vymena rozvodoveho remene na tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

herman pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 12:51
Bydliště: plzen

vymena rozvodoveho remene na tdi

Příspěvek od herman pavel »

cago kluci potreboval bych poradit.budu menit rozvodak na g3 tdi 1z musi se neco postelovat jako myslim predvtrik a tak po vymene?dekuji za info
schumi
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Re: vymena rozvodoveho remene na tdi

Příspěvek od Toledak »

herman pavel píše:cago kluci potreboval bych poradit.budu menit rozvodak na g3 tdi 1z musi se neco postelovat jako myslim predvtrik a tak po vymene?dekuji za info
nemusíš štelovat nic, pokud ho dáš tak jak jsi vyndal ten starý, tak bude vše OK, doporučuju nastavit motoru tak, aby jsi pod krytkou u převodovky viděl značku na setrvačníku s šipkou na bloku převodovky, je to vše v tom okénku.Pak by jsi měl zajistit proti otočení rozvodové kolo čerpadla.Pokud je motor na značkách, tak rozvodové kolo čerpadla má v sobě otvor a ten přesně lícuje s otvorem v držáku čerpadla.A pokud se Ti ještě bude chtít tak můžeš sundat ventilové víko a na konci vačky je zářes, jako by na velký plochý šroubovák, tak když do toho zářezu dáš nějakou pásovinu, tak musý být rovnoběžná s dosedací plochou pro ventilové víko.
Nafta patří do TDi!
herman pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 12:51
Bydliště: plzen

Příspěvek od herman pavel »

super tak o neco jednodusi :) ja jsem prave nekde vycetl ze jak se remen vytahuje tak se predvtrik upravuje a kdyz se da novej ta se musi nastavit.
schumi
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

herman pavel píše:super tak o neco jednodusi :) ja jsem prave nekde vycetl ze jak se remen vytahuje tak se predvtrik upravuje a kdyz se da novej ta se musi nastavit.
můžeš si předvstřik nechat pak někde na VAG zkontrolovat, ale bude OK, pokud byl ovšem už před tím OK :D
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Po výměně rozvodů je dobré předvstřik zkontrolovat a případné nastavit pomocí vagu. Né vždy je předvstřik na tdi grafu v toleranci i když se řemen dá stejně.
herman pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 12:51
Bydliště: plzen

Příspěvek od herman pavel »

super dik moc vsem. :)
schumi
radimes
Přispěvovatel
Příspěvky: 257
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2007, 15:34
Bydliště: Opavwsko

Příspěvek od radimes »

Bugs.Bunny píše:Po výměně rozvodů je dobré předvstřik zkontrolovat a případné nastavit pomocí vagu. Né vždy je předvstřik na tdi grafu v toleranci i když se řemen dá stejně.


No mi se stalo,že po výměně rozvodů způsobem "sundáš,nandáš " se mi zdálo,že to víc žere. Ale teď už je to O.K. Bere do 5litrů,jsem spokojen. Ale asi to bylo taky rozhozené,nevím (crazy)
VW Vento 1,9TDI 66kw 90ps,AHU, klima,r.v.7/97 prodej ČR 5/98....I love TDI.....
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Otvor lícuje tak přesně, že mě u AHU vychází zub na zub, když posunu čerpadlo dopředu, +- 1/3 tolerančního pole to souhlasí. Takže kontrola předvstřiku je víc než vhodná.
G3 Variant synchro
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:03

Re: vymena rozvodoveho remene na tdi

Příspěvek od kevino »

Toledak píše:
herman pavel píše:cago kluci potreboval bych poradit.budu menit rozvodak na g3 tdi 1z musi se neco postelovat jako myslim predvtrik a tak po vymene?dekuji za info
nemusíš štelovat nic, pokud ho dáš tak jak jsi vyndal ten starý, tak bude vše OK, doporučuju nastavit motoru tak, aby jsi pod krytkou u převodovky viděl značku na setrvačníku s šipkou na bloku převodovky, je to vše v tom okénku.Pak by jsi měl zajistit proti otočení rozvodové kolo čerpadla.Pokud je motor na značkách, tak rozvodové kolo čerpadla má v sobě otvor a ten přesně lícuje s otvorem v držáku čerpadla.A pokud se Ti ještě bude chtít tak můžeš sundat ventilové víko a na konci vačky je zářes, jako by na velký plochý šroubovák, tak když do toho zářezu dáš nějakou pásovinu, tak musý být rovnoběžná s dosedací plochou pro ventilové víko.
no a po takychto majstroch ja potom nastavujem predvstrek :D

nevravim niekedy sa aj trafia ale ked uz sa mu nechce ani skontroloovat pomocou VAGu tak neviem.....
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Re: vymena rozvodoveho remene na tdi

Příspěvek od Bugs.Bunny »

kevino píše:
Toledak píše:
herman pavel píše:cago kluci potreboval bych poradit.budu menit rozvodak na g3 tdi 1z musi se neco postelovat jako myslim predvtrik a tak po vymene?dekuji za info
nemusíš štelovat nic, pokud ho dáš tak jak jsi vyndal ten starý, tak bude vše OK, doporučuju nastavit motoru tak, aby jsi pod krytkou u převodovky viděl značku na setrvačníku s šipkou na bloku převodovky, je to vše v tom okénku.Pak by jsi měl zajistit proti otočení rozvodové kolo čerpadla.Pokud je motor na značkách, tak rozvodové kolo čerpadla má v sobě otvor a ten přesně lícuje s otvorem v držáku čerpadla.A pokud se Ti ještě bude chtít tak můžeš sundat ventilové víko a na konci vačky je zářes, jako by na velký plochý šroubovák, tak když do toho zářezu dáš nějakou pásovinu, tak musý být rovnoběžná s dosedací plochou pro ventilové víko.
no a po takychto majstroch ja potom nastavujem predvstrek :D

nevravim niekedy sa aj trafia ale ked uz sa mu nechce ani skontroloovat pomocou VAGu tak neviem.....
Tak tak. :)
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Tak tak tak
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Re: vymena rozvodoveho remene na tdi

Příspěvek od Toledak »

kevino píše:
Toledak píše:
herman pavel píše:cago kluci potreboval bych poradit.budu menit rozvodak na g3 tdi 1z musi se neco postelovat jako myslim predvtrik a tak po vymene?dekuji za info
nemusíš štelovat nic, pokud ho dáš tak jak jsi vyndal ten starý, tak bude vše OK, doporučuju nastavit motoru tak, aby jsi pod krytkou u převodovky viděl značku na setrvačníku s šipkou na bloku převodovky, je to vše v tom okénku.Pak by jsi měl zajistit proti otočení rozvodové kolo čerpadla.Pokud je motor na značkách, tak rozvodové kolo čerpadla má v sobě otvor a ten přesně lícuje s otvorem v držáku čerpadla.A pokud se Ti ještě bude chtít tak můžeš sundat ventilové víko a na konci vačky je zářes, jako by na velký plochý šroubovák, tak když do toho zářezu dáš nějakou pásovinu, tak musý být rovnoběžná s dosedací plochou pro ventilové víko.
no a po takychto majstroch ja potom nastavujem predvstrek :D

nevravim niekedy sa aj trafia ale ked uz sa mu nechce ani skontroloovat pomocou VAGu tak neviem.....
No já nevím, ale dělal jsem to asi na 5ti TDi a O.K..Otázka ale je, jestli to už před těma rozvodama bylo O.K.Pokud před rozvodama auto startuje 10 vteřin, tak je jasné, že se to po rozvodech nezlepší.
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Re: vymena rozvodoveho remene na tdi

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Toledak píše:
kevino píše:
Toledak píše: nemusíš štelovat nic, pokud ho dáš tak jak jsi vyndal ten starý, tak bude vše OK, doporučuju nastavit motoru tak, aby jsi pod krytkou u převodovky viděl značku na setrvačníku s šipkou na bloku převodovky, je to vše v tom okénku.Pak by jsi měl zajistit proti otočení rozvodové kolo čerpadla.Pokud je motor na značkách, tak rozvodové kolo čerpadla má v sobě otvor a ten přesně lícuje s otvorem v držáku čerpadla.A pokud se Ti ještě bude chtít tak můžeš sundat ventilové víko a na konci vačky je zářes, jako by na velký plochý šroubovák, tak když do toho zářezu dáš nějakou pásovinu, tak musý být rovnoběžná s dosedací plochou pro ventilové víko.
no a po takychto majstroch ja potom nastavujem predvstrek :D

nevravim niekedy sa aj trafia ale ked uz sa mu nechce ani skontroloovat pomocou VAGu tak neviem.....
No já nevím, ale dělal jsem to asi na 5ti TDi a O.K..Otázka ale je, jestli to už před těma rozvodama bylo O.K.Pokud před rozvodama auto startuje 10 vteřin, tak je jasné, že se to po rozvodech nezlepší.
No já nevím ale dělal jsem to asi na 50ti TDi a vetšinou se to po kontrole vagem muselo doladit. :P
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

vetšinou se to po kontrole vagem muselo doladit
To je neodiskutovatelná skutečnost. Někdy to sedí, ale dost často je to mimo toleranci a to nelze připustit. Kontrola Vagem je nezbytná, jinak to nechrochtá tak, jak má.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

origoš píše:
vetšinou se to po kontrole vagem muselo doladit
To je neodiskutovatelná skutečnost. Někdy to sedí, ale dost často je to mimo toleranci a to nelze připustit. Kontrola Vagem je nezbytná, jinak to nechrochtá tak, jak má.
a dělal jste i kontrolu před rozvodama?
Nafta patří do TDi!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“