Audi A3 ŘJ komfortu!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A3 ŘJ komfortu!!!
Nevíte prosím někdo kde je na Audi A3 1,6 1999 ŘJ komfortního systému? Díky.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Vidím, že toto auto je velká neznámá. Mně se jedná jen o to, že potřebuji napojit na ŘJ komfortu + pól elektronické sirény, aby mu při zamknutí a odemknutí pískla. Nejde to napojit na výstupy u dveří z důvodu pneumatického centrálu. Myslel jsem, že ŘJ je jako u okty, ale tam není a nechci rozpatlávat celou palubní desku. Takže jsem potřeboval vědět, kde přesně je.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Jo, díky mrknu na to co tam u té pumpy všechno je. Mně jde právě o to najít cestu pro bliknutí blinkrů při zamknutí/odemknutí. K tomuto vedení musím napojit tu elektr. sirénu. Nemůže být napojena přímo na blinkry jinak by pískala při každém zapnutí blinkrů. U el. centrálu je to mnohem jednodušší, protože stačí najít cestu signálu od motorku řidičových dveří.Woko_O píše:Nejsem si jistej jestli tohle auto má samostatnout jednotku centralu..
Podle mě je to společný s pumpou centrálního zamykání na levý straně v kufru..
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Tak jsem to zkusil načíst VAGem. Komfortku to nenačte, ale centrální zamykání ano. Nějakou jednotku, která ovládá ten centrál, okna probliknutí blinkrů to mít musí. Na netu pro tohle auto absolutně žádná schémata jako by to tady ani nikdo neměl. A přitom toho jezdí mraky. Podvozek, motor, brzdy to všechno řeším podle oktávácké dílenské příručky. Ale holt ten centrál je tu atyp. Potřebuju zapojit pouze ten jeden debilní ,,drát," aby mu to při probliknutí blinkrů písklo. Kdyby to byl klasický centrál, tak za půl hoďky není co řešit.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Tam jsem byl před chvílí a je tam pouze ten kompresor neboli pumpa. Je tam osmipinový konektor, ale na žádný z těch pinů to připojit nejde. Bez reakce. Myslím si, že někde v autě musí být nějaká ,,krabička," která je ovládána dálkovým ovladačem v klíčku. Protože stejně pokud zamknu nebo odemknu manuálně, tak nebliknou ani blinkry. Pouze při odemk./zamk. dálkáčem.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Tak to mám konečně hotové. Bylo to v tom kufru na té levé straně. Musel jsem vyhodit světlo i ten reprák nad tím a bylo to zašité úplně dole. Díky moc za rady. Jak už jsem psal nemám totiž k tomuto autu žádné schéma. Mnoho jiných věcí se dá řešit podle manuálu na Octávku, ale tohle zrovna ne. Takže ještě jednou moc díky.
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!
Jenom jsem si všimnul tvýho podpisu: "Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!"
Řešil jsem nedávno na Ferrari 599 GTB pininfarina chybu bohatosti směsi mimo volnoběh. Majiteli někdo někde řekl že je to lambda sonda vpravo.. Nechal to tam at to uděláme a přivezl si svojí !univerzální! lamda sondu.. To už samo o sobě je na palici. Po zvednutí auta na zvedáku a zkouknutí se přišlo na to že je tam celek 6 lambda sond! Naše univerzal diagnostika píš pouze Bank 1 a Bank 2 ale už nepíše jakej senzor... Skončilo to tak že sme to šli projet, chvíli to nic neudělalo ale chyby se objevují pořád...vzdali jsme to.. Není šance.. sráč jeden zasranej..
Řešil jsem nedávno na Ferrari 599 GTB pininfarina chybu bohatosti směsi mimo volnoběh. Majiteli někdo někde řekl že je to lambda sonda vpravo.. Nechal to tam at to uděláme a přivezl si svojí !univerzální! lamda sondu.. To už samo o sobě je na palici. Po zvednutí auta na zvedáku a zkouknutí se přišlo na to že je tam celek 6 lambda sond! Naše univerzal diagnostika píš pouze Bank 1 a Bank 2 ale už nepíše jakej senzor... Skončilo to tak že sme to šli projet, chvíli to nic neudělalo ale chyby se objevují pořád...vzdali jsme to.. Není šance.. sráč jeden zasranej..
Tak samozřejmě technika u těchto aut je velmi složitá. Mně stačilo když jsem tu měl jednou jedinkrát Ferrari. Byl to už starší kousek F348, takže nějaká osmdesátá léta. Dělal jsem na tom sice karosařinu a lak přední části ovšem neodolal jsem podívat se na motor. Už tenkrát tam bylo té elektroniky, čidel a senzorů... u dnešních to musí být přímo katastrofa. Já sám mám sice jen Superb V6, ale Ferrari je moje srdeční záležitost a ve F1 jim fandím už od doby kdy jsem to začal sledovat a to bylo někdy v sedmdesátých letech. Sbírám modely 1:18 mám jich něco kolem šedesáti, byl jsem v Maranelu v muzeu Ferrari no prostě fanda každým coulem. To jen na vysvětlení mého podpisu.Woko_O píše:Jenom jsem si všimnul tvýho podpisu: "Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!"
Řešil jsem nedávno na Ferrari 599 GTB pininfarina chybu bohatosti směsi mimo volnoběh. Majiteli někdo někde řekl že je to lambda sonda vpravo.. Nechal to tam at to uděláme a přivezl si svojí !univerzální! lamda sondu.. To už samo o sobě je na palici. Po zvednutí auta na zvedáku a zkouknutí se přišlo na to že je tam celek 6 lambda sond! Naše univerzal diagnostika píš pouze Bank 1 a Bank 2 ale už nepíše jakej senzor... Skončilo to tak že sme to šli projet, chvíli to nic neudělalo ale chyby se objevují pořád...vzdali jsme to.. Není šance.. sráč jeden zasranej..
Všechno jsou to plechové střepy na práci. Teda kromě FERRARI !!!