Stav Dvouhmoty?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

Stav Dvouhmoty?

Příspěvek od srnisko »

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli dvouhmota viz odkaz je KO úplně a může být příčinou vysokou rezonancí do kabiny při akceleraci mezi 1400-1700 ot. ? Radiálně má vůli 3 zuby, což je asi v poho, ale axiálně je viz video. Měl jsem auto i zvedlé, zkoušel jednotlivé kvalty a od 3ky po 6ku na volnoběh tak nepravidelně chroustá a jde to cítit v podlaze jak u spolujezdce, tak u řidiče stejně. Pak jsem sundal poloosy a opakoval to a vibrace žádny, ale z převodovky se ozývalo zas nepravidelné kvílení, tak nevím, jestli to svádět na převodovku, nebo je to záležitost té dvouhmoty jen. Poloosy jsou v pohodě ( vnitřní homokineťáky bez vůlí) a převodovka vstupní hřídel nemá volnou. Díky za tipy

https://www.youtube.com/watch?v=2pLaZJnWXxo
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33796
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ko
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

to jo to je totalka :-)
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od srnisko »

myslíte, že to neodskákala převodovka uvnitř? Žádná vůle na vstupní hřídeli není, tak ať to neposkládám s novou spojkou a vibrovat to bude stejně třeba skrz načatou převodovku.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Těžko říct.. Teoreticky by se nemělo nic stát. Slož to s novou spojkou a uvidíš..
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

jestli to je petikvalt tak to bude ok ...sestikvalt trpi vic ale v zasade by to mel taky prezt jestli se s tim nelitalu dva roky :-D
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od srnisko »

je to 6q no, ten starší bez plast. víčka. Těžko říct no, jak dlouho s tím přede mnou lítali. Ale nechápal jsem z prasárny, kterou někdo provedl na krátké poloose...Vnitřní homokineťák zajištěnej místo segerovky svárem dokola...asi vymletej tisícihran, tak to zkrátka někdo přivařil. A svár praskl, takže to taky solidně předtím klepalo, vyměnil jsem to, ale vibrace byly stále, tak jsem sundal tu převodovku a zjistil toto
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

sranda,že vždy ked zakladám nový zotrvák má presne takú istú vôlu ako aj ten starý (LOL)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od srnisko »

nestraš (wallbash) :D já myslím, že takovou axiální vůli nová mít ani nemůže snad
srnisko
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 04 pro 2012, 16:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od srnisko »

https://www.youtube.com/watch?v=kHNfbzU ... e=youtu.be

co si myslíte o této 6q převodovce? Nemá diferák nějak po smrti, když v něm takto lupe? Díkes
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“