Alternátor Felicie 1,9D - altík OK, problém čerpadlo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Alternátor Felicie 1,9D - altík OK, problém čerpadlo

Příspěvek od amg124 »

Mám problém s dobíjením na Felicii. Zjistil jsem, že mi z přepadových hadiček tekla nafta (RO) ze vstřikovacího čerpadla přímo do alternátoru a od té doby do špatně dobíjí, začne dobíjet až po několika ujetých kolimeterch. Problém s hadičkama jsem odstranil, ale nevím co s altíkem. Propláchnul jsem ho jak kontaktolem, tak i savem a horkou vodou, ale zlepšení je vždy jen dočasné. Potřeboval bych ho vyndat, ale tady jsem narazil. Nevím totiž jak. Na Toledu nebo na B4 Passatu na Golfü nemám problém, ale tady se nedostanu. Je tady nějaký postup? Můžete mi někdo dát návod jak se z felicie vyndává a co všechno musím povolit a co všechno musí ven? Potřebuju ho vvyndat, rozebrat a vyčistit nebo vyměnit, ale když nevím jak s ním ven tak jsem v prd.li. Díky za rady.
Naposledy upravil(a) amg124 dne 12 bře 2015, 08:03, celkem upraveno 1 x.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Vyndat jde ale blbě. Asi nejsnazší řešení je vyndat saharu a pak chladič. Nezdá se to, ale sahara i chladič jdou ven celkem pěkně.
Jednou jsem ho taky vyndaval tak, že jsem odšrouboval koleno co je pod ním termostat a altík vyndal spodem. Mám ale pocit, že se musel odšroubovat pravý uložení motoru a s motorem uhnout trochu stranou.
Chladící kapalina musí ven tak jako tak, takže je asi snazší vyndat ten chladič.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Jarda-k píše:Vyndat jde ale blbě. Asi nejsnazší řešení je vyndat saharu a pak chladič. Nezdá se to, ale sahara i chladič jdou ven celkem pěkně.
Jednou jsem ho taky vyndaval tak, že jsem odšrouboval koleno co je pod ním termostat a altík vyndal spodem. Mám ale pocit, že se musel odšroubovat pravý uložení motoru a s motorem uhnout trochu stranou.
Chladící kapalina musí ven tak jako tak, takže je asi snazší vyndat ten chladič.
hmm, tebe nemám rád :-D protože když jsem na to koukal tak mě to s tím uložením nebo chladičem napadlo taky a to se mi nechceeeeee :-(
jenže asi nic jinýho nezbyde :-(
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ale dá se to nejednou mě tohle štěstí potkalo (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

teď googluju obrázky a napadá mě, že by možná stačilo vyměnit regulátor napětí, to by se dalo na autě, ne?
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

amg124 píše:teď googluju obrázky a napadá mě, že by možná stačilo vyměnit regulátor napětí, to by se dalo na autě, ne?
to myslím že nestačilo. Celej ven a vyčistit. Zas tolik práce to není a lepší dělat něco 2 hodiny se 100% výsledkem než to mít za 10 minut hotový a pak to stejně muset předělat
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

kubima píše:
amg124 píše:teď googluju obrázky a napadá mě, že by možná stačilo vyměnit regulátor napětí, to by se dalo na autě, ne?
to myslím že nestačilo. Celej ven a vyčistit. Zas tolik práce to není a lepší dělat něco 2 hodiny se 100% výsledkem než to mít za 10 minut hotový a pak to stejně muset předělat
:(
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

1 hodina 6 minut podle autodat, jeden večer vynecháš ordinačku a máš to hotový :D
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

amg124 píše:teď googluju obrázky a napadá mě, že by možná stačilo vyměnit regulátor napětí, to by se dalo na autě, ne?
Na benzinový 1,6tce jsem to jednou tak dělal. Ale na tý 1,9D si to nedovedu představit.... Lepší ho vyndat, vyměnit co je třeba a hlavně ho zkusit roztočit na stolici ať si demontáž nestřihneš 2x.... :)
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
kocinski
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 14 led 2015, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od kocinski »

jestli nemáš v háji volnoběžku :(
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

u 1.9 je málo miesta. sundať chladič a ku altíku bude fajn prístup. robil som to minulý rok a v pohode. treba najprv odšrobovať nadobku oleja pre servo, vypustiť vodu tiež. chladič je na dvoch šroboch. najhoršie čo som pri tom mal bolo povoliť dva šroby na altiku lebo je tam naprd prístup, kladka zavadzia a dosť si možno ponadávaš :D ale dá sa to
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

Tak jsem za jeden den najezdil 300 km a vše v pohodě. včera byli jen couračky po městě a žádný problém, ale dnes zase. Zcela jistě je alternátor v pořádku, jen ho vyčistit, problém mám ale jinde. Vstřikovací čerpadlo. Když jsem totiž dneska ráno přišel k autu, tak jsem si všiml loužičky pod autem v místě čerpadla a alternátoru. Už jsem povyměňoval hadičky, umyl ho a teď se problém vrátil, jenže já to nevidiím kde to je. Nenapdá někoho kdo už se s tím setkal na co se zaměřit?
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Před časem jsem tohle řešil na služebáku: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#557502
Byl z toho nakonec celkový repas...
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to tak, kvůli Lucasovi se auta vyhazují, začne se pochcávat a pokud to není nahoře okolo hřídelky je konečná..U starého auta nikdo nechce investovat..
nepropadat panice...
amg124
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 22 led 2012, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od amg124 »

no jo, ale při ježdění je to v pohodě, ale když přes noc stojí tak je to pochcaný. O víkendu má být hezký tak se na to vrhnu.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D

Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“