Stránka 1 z 1

Škoda Octavia II 1.9TDI BLS 77kW na 148PS / 324Nm

Napsal: 07 dub 2015, 14:48
od borelli
Octavia 2 1.9 77kW (BLS) r.v. 2008

Turbo z BMM (Garett 1646V)
C-čidlo
EGR off
Ostatní série


Obrázek

Velký dík patří

Obrázek TDIfun - fenomenální úprava ECU přesně dle mých představ
ObrázekMarenaTDI - zástavba Garettu 1646V do BLS (HW úprava před softem)
Obrázek Ladas - dodavatel turba

:worthy: :worthy: :worthy:

Už po výměně turba TDIfun naměřil na brzdě lepší hodnoty než na sérii s KKK. Pak následovalo úprava softu a ladění. Ukázalo to tuším 150 koní a krouťák 330Nm, nicméně, a teď mě někteří budou mít za blázna, poprosil jsem o nepatrné snížení (optimalizaci) výkonu a to nejen z hlediska životnosti komponent. Následná úprava byla přesně podle mých představ, lineární náběh krouťáku který jsem hledal. TDIfun je na ladění prostě bůh, je nezkutečné, jak se s tím vyhrál k dokonalosti.

Chtěl jsem to pojmout jako takový rozumný softčip s ohledem na běžnou jízdu. Výměna turba ze sériového KKK BV39 na Garett 1646V z BMM vzešla z myšlenky, že KKK (série ~1 baru) prostě nemůže bezpečně natlačit tlak Garettu(série ~1,3, po úpravě ~1,4 baru). Díky tomu vychází podstatně líp i kouřivost což my, s DPF postižením, uvítáme. A teď by ještě někdo mohl zkusit jak to psal TDIfun turbo z 125kw CR do BMM svodu co to udělá... A můj dojem z úpravy ? Spokojenost se vším všudy.

Dále bych chtěl poděkovat všem, kteří mě k této úpravě poskytli jakékoliv info (kolektivní dílo :)), jmenovitě Misík, Bóďa, MirekX, subz3ro_tdi, DOLPH, Jirka., Fulltank, dolar100 a nesmím zapomenout na RomanF a L kteří mě motivovali na výměnou turba. Pokud jsem na někoho zapomněl, moc omlouvám.

Jen díky navýšení výkonu vzešel jiný problém - brzdy... 280 jsou už při svižné jízdě na hranici ne-li za ní.

Lidi, když tady vidím, jak tu taháte z 1,9 a 2.0 objemů 190+PS, běhá mě mráz po zádech, řídit takové monstra...

Napsal: 07 dub 2015, 14:57
od Vici
Tak dáš 288 brzdy z 2.0 a bude to lepší... ;)

Napsal: 07 dub 2015, 16:58
od Ladas
brzdy problém nejsou (noteeth)

Napsal: 07 dub 2015, 17:26
od jirius1
Křivka jak víno, hodně povedená úprava. Musí se s tím pěkně jezdit.
PS. ještě by mě zajímalo kolik jste přesně naměřili, než jste to snížili na výsledné hodnoty.
Gratuluji :)

Napsal: 09 dub 2015, 20:15
od RomanF
Fakt pěkný, tohle číst prostě potěší.
Vzpomínám, kdo první měl nápad na tuhle záměnu turba a jestli se nepletu, byl to Huml. Čest všem dobrým nápadům a také skvělým relizacím. :)

Napsal: 09 kvě 2021, 14:41
od Mara027
Ahoj, chlapi mohl bych dostat číslo na někoho kdo tuhle záměnu realizoval, aktuálně to řeším na servisu a je problém s přívodem oleje. Moc díky. 🤟