Pozor na zvedáky ! !
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Pozor na zvedáky ! !
Dneska se mi přihodila nemilá věc , spadlo mi ze zvedáku auto.
Mám nějaký asi z 80 let , po tátovi a už ten ho tenkrát kupoval starší z nějakýho státního podniku , ale udělal na něm repasi. Jenže se automechaničinou neživil , takže to víceméně odpočívalo v dílně , pak se na pár let úplně zastavil a život jsem mu vdechnul já když jsem se trošku začal vrtat v autech.
Je to klasický dvousloupák , dole propojený řetězem a ve sloupech je závitovnice po který jezdí bronzový matky.
Stalo se to , že za ty léta se ty matky natolik opotřebovali , že dneska jedna propadla a auto mi spadlo na zem , obrovský štěstí že bylo asi jen metr nad zemí a že jsem pod tím nebyl já nebo kamarád co tady semnou na tom dělá. Jenže jak to spadlo na jedný straně , tak to zničilo prahy od těch patek.
Jsem takový normální garážník , práci mám jinou ve který jsem od nevidim do nevidim a dílnu mám jen tak pro kamarády , známý a sebe víceméně jako končka , takže se ten hever u mě moc nenazvedá a v minulosti ani nenazvedal. Ještě navíc jsem ze závodů zvyklý dělat na kozičkách , takže spousty věcí dělám na zemi.
Dávám tomu péči mazáním a občasnou kontolou co tomu asi člověk může dát , ale do těch matek člověk nevidí a ani by mě to do dneška nenapadlo že by se tohle mohlo stát . . .
Takže jen takový malý upozornenění , protože mechaniků je tady mraky , garážníků jakbysmet a rozhodně každý doma nemá moderní zvedák.
Není už to vůbec sranda , mohl by z toho být solidní průšvih , takže kdyby jste někdo byl na vážkách nebo v nejistotě , tak se na tohle určitě zaměřte. Fakt mi dobře nebylo , když to ve vteřině bez jakýhokoliv předchozího upozornění spadne na zem jak kámen
Mám nějaký asi z 80 let , po tátovi a už ten ho tenkrát kupoval starší z nějakýho státního podniku , ale udělal na něm repasi. Jenže se automechaničinou neživil , takže to víceméně odpočívalo v dílně , pak se na pár let úplně zastavil a život jsem mu vdechnul já když jsem se trošku začal vrtat v autech.
Je to klasický dvousloupák , dole propojený řetězem a ve sloupech je závitovnice po který jezdí bronzový matky.
Stalo se to , že za ty léta se ty matky natolik opotřebovali , že dneska jedna propadla a auto mi spadlo na zem , obrovský štěstí že bylo asi jen metr nad zemí a že jsem pod tím nebyl já nebo kamarád co tady semnou na tom dělá. Jenže jak to spadlo na jedný straně , tak to zničilo prahy od těch patek.
Jsem takový normální garážník , práci mám jinou ve který jsem od nevidim do nevidim a dílnu mám jen tak pro kamarády , známý a sebe víceméně jako končka , takže se ten hever u mě moc nenazvedá a v minulosti ani nenazvedal. Ještě navíc jsem ze závodů zvyklý dělat na kozičkách , takže spousty věcí dělám na zemi.
Dávám tomu péči mazáním a občasnou kontolou co tomu asi člověk může dát , ale do těch matek člověk nevidí a ani by mě to do dneška nenapadlo že by se tohle mohlo stát . . .
Takže jen takový malý upozornenění , protože mechaniků je tady mraky , garážníků jakbysmet a rozhodně každý doma nemá moderní zvedák.
Není už to vůbec sranda , mohl by z toho být solidní průšvih , takže kdyby jste někdo byl na vážkách nebo v nejistotě , tak se na tohle určitě zaměřte. Fakt mi dobře nebylo , když to ve vteřině bez jakýhokoliv předchozího upozornění spadne na zem jak kámen
QUATTRO 308 kW
a proto se musí mazat mazat mazat a každý rok by správně měla být revize...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
a ma vyhodu, ze ti ji nikdo neukradne, akorat se blbe stehujeROMEK píše:z prdele klika
co som videl aj tie lacne zvedaky nikedy by sem pod to nevlezel ešte že mám montážnu jamu
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Ladas : no , namazáno myslím že mám poctivě což je vidět i na fotkách.
A jinak k tý revizi by mě zajímalo , jestli tohle někdo někdy při revizi kontroloval když musíš rozhodit skoro celý sloup . . dost silně o tom pochybuju
Je to tady jen pro to , aby jste si dali bacha a kdo to má jako nějaký vedlejšák ve starý dílně jako třeba já , tak to nepodcenit , je tady už hodně blízko k průšvihu . . .
A jinak k tý revizi by mě zajímalo , jestli tohle někdo někdy při revizi kontroloval když musíš rozhodit skoro celý sloup . . dost silně o tom pochybuju
Je to tady jen pro to , aby jste si dali bacha a kdo to má jako nějaký vedlejšák ve starý dílně jako třeba já , tak to nepodcenit , je tady už hodně blízko k průšvihu . . .
QUATTRO 308 kW
při revizi ti stačí ten vozík ve sloupu jen nadzdvihnout a tim zjistíš vůli , jinak aby se toto nestalo dává se pod tuto hlavní matku ještě jedna je spojena (unášena ) kolíkem , mezi nimi je mezera , když povolí hlavní hupne to jen o 5mm na spodní
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
auta uz skoro jsou, tak proc ne zvedaky me vzdy nasere, kdyz neni krista okolo motoru nikam chytnout magnet lampuROMEK píše:no vobec by ma neprekvapilo keby bol celý zvdvihák z plastudodi911 píše: lacne chiny maju miesto bronzu matice z tvrdeneho plastu, cize pozor
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
luke.bean- nic si z toho nedělej, tohle byla "běžná věc", je to nevýhoda těchto konstrukcí..Je důležité, jak tady někdo psal ten matroš matek..Ty tyče trapézové jsou již opotřebované tak, že ty nové matky žerou...protože je závit opotřebován nestejnoměrně , tak je nová matka udělána jako kompromis/někdy i vaklá/...což znamená, že moc dlouho poté nevydrží...Prostě sem tam otestovat vůli. Kolega měl novou a vydržela 15 let v provozu téměř nepřetržitém a když ji prodal, měla ještě původní matky..Ale jak to bylo dál....kdo ví..
nepropadat panice...
pořádný repas takového zvedáku znamená projet tyče a k nim udělat matice ale to málokdo umí mazáním jsem myslel alespoň jednou měsíčně prolejt převoďákema namazat vazelinou to že máš vazelínu vyházenou v tom účku je jak mít mastnou podlahu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jak psal ladas šikovnýho soustružníka a rovnou si pod ni udělej ještě ocelovou jako pojistku maj mezi sebou asi dva zavity volný a jak mosazná povolí tak to sedne na ni a ne na zem.Štestí že se nic nestalo je to mžik a rozhodně by jsi neutek.Stalo se mě to taky měl jsem tam ducáto a byl pod ním sedlo to jen o ty dva závity ale byl jsem poďělanej taky.
Ladas : tak snad na tý fotce je vidět že ta závitnice je namazaná až až . . . ten jezdec má mazničky za ty léta je v tom neblemtaná vazelína to jo . . .
jinak pojistky to taky mělo , ale asi jevily po létech taky nějaký opotřebení a jak povolila ta hlavní matka , tak ty železný pojistky to nevydrželi a praskli taky , závity z nich zůstali v tý závitnici
jinak pojistky to taky mělo , ale asi jevily po létech taky nějaký opotřebení a jak povolila ta hlavní matka , tak ty železný pojistky to nevydrželi a praskli taky , závity z nich zůstali v tý závitnici
QUATTRO 308 kW
jo je vidět jak je krásně bronzová ono to chce taky jednou do roka úplně umýt aby to co se ojede nebylo brusná pasta to že jsi měl ojetou matici je jedna věc a že se ti projela zarážka je další příběh
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No na rovinu, já bych pod zvedák nevlezl, ani za půl míče. Jakejkoliv.
Nechápu, že když můžou bejt aretace na pitomým posilovacím stroji, tak nechápu, že v tom sloupu nejsou po 10cm otvory na 10ku kulatinu.
Zvedneš auto, zasuneš aretaci a žádnej problém.
Nechápu, že když můžou bejt aretace na pitomým posilovacím stroji, tak nechápu, že v tom sloupu nejsou po 10cm otvory na 10ku kulatinu.
Zvedneš auto, zasuneš aretaci a žádnej problém.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)