Nezávislé topení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
plev
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 led 2006, 10:35
Odpovědi: 0

Nezávislé topení

Příspěvek od plev »

Mám asi 2 měsíce Sharana a není mi dost jasné za jakých podmínek Bufík funguje a kdy naopak vypíná, nebo fungovat nemá. Po vypnutí motoru ještě asi minutu dobíhá (chladí ?) -v současném "hicu" za solidního smradu a kouře. U jiných jsem si toho nevšiml,tak nevím -je to košér?
Nemažete-klepe to!
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 23 led 2006, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan Sharan »

Zapíná pod nulou, přihřívá automaticky motor jak potřebuje, po ohřátí na provozní teplotu vypne. Zapíná i během jízdy v mrazu při delší jízdě z kopce, abby to dohřál. To doběhnutí po jízdě je v pořádku, ale mě to při doběhu nekouří.
plev
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 25 led 2006, 10:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od plev »

Díky. Nevíš ještě při jaké teplotě vody to vypíná?
Jo a ještě jsem viděl nějaké tvé příspěvky ve starém fóru (bohužel ne všechno tam jde otevřít) a zajímal jsi se o domontování čerpadla na starší typ topení. Povedlo se???
Nemažete-klepe to!
Uživatelský avatar
Milan Sharan
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 23 led 2006, 22:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milan Sharan »

Ještě jsem ho nesehnal. Jestli ho seženeš, tak ti pošlu plánek, jak to zpáchat aby to jelo i bez motoru. Tu teplotu, kdy vypíná nevím, nepátral jsem potom, protože to všechno funguje dobře tak jak má. Ale když nemám el. oběhové čerpadlo, tak jsem si zatím dodělal spínač a relé, abych si mohl s motorem rychleji zatopit, i když není pod nulou. Sepnu si bufík k motoru kdy se mi zachce. Je to jednoduché, kdyby si to chtěl , tak ti napíšu, jak na to.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak o to schema na sepnutí bufíku bych poprosil.Existuje sada na předělání přitápěče na nezávislé topení od eberspeacheru,ale cena je někde kolem 7000 Kč, což se mi zdá dost za spínací hodiny s pár drátkama. Teď jsem koupil motor i s převodovkou a je tam i to oběhové el. čerpadlo, tak ho vyzkouším a když bude fungovat, tak bych ho asi prodal.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
rihard
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od rihard »

zdar!teplota by měla být 75 st.c kdy se vzpne
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od tmracing »

snad nebude vadit ak sa trosku votriem s jednou otazkou :-)... premyslam nad doabkou nezavysleho kurenia do afta... na jednom fore mi vraveli ze je to uplne v pohode ak budu v serii aj 2 cerpadla (motor + elektricke pre bufik)... no ako tak citam tu tak asi moc nie :-(...? viete niekto poradit?
Peugeot 406, HDI, 110ps
rihard
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od rihard »

citace:snad nebude vadit ak sa trosku votriem s jednou otazkou :-)... premyslam nad doabkou nezavysleho kurenia do afta... na jednom fore mi vraveli ze je to uplne v pohode ak budu v serii aj 2 cerpadla (motor + elektricke pre bufik)... no ako tak citam tu tak asi moc nie :-(...? viete niekto poradit?


zdar! budeš potřebovat celou sadu pro nezávislé topení-jestli to má být nezávislé topení( seriově v sharanu je jenom přihřívač) bufík, el. vodní čerpadlo řídíci jednotku a spouštěč
(hodiny nebo dálkač anebo je možnost přes mob.tel)
tmracing
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2006, 19:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od tmracing »

bufik je jasne... riadiaca jednotka... vraj sa to da ovladat obyc vypinacom, nieco inteligentnejsie by som si dorobil presne podla toho ako budem chciet aby to fungovalo... cerpadlo je jasne ak to ma byt nezavisle kurenie, ale ide o to ze ci staci vradit do serie s kurenim bufik s cerpadlom alebo ci tam vymyslat nejake dalsie veci....ci nebude problem ak pobezia obe cerpadla naraz a pod...? neni to sharan ale peugeot 406 hdi... a nema nic :-)... a ako je robeny pripoj k palivu? odkial to u sharana cuca naftu a kde je cerpadlo palivove? (vraj je tam problem s dlzkami trubiek ...) dik
Peugeot 406, HDI, 110ps
rihard
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava

Příspěvek od rihard »

jasná věc ještě potřebuješ palivové čerpadlo. v alhambře mám vzdálenost cca 1,5m možná víc. dám ti telefon na opraváře přes bufíky eberspacher a zkus z něho dostat max odpovědi pro peugeota
+420603255845
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“