Stránka 1 z 2

alh špatné starty

Napsal: 01 dub 2015, 10:00
od karelmacal
zdar lidi mam tu jednu O1 a strašně startuje jinak jede Ok ale za studena to je jako avia vstřiky odskoušené tlaky ok hydra nové ale žhaviče nové neví někdo co by to mohlo být :)

Napsal: 01 dub 2015, 11:12
od Bobanius
Nebude čerpadlo na odchodu?

Napsal: 01 dub 2015, 11:33
od karelmacal
no asi jo ale jede to super nic nevynechá jen ten start a potom letí

Napsal: 01 dub 2015, 12:07
od Bobanius
Jakou máš hodnotu na palubáku , jedná se o volnoběh ,zahřátý motor, měřená hodnota l/h. za jízdy měří okamžitou spotřebu.
Mělo by tam být ideálně 0,5 jestli je tam víc až kolem 0,8 nebo víc tak to ukazuje na čerpadlo. U mne se to tak projevovalo.Měl jsem tam hodnotu 0,9-1,1 l/h.
Nastavovala se i startovací dávka ale nepomohlo, pak jsem byl u TdiFuna na přehrátí softu kvůli špatným startům,nic. No a po konzultaci s Funem nakonec
výměna čerpadla vše OK.

Napsal: 01 dub 2015, 13:38
od karelmacal
Na palubáku je 0,5 l-h tak na čerpadlo se my to nezdá ale mam tu ještě jedno tak to zkusím přehodit :D

Napsal: 01 dub 2015, 17:03
od milda.svo
karelmacal píše:Na palubáku je 0,5 l-h tak na čerpadlo se my to nezdá ale mam tu ještě jedno tak to zkusím přehodit :D
Nepada ti nafta?

Napsal: 01 dub 2015, 19:59
od Woko_O
Zkontrolovat předvstřik a přepadový hadičky.. Po tom koukat jestli nejdou bublinky a případně dát zpětnej ventil..

Napsal: 01 dub 2015, 22:04
od karelmacal
no už nic jiného nevidím :d (LOL)

Napsal: 02 dub 2015, 13:09
od prka
Bobanius píše:Jakou máš hodnotu na palubáku , jedná se o volnoběh ,zahřátý motor, měřená hodnota l/h. za jízdy měří okamžitou spotřebu.
Mělo by tam být ideálně 0,5 jestli je tam víc až kolem 0,8 nebo víc tak to ukazuje na čerpadlo. U mne se to tak projevovalo.Měl jsem tam hodnotu 0,9-1,1 l/h.
Nastavovala se i startovací dávka ale nepomohlo, pak jsem byl u TdiFuna na přehrátí softu kvůli špatným startům,nic. No a po konzultaci s Funem nakonec
výměna čerpadla vše OK.
Podle voln. dávky, jak to popisuješ ,by to mohlo ukazovat na "slabší" čerpadlo, ale jen za předpokladu, že s voln. dávkou nikdo nehýbal /elektricky nebo mechanicky/. Navíc Tě opravím v hodnotě. Pokud bude palubák na místě při volnoběhu ukazovat spotřebu 0,5/h, pak určitě "nepočítá" správně a skutečná spotřeba bude asi o 15% vyšší než počítačová. Podle zkušeností by měl ukazovat kolem 0,7 l/h , aby byla počítačová i skutečná spotřeba stejná.
Já bych zadavateli vlákna radil použít při spouštění přídavný odpor k čidlu teploty chl. kapaliny /pokud je vše ostatní OK/. Je to podstatně levnější a za zkoušku to stojí.

Napsal: 02 dub 2015, 13:28
od karelmacal
prka píše:
Bobanius píše:Jakou máš hodnotu na palubáku , jedná se o volnoběh ,zahřátý motor, měřená hodnota l/h. za jízdy měří okamžitou spotřebu.
Mělo by tam být ideálně 0,5 jestli je tam víc až kolem 0,8 nebo víc tak to ukazuje na čerpadlo. U mne se to tak projevovalo.Měl jsem tam hodnotu 0,9-1,1 l/h.
Nastavovala se i startovací dávka ale nepomohlo, pak jsem byl u TdiFuna na přehrátí softu kvůli špatným startům,nic. No a po konzultaci s Funem nakonec
výměna čerpadla vše OK.
Podle voln. dávky, jak to popisuješ ,by to mohlo ukazovat na "slabší" čerpadlo, ale jen za předpokladu, že s voln. dávkou nikdo nehýbal /elektricky nebo mechanicky/. Navíc Tě opravím v hodnotě. Pokud bude palubák na místě při volnoběhu ukazovat spotřebu 0,5/h, pak určitě "nepočítá" správně a skutečná spotřeba bude asi o 15% vyšší než počítačová. Podle zkušeností by měl ukazovat kolem 0,7 l/h , aby byla počítačová i skutečná spotřeba stejná.
Já bych zadavateli vlákna radil použít při spouštění přídavný odpor k čidlu teploty chl. kapaliny /pokud je vše ostatní OK/. Je to podstatně levnější a za zkoušku to stojí.

třeba dnes na brnknutí a žádný kouř ani haprování už jsem z ní hotovej :D

Napsal: 02 dub 2015, 14:21
od prka
Vždy, když budeš startovat studený motor, tak se podívej na průhlednou hadičku od filtru k čerpadlu. Pokud tam bude "bublina" asi 3cm a větší, tak start nebude na "drc". Bez "bubliny" může být studený start bezproblémový. Nedostatek paliva pro studený start, který signalizuje "bublina", je třeba nějakým způsobem kompenzovat. Například přídavným odporem.

Napsal: 02 dub 2015, 17:13
od UchoTD
ak je všetko OK tak upravit SW.

Napsal: 02 dub 2015, 19:21
od karelmacal
no vidim to na sw

Napsal: 04 dub 2015, 18:00
od karelmacal
tak sw nahrán a uvidím ráno co se bude dít :D

Napsal: 05 dub 2015, 13:03
od karelmacal
(hm) tak je to o hodně lepe ale není to ono