Škoda Octavia II 1.9TDI BLS 77kW na 148PS / 324Nm
Napsal: 07 dub 2015, 14:48
Octavia 2 1.9 77kW (BLS) r.v. 2008
Turbo z BMM (Garett 1646V)
C-čidlo
EGR off
Ostatní série

Velký dík patří
TDIfun - fenomenální úprava ECU přesně dle mých představ
MarenaTDI - zástavba Garettu 1646V do BLS (HW úprava před softem)
Ladas - dodavatel turba
Už po výměně turba TDIfun naměřil na brzdě lepší hodnoty než na sérii s KKK. Pak následovalo úprava softu a ladění. Ukázalo to tuším 150 koní a krouťák 330Nm, nicméně, a teď mě někteří budou mít za blázna, poprosil jsem o nepatrné snížení (optimalizaci) výkonu a to nejen z hlediska životnosti komponent. Následná úprava byla přesně podle mých představ, lineární náběh krouťáku který jsem hledal. TDIfun je na ladění prostě bůh, je nezkutečné, jak se s tím vyhrál k dokonalosti.
Chtěl jsem to pojmout jako takový rozumný softčip s ohledem na běžnou jízdu. Výměna turba ze sériového KKK BV39 na Garett 1646V z BMM vzešla z myšlenky, že KKK (série ~1 baru) prostě nemůže bezpečně natlačit tlak Garettu(série ~1,3, po úpravě ~1,4 baru). Díky tomu vychází podstatně líp i kouřivost což my, s DPF postižením, uvítáme. A teď by ještě někdo mohl zkusit jak to psal TDIfun turbo z 125kw CR do BMM svodu co to udělá... A můj dojem z úpravy ? Spokojenost se vším všudy.
Dále bych chtěl poděkovat všem, kteří mě k této úpravě poskytli jakékoliv info (kolektivní dílo
), jmenovitě Misík, Bóďa, MirekX, subz3ro_tdi, DOLPH, Jirka., Fulltank, dolar100 a nesmím zapomenout na RomanF a L kteří mě motivovali na výměnou turba. Pokud jsem na někoho zapomněl, moc omlouvám.
Jen díky navýšení výkonu vzešel jiný problém - brzdy... 280 jsou už při svižné jízdě na hranici ne-li za ní.
Lidi, když tady vidím, jak tu taháte z 1,9 a 2.0 objemů 190+PS, běhá mě mráz po zádech, řídit takové monstra...
Turbo z BMM (Garett 1646V)
C-čidlo
EGR off
Ostatní série

Velký dík patří






Už po výměně turba TDIfun naměřil na brzdě lepší hodnoty než na sérii s KKK. Pak následovalo úprava softu a ladění. Ukázalo to tuším 150 koní a krouťák 330Nm, nicméně, a teď mě někteří budou mít za blázna, poprosil jsem o nepatrné snížení (optimalizaci) výkonu a to nejen z hlediska životnosti komponent. Následná úprava byla přesně podle mých představ, lineární náběh krouťáku který jsem hledal. TDIfun je na ladění prostě bůh, je nezkutečné, jak se s tím vyhrál k dokonalosti.
Chtěl jsem to pojmout jako takový rozumný softčip s ohledem na běžnou jízdu. Výměna turba ze sériového KKK BV39 na Garett 1646V z BMM vzešla z myšlenky, že KKK (série ~1 baru) prostě nemůže bezpečně natlačit tlak Garettu(série ~1,3, po úpravě ~1,4 baru). Díky tomu vychází podstatně líp i kouřivost což my, s DPF postižením, uvítáme. A teď by ještě někdo mohl zkusit jak to psal TDIfun turbo z 125kw CR do BMM svodu co to udělá... A můj dojem z úpravy ? Spokojenost se vším všudy.
Dále bych chtěl poděkovat všem, kteří mě k této úpravě poskytli jakékoliv info (kolektivní dílo

Jen díky navýšení výkonu vzešel jiný problém - brzdy... 280 jsou už při svižné jízdě na hranici ne-li za ní.
Lidi, když tady vidím, jak tu taháte z 1,9 a 2.0 objemů 190+PS, běhá mě mráz po zádech, řídit takové monstra...