Stránka 1 z 1
OCTA SCOUT 2.0 BMM - DPF
Napsal: 23 bře 2015, 20:42
od VlasW
Prosím o pomoc. Měním na Scoutu filtr DPF. Už jsem oddělal poloosu, kardan, středový díl nápravnice a ježek je pořád v kleci. Musím oddělat i zbytek nápravnice? - konzoli co drží rameno a rozhodit si komplet geometrii? Převodka na kardan překáží, takže filtr nejde moc pootočit. Už mi z toho je.e. Prosím poraďte. Díky

Napsal: 23 bře 2015, 21:47
od váha
Rozvodovku dej do pryč
Napsal: 23 bře 2015, 21:53
od Fulltank
Ja ji minule zkousel sundat a nepovedlo se. Kdyz vyvesis ramena geo se rozhodi
Napsal: 23 bře 2015, 22:21
od VlasW
váha píše:Rozvodovku dej do pryč
Jak píše Fulltank.
Zkoušel jsem to při výměně dvouhmoty. Šrouby od rozvodovky venku, pootáčela se na ose z převodovky a ne se nechat stáhnout dolu. Je tam nacvaknutá jako třeba kineťák?? Stačí zabrat?
Vlasta
Napsal: 23 bře 2015, 22:31
od UchoTD
Odkrut rozvodovku, dnu z výstupu na poloos je imbusak 6mm, ten odkrutis a pevne sa drz, padne ti k nohám

drzi ta uz len ten imbusak v unasaci
Napsal: 24 bře 2015, 22:18
od VlasW
Díky za rady. Rozvodku jsem sundal a filtr je konečně vyměněn.
Ale zjistil jsem, že ve VISu nemám návod pro vynulování popílku.
MŮŽE MI NĚKDO PROZRADIT POSTUP PRO NULOVÁNÍ DPF pro VAG- VCDS.
Hledal jsem a najdu jen nucenou regeneraci a tu mám i ve VIS.
Díky moc.
Napsal: 26 bře 2015, 12:03
od VlasW
Opravdu nikdo nemá postup jak vynulovat jednotku po výměně dpf?
Díky.
Napsal: 26 bře 2015, 17:00
od vencl
Napsal: 26 bře 2015, 19:01
od VlasW
Díky, přesně toto mi chybělo.