice TT,S3, Cupra jsou opačně čepy řízení( z vrchu), ale pasují původní. Svislý čepy by měly být jiné, ale nevím už jistě.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Ty řídící čepy jsou obráceně ale taky levý dát na pravou stranu a pravý na levou jinak při plném rejdu dřou o ráfek. Spodní kulák je jinej.jirius1 píše: Na těhlice TT,S3, Cupra jsou opačně čepy řízení( z vrchu), ale pasují původní. Svislý čepy by měly být jiné, ale nevím už jistě.
Montáž, úpravy a repase nezávislého topení Eberspächer, Webasto (předělání příhřevů spouštění na dálkové ovládání nebo mobil)
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
Sharan 215/460, Octavia 190/460
Výstavba a rekonstrukce interiérů http://www.neza-interiery.cz/
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 576
- Registrován: 22 pro 2009, 19:10
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Odpovědi: 0
vynecht- S těma kulákama jsi mě dal brouka do hlavy a zaskočil. Mám takový pocit, že jsem je při přehazování těhlic jen otočila pak geo
Bylo by možné, že to nikde nedře. Mohla se skrátit délka rejdu otočení? Přece jen jsou ty kuláky jinak a vyosí se tyčka řízení.

Bylo by možné, že to nikde nedře. Mohla se skrátit délka rejdu otočení? Přece jen jsou ty kuláky jinak a vyosí se tyčka řízení.
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun