Budeš to muset zjistit. Zapojíš stop ventil na proud, uslyšíš cvaknutí , pak zatočíš s motorem buď bez vstřiků nebo žhaviček, až ti bude ze všech vývodů čerpadla lítat nafta. Pak zatočíš motorem, až ti vystříkne nafta z vývodu na první válec. Potom si označíš polohu kola čerpadla vůči tělesu čerpadla. Pak natočíš motor na pálení 1. válce/zavřené oba ventily, píst v Hů/. Pak sundáš řemen, natočíš kolo čerpadla na rysku , kterou jsi udělal a řemen nandáš. Tohle je VELICE HRUBÉ nastavení, které budeš muset doladit. Buď postupem pokus omyl, kdy dáš kolo čerpadla o zub či dva zpět /naklonit čerpadlo nebo pokud má kolo šrouby natočit kolo/nebo naopak a zkoušet, zda motor bude jevit známky života.Nebo profi nastavení spočívá ve vytvoření kapiláry na uříznuté vstřik. trubce, na kterou natáhneš slabou umělohmotnou hadičku, zatočit motorem až se v hadičce objeví nafta, a pak musíš sledovat hladinu, kdy jakmile se začne hladina zvedat JE POČÁTEK VSTŘIKU ČERPADLA../nebo si na konec trubky dáš vstříkovač a při otáčení zaznamenáš výstřik vstřikovače/Pak už jde o to, najít vhodnou polohu pístu 1. válce před hů. Někdy bývá značka na setrváku, ale lze to najít zkusmo..Právě proto se používá origo kolo k tomu čerpadlu a motoru určené, aby se to nemuselo hledat..A pozor, ne každé čerpadlo má postup vstřikování k jednotlivým válcům stejné. Je třeba to vyzkoušet. A jak píše Dr. Siegel, správně se mají dát i vstřikovače Bosch a i trubky mají jiný vnitřní průměr ..Ale v podstatě se to nedělá, nechají se vstřikovače Lucas, které mají vyšší tlak než Bosch/nebo naopak/, což nevadí. Samozřejmě je to kus od kusu a typu motoru.. Obral bych nějaký obdobný motor o trubky a kolo čerpadla a to i použil. Ale vždy je to velké hledání správné polohy, takže nepropadat panice je základ. Jakmile to začne slibovat jsi poloviční vítěz..

nepropadat panice...