Stránka 1 z 1
Mondeo 2,0TDCI
Napsal: 23 bře 2015, 17:58
od bepa
Mondeo 2,0TDCI 2004. nejde nastartovat zavad tam bylo mrak i regulator tlaku a mnoho dalších .vymazano a nic nepise. otačky jsou 220. tlak na liste to pise 33000Kpa to by mnelo bejt 330 baru neni to pri startu moc? a tlak na liste ve voltech je zase 0,25V to se mi zda malo. Moc fordy nedelam diky za radu jinak vstriky zaslepeny to jest našroubovany zatky do railu misto trubky
Napsal: 24 bře 2015, 19:57
od svitko
Skús mrknúť na EGR na fordoch sa mi pár krát stalo že zostal otvorený, motor nechce chytiť , chyba žiadna...
Napsal: 26 bře 2015, 17:54
od bepa
když ho vezmu na sprej tak jde . nema snahu se chytit vubec se neotevřou vstřiky
Napsal: 26 bře 2015, 23:12
od dreizig5
takže nejde el. do vstřiků?
Napsal: 27 bře 2015, 07:55
od Okura
to poznáš pouze na skopu měřením proudu, zda ti RJ ovládá vstřiky
Napsal: 27 bře 2015, 21:30
od geo
Trochu to nesedí tlak 330bar a výstup snímače 0.25V?To není možný něco kecá pro aktivaci vstřiků potřebuješ nad 1V.Budou špatně přiřazený jednotky tlaku v diag ve skutečnosti tam bude 33 bar tomu by odpovídal i výstup napětí ze snímače.
Napsal: 28 bře 2015, 17:11
od bepa
geo píše:Trochu to nesedí tlak 330bar a výstup snímače 0.25V?To není možný něco kecá pro aktivaci vstřiků potřebuješ nad 1V.Budou špatně přiřazený jednotky tlaku v diag ve skutečnosti tam bude 33 bar tomu by odpovídal i výstup napětí ze snímače.
Máš pravdu neco keca lezl jsem přes jinej tip motoru .tenhle vubec nema v hodnotach videt tlak.,Nicmene když zmnerim voltmetrem na lište tak jedu nekde kolem 1,2-1,3 V takže by to mnelo bejt ok . Nemam osciloscop.
Napsal: 28 bře 2015, 20:26
od dodi911
Diag autocom?
Napsal: 29 bře 2015, 00:42
od jura2
Tiež by som začal tým egr ventilom. Skúsiť vyčistiť a urobiť základné nastavenie. Ak ostane seknuty, na týchto kurvach v pamäti zavad nič nieje a motor nechce chytiť...