Alternátor Felicie 1,9D - altík OK, problém čerpadlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Alternátor Felicie 1,9D - altík OK, problém čerpadlo
Mám problém s dobíjením na Felicii. Zjistil jsem, že mi z přepadových hadiček tekla nafta (RO) ze vstřikovacího čerpadla přímo do alternátoru a od té doby do špatně dobíjí, začne dobíjet až po několika ujetých kolimeterch. Problém s hadičkama jsem odstranil, ale nevím co s altíkem. Propláchnul jsem ho jak kontaktolem, tak i savem a horkou vodou, ale zlepšení je vždy jen dočasné. Potřeboval bych ho vyndat, ale tady jsem narazil. Nevím totiž jak. Na Toledu nebo na B4 Passatu na Golfü nemám problém, ale tady se nedostanu. Je tady nějaký postup? Můžete mi někdo dát návod jak se z felicie vyndává a co všechno musím povolit a co všechno musí ven? Potřebuju ho vvyndat, rozebrat a vyčistit nebo vyměnit, ale když nevím jak s ním ven tak jsem v prd.li. Díky za rady.
Naposledy upravil(a) amg124 dne 12 bře 2015, 08:03, celkem upraveno 1 x.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Vyndat jde ale blbě. Asi nejsnazší řešení je vyndat saharu a pak chladič. Nezdá se to, ale sahara i chladič jdou ven celkem pěkně.
Jednou jsem ho taky vyndaval tak, že jsem odšrouboval koleno co je pod ním termostat a altík vyndal spodem. Mám ale pocit, že se musel odšroubovat pravý uložení motoru a s motorem uhnout trochu stranou.
Chladící kapalina musí ven tak jako tak, takže je asi snazší vyndat ten chladič.
Jednou jsem ho taky vyndaval tak, že jsem odšrouboval koleno co je pod ním termostat a altík vyndal spodem. Mám ale pocit, že se musel odšroubovat pravý uložení motoru a s motorem uhnout trochu stranou.
Chladící kapalina musí ven tak jako tak, takže je asi snazší vyndat ten chladič.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
hmm, tebe nemám rádJarda-k píše:Vyndat jde ale blbě. Asi nejsnazší řešení je vyndat saharu a pak chladič. Nezdá se to, ale sahara i chladič jdou ven celkem pěkně.
Jednou jsem ho taky vyndaval tak, že jsem odšrouboval koleno co je pod ním termostat a altík vyndal spodem. Mám ale pocit, že se musel odšroubovat pravý uložení motoru a s motorem uhnout trochu stranou.
Chladící kapalina musí ven tak jako tak, takže je asi snazší vyndat ten chladič.
jenže asi nic jinýho nezbyde
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
teď googluju obrázky a napadá mě, že by možná stačilo vyměnit regulátor napětí, to by se dalo na autě, ne?
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
kubima píše:to myslím že nestačilo. Celej ven a vyčistit. Zas tolik práce to není a lepší dělat něco 2 hodiny se 100% výsledkem než to mít za 10 minut hotový a pak to stejně muset předělatamg124 píše:teď googluju obrázky a napadá mě, že by možná stačilo vyměnit regulátor napětí, to by se dalo na autě, ne?
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Na benzinový 1,6tce jsem to jednou tak dělal. Ale na tý 1,9D si to nedovedu představit.... Lepší ho vyndat, vyměnit co je třeba a hlavně ho zkusit roztočit na stolici ať si demontáž nestřihneš 2x....amg124 píše:teď googluju obrázky a napadá mě, že by možná stačilo vyměnit regulátor napětí, to by se dalo na autě, ne?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
u 1.9 je málo miesta. sundať chladič a ku altíku bude fajn prístup. robil som to minulý rok a v pohode. treba najprv odšrobovať nadobku oleja pre servo, vypustiť vodu tiež. chladič je na dvoch šroboch. najhoršie čo som pri tom mal bolo povoliť dva šroby na altiku lebo je tam naprd prístup, kladka zavadzia a dosť si možno ponadávaš
ale dá sa to
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Tak jsem za jeden den najezdil 300 km a vše v pohodě. včera byli jen couračky po městě a žádný problém, ale dnes zase. Zcela jistě je alternátor v pořádku, jen ho vyčistit, problém mám ale jinde. Vstřikovací čerpadlo. Když jsem totiž dneska ráno přišel k autu, tak jsem si všiml loužičky pod autem v místě čerpadla a alternátoru. Už jsem povyměňoval hadičky, umyl ho a teď se problém vrátil, jenže já to nevidiím kde to je. Nenapdá někoho kdo už se s tím setkal na co se zaměřit?
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Před časem jsem tohle řešil na služebáku: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=#557502
Byl z toho nakonec celkový repas...
Byl z toho nakonec celkový repas...
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
no jo, ale při ježdění je to v pohodě, ale když přes noc stojí tak je to pochcaný. O víkendu má být hezký tak se na to vrhnu.
ex-MB 124 AMG 3,2l 24V, VW Golf I 1,6D, Seat Toleto 1,9 SDi, VW Passat B4 1,9TD, MB C-klasse, S202, 2,5TD, Škoda Felicia Combi 1,9D, Fiat Brava 1,9D, Citroen Berlingo 1.9D, Renault Laguna 1.8 16V, VW T4 Doka 1.9D
Mazda Fighter 2.5TD 4x4
Mazda Fighter 2.5TD 4x4