čau, chci přejít na své fabii z shellu 5w30 se specifikací 505.01 na 5w40, protože je ta 5w30 dost řídká a potřeboval bych catch tank, jezdim dost otáčky a spoustou lidí mi byla i pro vyšší index teploty doporučena 5w40, akorát je tu problém koukam na autodily-cardo.cz a veškeré oleje 5w40 mají specifikaci jen 502.00 a 505.00, jedná se mi o tyhle oleje, co na to řikáte, mám dávat dále 5w30 s tim že dolejvám max 1dc na 10 000km, nebo přejít na jeden z těchto:
http://www.autodily-cardo.cz/motorove-o ... w-40-4l-2/
http://www.autodily-cardo.cz/motorove-o ... -5w-40-1l/
z 5w30 na 5w40
Moderátoři: šulda, Moderátoři
z 5w30 na 5w40
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
mas PDcko takz urcite by som dodrzal VW505.01 specifikaciu..
za mna napr. Yacco VX 1000 FAP 5W-40 (velmi kvalitny olej za slusnu cenu..)
alebo Milers Oils EE Longlife 5W-40 (uz trochu drahsia zalezitost, ale kvalitka..)
Oba tieto oleje plnia uz novu ACEA C3-10.. co je vyborne.
P.S ak vozidlu zvyknes aj viac nakladat a tepekne ho zatazovat, tak 5w-40 je rozhodne optimalnejsia volba a tieto motory zo skusenosti maju vo vseobecnosti "radsej" oleje viskozitneho rozpatia 5w-40, nez 5w-30.. pokial sa s tym autom nejazdi vyslovene len po meste.
za mna napr. Yacco VX 1000 FAP 5W-40 (velmi kvalitny olej za slusnu cenu..)
alebo Milers Oils EE Longlife 5W-40 (uz trochu drahsia zalezitost, ale kvalitka..)
Oba tieto oleje plnia uz novu ACEA C3-10.. co je vyborne.
P.S ak vozidlu zvyknes aj viac nakladat a tepekne ho zatazovat, tak 5w-40 je rozhodne optimalnejsia volba a tieto motory zo skusenosti maju vo vseobecnosti "radsej" oleje viskozitneho rozpatia 5w-40, nez 5w-30.. pokial sa s tym autom nejazdi vyslovene len po meste.
Vůbec nevím, proč řešíš takové blbosti. Je naprosto jedno, co tam dáš, pokud to splní specifikaci pro motory PD.
Jestliže zmizí deci za deset tisíc km, je to snad až podivně málo, ne? Tak co jako chceš? Aby Ti motor nebral ani slzu oleje? Takový motor neexistuje.
Jestliže zmizí deci za deset tisíc km, je to snad až podivně málo, ne? Tak co jako chceš? Aby Ti motor nebral ani slzu oleje? Takový motor neexistuje.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)