Stránka 1 z 1

Hyundai Tuscon CHIP

Napsal: 28 bře 2006, 15:40
od jojco
caute

ma niekto nejaku akusenost s chipom na Tuscon 2.0CRDI?

popripade vseobecne s chipmi na 2.0CRDI (Hyundai,Kia)

Napsal: 29 bře 2006, 18:01
od Forest
nic proti, neber to spatne, ale Korejce bych radeji nechipoval (hm)

Napsal: 30 bře 2006, 11:16
od meky
Forest píše:nic proti, neber to spatne, ale Korejce bych radeji nechipoval (hm)
a proc bys to nedoporucoval?
Ja jsem delal Kia Sorento 2,5CRDi-103kW a Hyundai Terracan 2.9 120kW a do ted jsou panove spokojeni.

Napsal: 28 dub 2006, 18:54
od rfarsky
Jsou to špica motory začínají se tu oběvovat čím dál častěji myslím že čipování je jen otázka času

Napsal: 10 lis 2006, 11:34
od xray
Meky: A co takhle nova Kia Carnival 2,9 crdi vgt 136kw-185k? Umel by jsi to? Na kolik a za kolik. dik za zpravu. (crazy)

Napsal: 10 lis 2006, 21:57
od reesha
Ty CRDI motory jsou dost rozežrané, a když se to dobře udělá, tak může spotřeba docela příznivě klesnout.

Zrovna jsem včera dělal 2.0 CRDI bez variabilního naklápění lopatek turba. Hyundai Tucson 2006.

Napsal: 11 lis 2006, 17:51
od xray
Reesho zdravim. Rozezrany to je, jezdim tak za 10litru stejnym stylem jako predtim s VW Multivan 111kw za 7litru. Zlaty TDI (wallbash) Jsem rad ze si se ozval, myslis tedy ze by se s tim dalo neco provest? :(
Je to uplne novy, 6/06, uz mam 20tis najeto. dik. xray

Napsal: 06 pro 2006, 20:31
od mattock
rfarsky píše:Jsou to špica motory začínají se tu oběvovat čím dál častěji myslím že čipování je jen otázka času
Tak na to mam teda opacny nazor
ze spica motory ?????

nabehal som 70t km na sorente a to crdi je nejake fuserske.
ja som problem s motorom nemal, ked nepocitam neznesitelne cinkanie studeneho motora po zahriatie. Bolo to az obtazujuce , ked boli mrazy ani nehovorim.
ale nie o tom som chcel , v DE som videl az neuveritelne mnozstvo Sorent s motorschaden pritom mali najazdenych od 80-200t km.

mne sa na mojom tiez furt sral pohon 4wd mal som to s automatickym pripinanim a stale to blblo spolu s uzavierkou zad. diferaku
mali ste pocut tie zvuky ked som sa otocil na asfalte. /ale to nie je o motore/
Bolo viac v servise ako na ceste , este stastie ze bolo v zaruke a nic som neplatil. tesne pred uplynutim zaruky a 3 rokov som sa je zbavil.
Inac spotreba na 2t auto celkom v poho do 13l s tazkou nohou

teraz rozmaslam nad Santa fe 2,2Crdi ale po predchadzajucej skusenosti s crdi a s korejcami sa mi do toho velmi nechce.

tak uvidime

TDI is BEST

Napsal: 13 dub 2008, 21:05
od greenca
nevím,ale asi jsi měl prostě jenom smůlu.Já dělám přímo v KIA servise a nikdo si zatímnestěžoval.Osobně si myslím,že co se oběmu a výkonu týče,tak jim VW motory vůbec nestačí (hm)

Napsal: 14 dub 2008, 20:24
od Peete
greenca píše:nevím,ale asi jsi měl prostě jenom smůlu.Já dělám přímo v KIA servise a nikdo si zatímnestěžoval.Osobně si myslím,že co se oběmu a výkonu týče,tak jim VW motory vůbec nestačí (hm)

No to urcite nestaci, co prispevek, to perla... (wallbash) (LOL) (wallbash)

Napsal: 14 dub 2008, 20:29
od greenca
Peete píše:
greenca píše:nevím,ale asi jsi měl prostě jenom smůlu.Já dělám přímo v KIA servise a nikdo si zatímnestěžoval.Osobně si myslím,že co se oběmu a výkonu týče,tak jim VW motory vůbec nestačí (hm)

No to urcite nestaci, co prispevek, to perla... (wallbash) (LOL) (wallbash)
nebudu ti vyvracet tvoje názory,ale stačí se podívat na vykonové parametry

Napsal: 14 dub 2008, 20:35
od Peete
a hlavne jak daleko se da jeste jit, ze?? Korea, vetsi odjebky uz neznam.

Napsal: 14 dub 2008, 20:37
od greenca
Peete píše:a hlavne jak daleko se da jeste jit, ze?? Korea, vetsi odjebky uz neznam.
JAPONEC AŽ NA KONEC 8)