Romster 08,problém s ovládáním okna spolujezdce od řidiče
Napsal: 06 dub 2015, 11:31
Zdravím, neupřesnil by někdo znalý jak to vlastně je?
Roomster 08, okna v elektrice. Mám problém s otvírání okna spolujezdce s místa řidiče a to celkem zajímavý.
Nejde mi to do hlavy podle schématu a informací které mám. Proto bych p otřeboval posunout dál.
A teď k problému a k souvislostem:
Komunikace by měla být LIN, a k sepnutí +/- (silové elektriky pro motorek)by mělo dojít v řj dveří spolujezdce.
je to tak nebo ne?
Při požadavku otevřít spolujezdcové okno od řidiče se toto neotevře,pokud podržím trochu déle začne ve dveřích spolujezdce něco cvakat, jako by motor neměl sílu okno odervat od těsnění. Jenže pokud ovládám okno ovladačem u spolujezdce tak vše a vždy 100% funguje jak má. Jakmile ho parkrát rozhýbu tak začne fungovat i od dveří řidiče. Tak bych snad vyloučil nějakou mechanickou příčinu.
Mám prověřenou a proměřenou odporovou dekádu (spínač okna u řidiče) ten je ok. Jelikož by požadavky na směr a způsob pohybu (krok,nebo dojet nakonec) měl být přenesen "datově" po sběrnici mezi jednotkami a výkonově by mělo nějaké relé nebo něco sepnout motor až přímo v řj ve dveřích tak si toto chování nedokáži vysvětlit.
Navíc ještě taková zajimávost. Pootevřu okno u spolujezdce od spolujezdce a chci ho úplně otevřít od řidiče. Místo aby sjelo dolů, tak se rozjede nahoru jako by se
chtělo přizpúsobit a ztratilo naučené pozice. (Přičemž ovladač je OK).
Moh by mi prosím někdo říct jak jsou ty vztahy mezi jednotkami a jak a jestli vůbec se na otevírání oken podílí komfortní jednotka J519, nebo si to řeší pouze
dveřní jednotky. (Auto je 2008 a neumí zavřít okna DO, pouze klíčem.)
Jinak zamykání, ledka, kabeláž je podle mne OK.
Auto je moje není to žádná fuška, nebo kšeft.
Roomster 08, okna v elektrice. Mám problém s otvírání okna spolujezdce s místa řidiče a to celkem zajímavý.
Nejde mi to do hlavy podle schématu a informací které mám. Proto bych p otřeboval posunout dál.
A teď k problému a k souvislostem:
Komunikace by měla být LIN, a k sepnutí +/- (silové elektriky pro motorek)by mělo dojít v řj dveří spolujezdce.
je to tak nebo ne?
Při požadavku otevřít spolujezdcové okno od řidiče se toto neotevře,pokud podržím trochu déle začne ve dveřích spolujezdce něco cvakat, jako by motor neměl sílu okno odervat od těsnění. Jenže pokud ovládám okno ovladačem u spolujezdce tak vše a vždy 100% funguje jak má. Jakmile ho parkrát rozhýbu tak začne fungovat i od dveří řidiče. Tak bych snad vyloučil nějakou mechanickou příčinu.
Mám prověřenou a proměřenou odporovou dekádu (spínač okna u řidiče) ten je ok. Jelikož by požadavky na směr a způsob pohybu (krok,nebo dojet nakonec) měl být přenesen "datově" po sběrnici mezi jednotkami a výkonově by mělo nějaké relé nebo něco sepnout motor až přímo v řj ve dveřích tak si toto chování nedokáži vysvětlit.
Navíc ještě taková zajimávost. Pootevřu okno u spolujezdce od spolujezdce a chci ho úplně otevřít od řidiče. Místo aby sjelo dolů, tak se rozjede nahoru jako by se
chtělo přizpúsobit a ztratilo naučené pozice. (Přičemž ovladač je OK).
Moh by mi prosím někdo říct jak jsou ty vztahy mezi jednotkami a jak a jestli vůbec se na otevírání oken podílí komfortní jednotka J519, nebo si to řeší pouze
dveřní jednotky. (Auto je 2008 a neumí zavřít okna DO, pouze klíčem.)
Jinak zamykání, ledka, kabeláž je podle mne OK.
Auto je moje není to žádná fuška, nebo kšeft.