Stránka 1 z 1

Jezdil někdo na aceton?

Napsal: 07 kvě 2015, 04:55
od k.amerika
Zdarec, v práci dokážu vyšetřit nějaké množství acetonu, asi akorát tak na dojíždění do práce zdarma.. Pamatuji si že jeden známý si před lety předělal stovku škodovku na aceton jen tim že místo palivových hadiček dal trubičky, zvětšit od oka trysku (aby se nemusel pokaždé rozjíždět se sytičem) a jezdil.. jem mu prý přestal ukazovat palivoměr, protože to sežralo plovák :-) Na líh s hexanem jsem bez úprav v saxu 1,0 najezdil spoustu kilometrů a jediná změna byla že po každém startu se muselo cca minuta čekat než šlo z volnoběhu do aotáček. Má někdo zkušenost s acetonem? díky

Napsal: 07 kvě 2015, 08:36
od milda64
Ještě za komančů ve warťasu. Spotřeba o půlku vyšší a z výfuku šel slzný plyn. To toluen bylo jiný kafe.

Napsal: 07 kvě 2015, 08:52
od k.amerika
Dvoutakt to asi zchroupe lépe.. A co hadičky, plovák v akrburátoru, v nádrži atd? vše drželo, jen ta spotřeba a smrad?

Napsal: 07 kvě 2015, 12:05
od milda64
Ano, ale ten smrad fakt hroznej. Když jsem projel stejnou ulicí podruhé tak jsem si zaplakal. Opravdu slzák. Možná to dělala ta kombinace s olejem. Starty na benzín. Stačilo ráno vstříknout dvacítku stříkačku do plovákové komory.

Napsal: 07 kvě 2015, 15:44
od JanDiesel
milda64 píše:Ještě za komančů ve warťasu. Spotřeba o půlku vyšší a z výfuku šel slzný plyn. To toluen bylo jiný kafe.
co treba na jazdenie na toluen?

Napsal: 07 kvě 2015, 21:00
od milda64
U karburátoru jen dírka do plovákové komory, 20ml stříkačka benzínu ráno před startem a trochu oleje na omaštění. U stříkaček dvojnádrž na starty a omastit. Měl jsem sníženou hlavu a místo zadního tlumiče trubku. Žigul 1500 neměl šanci. Jen jsem ukroutil 3 poloosy.

Napsal: 24 říj 2015, 18:40
od k.amerika
Koupil jsem felicii, jednobod, abych mohl experimentovat s acetonem a neničit si druhé auto a světe div se, jede to jako na benzin, ani nesmrdí, výkon velice podobný, žádný zvýšený hluk motoru-kdyby to smývalo olejový film, prostě to funguje. Dávám 5l benzinu, 15l acetonu, chytá na otočení. U karburátorů to asi špatně chytalo a mohlo rozežrat nějaká těsnení, ale felda s jednobodem nádhera :-) Projel jsem cca 300l acetonu a beze změny motoru. Jsem zvědavý jak dlouho ještě vydrží :-)

https://www.youtube.com/watch?v=YAXZmnHXzco

Napsal: 25 říj 2015, 16:25
od milda64
Tam bylo jen papírové těsnění. Jezdil jsem jen na čistý. Kapka oleje neuškodí. Toluen, aceton a líh byl odpad z výroby polovodičů. Babce ve skladu jsem dal kafe a už vezl 3 sudy. Do vozíku se mi víc nevešlo.

Napsal: 27 říj 2015, 05:01
od k.amerika
:-D