Stránka 1 z 1

85kw PD ajm spatne starty po nocnim stani

Napsal: 06 dub 2015, 20:19
od galejda
Ahoj vim ze uz se to tady parkrat resilo uz jsem procetl par vlaken ,ale zeptam se jeste jednou primo pro muj pripad.VW Bora rv.99 tzn bez podavaciho cerpadla v nadrzi motor ma najeto 230t.Pri ranich startech musim tocit dlouho motorem nechce chytit nekdy jakoby chytne ale okamzite chcipne pak musim znovu zhavit a celkem dlouho tocit.Naslednej start po chvili co to natocim je na skubnuti. Olej nepribyva tak ze na gumicky to nevidim.Chtel by jsem zacit levnejsi variantou tzn pruhledny hadicky k filtru,kontrola saciho kose v nadrzi,palivovej filtr.Jinak meril jsem baterku a rano ma pod 12V cca 11,8V, ale z motorem toci jeste celkem dobre netusim jestli je to u tohodle motoru podobne jako to bylo treba u afn ze musi dosahnout urcitejch otacek jinak nechytne.Mel nekdo podobnej problem kterej pripadne jednoduse vyresil ?? Predem diky za kazdy voditko ktery budu schopnej provest sam bez investic do drazsiho sevisu .

Napsal: 06 dub 2015, 20:55
od x.gon
Řešil jsem to na par autech gumičkama.Ale pokud je hodně vymačkaná hlava tak to muze(ne na dlouho) a nemusi pomoci.

Napsal: 06 dub 2015, 21:12
od galejda
Co jsem tak pochopil tak pokud jsou v haji ty gumicky na vstrikach tak by mela tec nafta do oleje.Zkusim je vymenit ale nez se zacnu hrabat v motoru tak bych rad vyloucil jestli to nemuze bejt neco ve vedeni paliva.Prave me prijde divny ze nasledny starty jsou ok.

Napsal: 06 dub 2015, 21:32
od romanespana
ja bych zacal zpetnym ventilkem na privod paliva, je to rychle a za par supu.

Napsal: 06 dub 2015, 21:40
od UchoTD
ventilek je zbytočný, ma to pumpu v nadrzi, uteka mu to cez gumicky do oleja

Napsal: 06 dub 2015, 21:46
od galejda
nee netece mi nafta do oleje a nemam podavaci cerpadlo jak sem psal v prvnim postu jinak vim ze ty gumicky je nejcastejsi zavada na PD motorech.Ten zpetnej ventil najdu nekde u palivovyho filtru nebo u tandemu ??

Napsal: 28 dub 2015, 14:49
od galejda
Jeste ozivim toto tema ted sem mel cas trochu s tim laborovat.
Zapojil jsem pruhlednou hadicku za filtr a je to plny bublin ve vratce je spenena nafta.Nasledne jsem zkusil prepojit ten zpetnej ventil co je na filtru na primo (zpetny vedeni nejde do filtru).A porad spousty bublin.Pak jsem na chvilku zkusil odpojit filtr uplne a v pohode bez bublin.Nic mene po vymene filtru a toho ventilu vcetne novejch gumicek ,porad spousty bublin je fakt ze jsem kupoval nejakej levnejsi ale upne stejne to dela i ten starej ze starym ventilem.Netusim jestli je v kvalite filtru nejakej razantni rozdil nekdo tvrdi ze ano.Jinak vedeni od nadrze se zda byt v pohode.Nejak uz netusim kde hledat dal pripadne jestli zkusit nejakej lepsi filtr a nebo komplet novy vedeni paliva od nadrze.