Stránka 1 z 1
Citroen BX 2L 16V atmosfera
Napsal: 24 bře 2015, 11:09
od mvolesko2
Jiří Nikl - palivo E85

Napsal: 24 bře 2015, 12:36
od Forest
... ale to si ladi sam, ne ... nebo kdo to ladi? Je to on, co jezdi s tim pekacem po srazech a prekvapuje, nebo se mylim?
Napsal: 24 bře 2015, 13:12
od meeiro
myslis to bile ?? 1....2 a je na konci sprint drahy ?
Napsal: 28 bře 2015, 09:06
od UchoTD
max otáčky vyzerajú privetivo

Napsal: 28 bře 2015, 17:32
od Torgan
ked atmosfera tak klubuk dole

to musí byť dobré žihadlo pri tej váhe auta
Napsal: 30 bře 2015, 10:14
od Radek156
Toho Citroena snad zná každý ze sprintů. Černý Citroen BX... Jirka co minulý rok rozjel Automotosprint AMS.

Jsem zvědavý na letošní časy na 1/4 míle !

Napsal: 30 bře 2015, 20:44
od dolar100
Mna by zaujimalo co to ma za motor

Napsal: 01 dub 2015, 21:45
od cupra
Dolar,nevies citat?sak dvojliter atmosfera...
Napsal: 01 dub 2015, 22:04
od Dr.Spiegel
Sakra tak to je neskutečné peklo.....nedal by se takhle poladit i ten motor co je v Peugeot 206 GTI? Však to je taky 2.0 16V...

Napsal: 01 dub 2015, 22:41
od dolar100
cupra píše:Dolar,nevies citat?sak dvojliter atmosfera...
mudry si .... to co viem mi nehovor
origo 16V ma 1,9
Peugeot 406 Coupe BTCC mala taky vykon
Napsal: 02 dub 2015, 00:07
od Jarda S.
306 s16 bych řek, originál 110kw

Napsal: 02 dub 2015, 00:24
od dolar100
Napr ci tam je povodny motor, upraveny ci uplne iny motor, no ved som zvedavy, vies?
Napsal: 02 dub 2015, 00:54
od Jarda S.
původní 1.9 MI16 je hliníkovej blok s vložkama, 2.0 S16 je litinovej monolit

Napsal: 02 dub 2015, 15:52
od Jeny
Jarda S. píše:306 s16 bych řek, originál 110kw

Má ho kamarád. Má tam motaný svody a ty jsou opravdu pulzní, větší klapku a jiné sací svody a jede to opravdu dooobře s mým leonem je to vyrovnaný...
Napsal: 03 dub 2015, 11:02
od peug
Co se týká těch motorů jsou motory jak litinový tak hliníkový 2.0 16V a to buď starší XU nebo novější EW, může tam mít starší XU (novější MI-16) 2.0 16V