Stav Dvouhmoty?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Stav Dvouhmoty?
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli dvouhmota viz odkaz je KO úplně a může být příčinou vysokou rezonancí do kabiny při akceleraci mezi 1400-1700 ot. ? Radiálně má vůli 3 zuby, což je asi v poho, ale axiálně je viz video. Měl jsem auto i zvedlé, zkoušel jednotlivé kvalty a od 3ky po 6ku na volnoběh tak nepravidelně chroustá a jde to cítit v podlaze jak u spolujezdce, tak u řidiče stejně. Pak jsem sundal poloosy a opakoval to a vibrace žádny, ale z převodovky se ozývalo zas nepravidelné kvílení, tak nevím, jestli to svádět na převodovku, nebo je to záležitost té dvouhmoty jen. Poloosy jsou v pohodě ( vnitřní homokineťáky bez vůlí) a převodovka vstupní hřídel nemá volnou. Díky za tipy
https://www.youtube.com/watch?v=2pLaZJnWXxo
https://www.youtube.com/watch?v=2pLaZJnWXxo
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33796
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
je to 6q no, ten starší bez plast. víčka. Těžko říct no, jak dlouho s tím přede mnou lítali. Ale nechápal jsem z prasárny, kterou někdo provedl na krátké poloose...Vnitřní homokineťák zajištěnej místo segerovky svárem dokola...asi vymletej tisícihran, tak to zkrátka někdo přivařil. A svár praskl, takže to taky solidně předtím klepalo, vyměnil jsem to, ale vibrace byly stále, tak jsem sundal tu převodovku a zjistil toto
https://www.youtube.com/watch?v=kHNfbzU ... e=youtu.be
co si myslíte o této 6q převodovce? Nemá diferák nějak po smrti, když v něm takto lupe? Díkes
co si myslíte o této 6q převodovce? Nemá diferák nějak po smrti, když v něm takto lupe? Díkes