Porada pri kúpe 1.9tdi. ďakujem

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 30 bře 2015, 20:44
Odpovědi: 0

Porada pri kúpe 1.9tdi. ďakujem

Příspěvek od Ferret »

Zdravím Diesel maniaci :) už tak mesiac prechádzam toto fórum a myslím, že po mojich dvoch benzínových autách je na čase ísť naozaj do niečoho výnimočného, a to považujem za 1.9TDI.
Takže potrebujem od Vás poradiť, ak budete niekto taký dobrý.
Chcem kúpiť 1.9TDI 81kw, plánujem to mierne navýšiť do výkonu, ale nič extrémne, navýšim do tej mieri pokiaľ to nebude mať nejaký obrovský vplyv na spotrebu, tak samozrejme nejaký nárast rátam, a hlavne keď budem tie kone navyše skúšať s ťažkou nohou :D ale zase nechcem zažiť, že mi auto mimo mesto pri pokojnej jazde spapá 7-8l :D to by ma zabilo :D

Rozhodujem sa medzi dvoma autami, a to :
VW Bora - AHF, ASV
Seat Toledo Mk2 - AFN, AHF, ASV

Potrebujem od Vás poradiť ktorý s týchto kódov motora je najlepší na to čo chcem :) Samozrejme kde to je najlepšie sprevodované, vyladené a podobne. Výkon chcem ťahať hlavne na zrýchlenie. Maximálku nemám kde testovať :D
Môžete sa aj vyjadriť čo si myslíte o Bore a Tolede MK2, budem len rád :)

Vopred všetkým čo mi poradia veľmi pekne ďakujem a verím, že som nikoho neurazil :)
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ASV,konstrukcne najvyspelesi motor vjeho kategorii.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

asv ale takove alh taky neni spatne (rofl)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

AFN - zastaralý motor 81kW Eu2
AHF - novší motor 81kW V Eu2/3
ASV - posledný motor 81kW Eu3 - konštrukčne pripominajúci motor PD

Za mna AHF alebo ASV

81kW - Ked doladiš (11mm hlava v čerpadli, Race 520, GT1749VB, Jednohmota+ HDS57 ) máš cez 175PS/400Nm.
Naposledy upravil(a) 19olo88 dne 01 dub 2015, 10:12, celkem upraveno 1 x.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
TDImara
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 26 pro 2014, 23:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Brr, NO to je město

Příspěvek od TDImara »

19olo88: S tou konfigurací po co pisuješ aji víc :)
exBMW e90 320d 120kw
exSEAT Toledo 1M, 1.9 TDi 81kw AHF, puky tt, 288mm, egr off, kat off, soft by jini 108@334
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

jj vic :-) mam hlavu 10mm s764 VB fmic a mam 160ps/370nm
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 30 bře 2015, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferret »

takže najlepšie ASV a keď nezoženiem tak AHF ? :)
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Aj AHF
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Jen kdyztak zaplatis eko dan a pokud nemas v planu extremne upravovat tak je to celkem jedno co vezmes.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Re: Porada pri kúpe 1.9tdi. ďakujem

Příspěvek od jordee_23 »

Ferret píše:Zdravím Diesel maniaci :) už tak mesiac prechádzam toto fórum a myslím, že po mojich dvoch benzínových autách je na čase ísť naozaj do niečoho výnimočného, a to považujem za 1.9TDI.
Takže potrebujem od Vás poradiť, ak budete niekto taký dobrý.
Chcem kúpiť 1.9TDI 81kw, plánujem to mierne navýšiť do výkonu, ale nič extrémne, navýšim do tej mieri pokiaľ to nebude mať nejaký obrovský vplyv na spotrebu, tak samozrejme nejaký nárast rátam, a hlavne keď budem tie kone navyše skúšať s ťažkou nohou :D ale zase nechcem zažiť, že mi auto mimo mesto pri pokojnej jazde spapá 7-8l :D to by ma zabilo :D

Rozhodujem sa medzi dvoma autami, a to :
VW Bora - AHF, ASV
Seat Toledo Mk2 - AFN, AHF, ASV

Potrebujem od Vás poradiť ktorý s týchto kódov motora je najlepší na to čo chcem :) Samozrejme kde to je najlepšie sprevodované, vyladené a podobne. Výkon chcem ťahať hlavne na zrýchlenie. Maximálku nemám kde testovať :D
Môžete sa aj vyjadriť čo si myslíte o Bore a Tolede MK2, budem len rád :)

Vopred všetkým čo mi poradia veľmi pekne ďakujem a verím, že som nikoho neurazil :)

ako nahle xces ist s vykonom vysie ..tak z 1.9 TDI kup jednoznacne nieco s motorom ASZ ... popripade ARL (ale ten sa v rozumnom stave tazsie zhana)

mas tam vacsie brzdy, spojku a staci Ti upravit SW a na ASZ mas hned cca 160 poniku a krutak podla spojky ..

na ARL viac a tam mas uz aj IC velky ..len musis najst fakt v dobrom stave ..lebo je hodne sliiicht a lopat ..kde turbo nabieha ..a nenabieha..a atd..atd.. Ale kupou v dobrom stave vyriesis hned vela veci ! ktore by si Ta pockali.

a nehovoriac o tom ze sa da aj 4kolka ;-)

Presiel som si Tym na rotacke ..a stoji to prachy ..energiu a cas ..
ked kupis v dobrom stave boru ci toledo s tymto motorom budes spokojny.

pri rotacke zacnes riesit jedno a zistis ze budes musiet vsetko potom ...
trysky ...spojku..brzdy..ic ...sw ..a uz sa vezies..aby si sa dostal aspon tam kam sa hned mozes s ASZ ci ARL ;)
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

tak tak a hlavne pocitaj s tym ze skoro kazda rotacka ma najazdene zhruba 300 az 400 tisic km a ze kupujes 10 a viacrocne auto ktore kym das dokopy aby si mohol zacat upravovat tak ti mozno dojdu financie a hlavne chut stale nieco riesit
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

kdyz to koupi v bazaru, urcite mu nabidnou par kousku s najezdem do 150.000 km, nebourane, rodinny vuz ;-)

Koupit 15 let starou rotacku znamena koupit pokladnicku na penize...
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 30 bře 2015, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferret »

sorry ale PD nechcem ani zadarmo :D .....
vráťme sa k téme,
takže ASV numero uno
und AHF number two ?
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Jo
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Ferret
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 30 bře 2015, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferret »

tak ďakujem všetkým za rady :)
inak Toledo či Bora ? :D
lebo Toleda idu aj o 1500e lacnejšie ako Bora....... to za tých 1500 môžem do toleda narvať kopec nových vecí.... samozrejme myslím len material, prácu neplatím :)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“