No hele tak čtyři základní věci:
-předsuvník ovládání tlaku (LDA pin) - taková ta baňka nahoře na čerpadle, tam se sundá horní dekl na čtyřech torxech, vyndá se odtud klínek, zahodí se bíla podložka pod nim, otočí se na stranu s největším vybráním, případně se zbrousí do co nejhlubšího tvaru
-úprava chodu páky plynu, vymontovat doraz na páce + poladit lanko atd. tak aby ti páka chodila co nejdál (v podstatě aby se opřela o čerpadlo)
-maximální dávka nafty na čerpadle, je to šroub zajištěnej plombou, je hned pod vývodem do zpátečky (nad imobilizérem/stop ventilem), stačí ho o něco zatočit a hned to pojede (a taky to bude pěkně hulit

)
-no a poslední samozřejmě asi nejdůležitější že jo, je přidání tlaku turba, buďto na turbu přímo na ovládání wastegatu, nebo přidáním mechanickýho ovladání tlaku, ruku v ruce se s tim nese přidání manometru na tlak turba ať víš co děláš a kolik mu dáváš...
první tři ti dodaj dostatek nafty + čtvrtá ti dodá vzduch = jede to
samozřejmě jsou pak další věci, u toho klínku se daj ladit ještě další věci, pak můžeš dát pryč katalyzátor, dát průchozí tlumič vejfuku, sportovní filtr, zaslepit EGR (to doporučuju tak jako tak, jestli jste někdo měl dole sání tak víte o čem mluvim, časování čerpadla, taky je dobrý začít u nových vstřikovačů...
No a s timhle všim se nese riziko že ti odejde turbo, začne t ichcát čerpadlo, foukne ti těsnění pod hlavou atd.

ledacos z toho už mám za sebou...
takže je to na každým...
každopádně lechčích úprav jako pootočení klínku + vyhození podložky, a drobnýho zvětšení tlaku bych se nebál...
omlouvám se je to docela off topic, ale tak když to kolega chtěl slyšet
