Bionafta a kokta 2000 - může jezdit na bio?

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
fastarrow
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 25 čer 2010, 21:06

Bionafta a kokta 2000 - může jezdit na bio?

Příspěvek od fastarrow »

Chci koupit koktu 81kw PO faceliftu a chci jezdit na bio. ale ve velkem TP není zapsáno "BIO48" , takže to nemůže jezdit na bio? Jde mi o odolnost gumiček.

Pak je tu ve hře taky kokta 2000 PŘED faceliftem, která MÁ zapsáno v TP BIO48. Tzn., že ta může jezdit na rostlinu?

Díky za odpovědi.

Hledal jsem na fóru, ale témata se často stáčejí dohadováním o tom zda na to jezdit či ne a přitom tazatel nemá odpověď. (LOL)
Dr.Spiegel
Přispěvovatel
Příspěvky: 871
Registrován: 23 pro 2013, 07:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dr.Spiegel »

Asi může ale je tu milion případů kdy to gumičky prostě vzdají protože nejsou konstruovány na provoz BIO (sra***). Tak je klidně možný že pár měsíců bude všechno oukej a pak to začne uchcávat a budeš to muset přetěsnit.
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
fastarrow
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 25 čer 2010, 21:06

Příspěvek od fastarrow »

Ok. Takže jde o to, co je napsáno ve velkém TP a toho se držet zda ano či ne?
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

mam 2000 po facelifte motor 81kw ahf cez dva roky bio a vsetky hadice povodne
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

xxx
W210 290TD
fastarrow
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 25 čer 2010, 21:06

Příspěvek od fastarrow »

optimista píše:mam 2000 po facelifte motor 81kw ahf cez dva roky bio a vsetky hadice povodne
To že máš po faceliftu ještě nic neznamená. Podívej se pls do velkého TP jaký typ paliva tam máš napsaný.

Díky.

p.s. nakonec jsem koupil 66kw a má v TP BIO 48 napsáno. r.v. 20001. Taky jsem ale viděl tři faceliftové, které tam měli pouze NAFTU napsanou.
m.artty
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 bře 2012, 15:45

Příspěvek od m.artty »

Vzhledem k tomu na jaké úrovni jsou české techničáky, tak bych to zas tak moc neřešil. Z cca 15 techničáků, co jsem za poslední roky měl nebyl bez chyby ani jeden. A je jedno, jestli to byly auta koupaná v ČR nebo dovozy.
Steelstorm
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 15 bře 2013, 01:18

Příspěvek od Steelstorm »

O aké gumičky sa jedná? Po FL ASV môže jazdiť na slnečnicu v pohode, nie?
VW Passat 96kw AWX
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Steelstorm píše:O aké gumičky sa jedná? Po FL ASV môže jazdiť na slnečnicu v pohode, nie?
Těsnění čerpadla - O kroužky. Ztvrdnou a netěsní a čerpadlo začne kapat a nakonec teče proudem, pod autem je louže a celé se to zavzdušňuje se všemi problémy kolem-špatné starty, apod.
Jediný lék je rozebrat a přetěsnit Vitonem.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Dr.Spiegel
Přispěvovatel
Příspěvky: 871
Registrován: 23 pro 2013, 07:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dr.Spiegel »

A ten Viton....to se dá nějak sehnat? Je to drahý?
Berlingo 1.9D DJZ Bosch
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Je o něco dražší, než NBR, ale není to tak hrozné. Seženeš ho třeba tady http://www.hyhlan.cz/eshop-kategorie-o-krouzky.html . Má označení FKM, nebo FPM.
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
fastarrow
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 25 čer 2010, 21:06

Příspěvek od fastarrow »

trochu laicka otázka, ty O kroužky prřijdou kam? Dovnitř čerpadla nebo těsnění na výstupu do vstřiků?

U Omegy 2,5TD mi čerpadlo začalo téct vrchem - pod kostkou díky RO.

Taky se u té Omy dalo díky jemnému posunutí kostky nastavit čerpadlo, takže se ti snížila spotřeba na volnoběh a dalo se s tím pohrát. Jak je to u kokty?

To že mám v TP napsané BIO je hezké, ale to čerpadlo je nějaké moc hezké, čisté a i vstřiky, takže to asi někdo měnil. Otázka je jaké těsění tam dal.

A ještě dotaz, startuje mi to tak na čtvrté páté otočení motoru. Dá se to nějak poléčit?
Když bylo chladněji cca pod deset st. a pršelo (vlhko), tak to chytlo na podruhé otočení.

(hm)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“