Stránka 1 z 1

1.8T 20v převodovky 5q vs. 6q (drzaky + kulisa)

Napsal: 08 bře 2015, 22:02
od Dom
Cau. Potreboval bych radu. Poridil sem si 6q z Cupry R misto myho 5q. Zajima me jestli muzu nechat moji puvodni kulisu nebo jestli ma 6q jinou? To samy i drzaky.. Jsou stejny nebo ma 6q jiny drzaky?

Predem diky za rady

Napsal: 09 bře 2015, 12:16
od TDI tech
Drziaky lanovodov su uplne ine cize 5Q nepasuju. Lanovody sa daju pouzit aj tie z 5Q. Aby som to upresnil, pasuju aj 5Q lanovody len su o 20mm dlhsie cize budu trochu viac ohnute. Ale koly umeleckemu dojmu to prerob. Viem ze to je vela roboty, ale budes to mat koser. Lanovody je menej roboty prehodit naraz ako celok s kulisou.

Napsal: 09 bře 2015, 16:26
od Dom
Super diky za radu. Lanovody k tomu dostanu taky takze to by nemel bejt problem

Napsal: 09 bře 2015, 16:58
od TDI tech
Tak to bude problem, pretoze budes musiet dat dole vyfuk, tepelny stit a aj kardan, ale ten budes musiet dat dole tak ci tak pretoze z 5Q nepasuje.

Tu mas zoznam veci ktore budes musiet vymenit:
- komplet 6Q prevodovku 4x4 (aj s pravouhlym prevodom) + sruby
- horny drziak prevodovky + sruby
- drziak pravouhlej prevodovky + sruby
- kryci plech na motor poza zotrvacnik
- zotrvacnik + lamelu + pritlacny kotuc + montazny material (proste komplet spojku)
- spojkovy valcek
- nasobic tlaku + Tecko s odvzdusnovakom + trubky a hadicku (k ovladaniu spojkoveho valca)
- starter + sruby
- predne poloosy
- drziak lanovodov
- lanovody
- trubku na servo co ide od servocerpadla popred motor a ponad prevodovku do riadenia aj s uskami
- prvy diel kardanu
- prednu hardyspojku + sruby

Napsal: 09 bře 2015, 18:07
od Dom
Ja nemam 4x4 ale predokolku. A motor jde stejne ven takze to nebude problem. Nevis jak jento teda u predokolky?

Mam to komplet i s motorem na kterym to je takzei starter, poloosy a a ty konce.lanovodu.

Napsal: 10 bře 2015, 07:44
od TDI tech
Ved LCR je 4x4 nie :?

Napsal: 10 bře 2015, 08:38
od Dom
Kdepak :)

Napsal: 10 bře 2015, 14:09
od TDI tech
- komplet 6Q prevodovku + sruby
- horny drziak prevodovky + sruby (nie silentlok, ale drziak)
- kryci plech na motor poza zotrvacnik
- zotrvacnik + lamelu + pritlacny kotuc + montazny material (proste komplet spojku)
- spojkovy valcek
- nasobic tlaku + Tecko s odvzdusnovakom + trubky a hadicku (k ovladaniu spojkoveho valca)
- starter + sruby
- predne poloosy
- drziak lanovodov
- lanovody
- trubku na servo co ide od servocerpadla popred motor a ponad prevodovku do riadenia aj s uskami

Napsal: 10 bře 2015, 23:39
od Dom
Tohle sem potřeboval vědět :) Vůbec jsem nevěděl že to má ovládání spojky uplně jinak než 5q.. Jinak ještě se zeptám. To co je na obrázku je vlastně ovládání spojky a je to na obrázku i s tim násobičem tlaku nebo ne? Nevim co si pod tim mám představit :-/Obrázek

Napsal: 11 bře 2015, 16:18
od TDI tech
Ano, je to presne to co na obrazku. To take "koliesko" je ten nasobic tlaku. Pozor, z anglicana nepasuje!!! Je totiz zrkadlovo, ja som sa tak ojebal (wallbash)

Napsal: 11 bře 2015, 16:38
od Dom
A sakra :o

Napsal: 14 bře 2015, 12:26
od Dom
Ještě se chci zeptat, jestli by se dalo použít i ovládání spojky z 6q 4x4? Je to stejný nebo má 4x4 jiný to ovládání?

Napsal: 14 bře 2015, 14:23
od TDI tech
ano, je to rovnake