TDI ARL - TEPLOTA VODY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

golfIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 03 kvě 2014, 16:39

TDI ARL - TEPLOTA VODY

Příspěvek od golfIV »

Ahoj, prosím někoho věci znalého o radu. Při připojení mého Leona s ARLkemna VAG jsem zjistil, že vodu neohřeju na 90°C. Na budíkách sice 90 je, ale to už od nějakých 70 (dle VAGu)...když jsem to trochu prohnal v otáčkách dostal jsem se krátce i na 85,5 °C, ale po ubrání plynu začala teplota hned rychle klesat. Při běžném ježdění po okreskách a následně města se teplota pohybovala od 79 do 83,5 °C. Takže prosím o radu, mám vyměnit termostat? Nebo co s tím? Nebo to motoru nevadí a mám to nechat být?

Předem díky :-)
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Normalny stav, budiky su tak nastslavene aby od 70° az do nejakych 95myslim ukazovalo stale 90,bolo to tu v nejakom vlakne vycucnute z eepromky
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

a máš zvíšenou spotřebu? nebo auto netopí?nebo proč to řešíš?
golfIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 03 kvě 2014, 16:39

Příspěvek od golfIV »

Takže bys to neřešil? Já právě myslel, že má být voda na 90°C a nekolísat nijak, to se pletu?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Ak nemas problém tak to neries, bud v klude.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
golfIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 03 kvě 2014, 16:39

Příspěvek od golfIV »

No, topí to normálně bych řekl. Řeším to proto, že mám rád věci tak, jak mají být, a ne jen jezdit dokud se to nerozsype...takže jak jsem psal, myslel jsem, že se má voda ohřát na 90 a tak zůstat, ale pokud nynější stav motoru nijak neškodí, tak je to ok...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Je to v pohode :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
golfIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 03 kvě 2014, 16:39

Příspěvek od golfIV »

a koukal jsem na to proto, že v zimě když byl mráz, tak při klidné jízdě začala ručička teploty padat, ale jak tady tak čtu, tak je to 50/50. Někdo si myslí, že je to ok a někdo si myslí, že není...tak nevím, jestli udělat termostat, nebo to fakt neřešit??
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Ak chces vymenit, nieje to nejaká palka, hlavne trafiť dobrý kus :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
golfIV
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Odpovědi: 0
Registrován: 03 kvě 2014, 16:39

Příspěvek od golfIV »

Proto nevím, jestli má smysl do toho hrabat, nebo to nechat být, ale pokud myslíš, že je to normál stav a motoru to nijak neškodí, tak se na to asi vykašlu...
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Ked termostat tak len original z vw
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

dělaj to všechny. pro svůj klid termostat vyměnit můžeš ale taky jsem už jednou měnil čidlo teploty protože to v zimě nechtělo topit když sjiždím z kopců...
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Mně drží auto teplotu 75°C a taky nevím co si o tom myslet, budík ukazuje 90 od 67°C, nezhoršuje se to, u nových píšu 87-102°C. Když jedu šolíchačku, tak to ani nechce moc topit.
AMF; M47/T2
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Viděl sem několik aut, co jezdily okolo 80ti stupňů. Po výměně termostatu 87-90.
Oct asv 2000, DieselPower
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

wahler funguje taky a stojí pakatel
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“