Špatné startování- prosím poradit

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slukama
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 kvě 2015, 14:07
Odpovědi: 0

Špatné startování- prosím poradit

Příspěvek od slukama »

Zdravím, prosím poraďte mi. mám problém se svým autem- Peugeot 306 1,9 td 66kw

zahřátý startuje bez problému, ale pokud stojí třeba přes noc, tak špatně startuje. Točí, i zakucká, ale nechytne se. Na podruhé, potřetí je to je trochu lepší, ale většinou nenaskočí (občas ale jo). Pomůže tomu, když se pumpne nafta balonkem, pak to chvíli kucká, ale chytne- při nastartování pak zadýmí bíle, možná občas trochu černě, ale vzápětí zas bez dýmu. Během jízdy je to bez problému, pokud je motor teplej tak taky v pohodě.

Myslíte, že je to padání nafty? Nebo třeba žhavičky? Jak poznám čím by to mohlo být...?

Zvládám jednodušší opravy, dá se padající nafta vyřešit samodoma, nebo je lepší to strčit do servisu? Na kolik taková oprava asi přijde?

Předem děkuju za rady
M
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

zhavky prubni pres zarovku, padani nafty je nekde netesnost, to takhle od kompu tezko rict, muze to bejt na 100 mistech
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
slukama
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 kvě 2015, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od slukama »

Díky. To jsem si právě myslel, že to nebude až tak jednoducjý zjistit kde to netěsnění.

Zkusím tedy kouknout nejdřív na ty žhavičky, jestli se to nezlepší, zkusím s tím někam do servisu.

Jinak, koukal jsem, že se dají koupit žhavičky různě drahý od drahých až po nějaký levnější (třeba o třetinu) v tom samém osvědčeném obchodě. Tam se to asi bude lišit životností, ne?

Díky
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

nekupuj zadny no-name, je to k hovnu, akorat je pak pri znovuvytahovani ukroutis a pak hlava dolu. jakej je rozdil v cenach? plus minus jeden kryt na dementni telefon?
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
slukama
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 kvě 2015, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od slukama »

tak jasně že člověk nekoupí nějaký za stovku, ale rozdíl už je znát (min pro mně) jestli bych koupil svíčky za třeba dvě stovky, nebo za 4... Mně zajímal ten rozdíl v cenách, za což díky za vysvětlení... :)
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

bosch nebo beru, jsou cenove akorat, tady cca 6eur.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
slukama
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 10 kvě 2015, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od slukama »

fajn, díky za radu.

Ještě se zeptám, špatná žhavička se pozná že je očouzená? Nebo nějak jinak?

Ptám se jak blb, ale jelikož si myslím, že leckterý kontroly se dají zvládnout vlastní rukou, bez toho, že bych to hned strkal do servisu, tak se snažím tomu porozumět...
Dky
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

slukama píše:fajn, díky za radu.

Ještě se zeptám, špatná žhavička se pozná že je očouzená? Nebo nějak jinak?

Ptám se jak blb, ale jelikož si myslím, že leckterý kontroly se dají zvládnout vlastní rukou, bez toho, že bych to hned strkal do servisu, tak se snažím tomu porozumět...
Dky
sundas ze zhavek pouze kabely, vezmes zkousecku ( nejlepe zarovku h7, k niz pridelas cca pul metru draty) jeden konec das primo na baterii na plus a druhej konec na zhavku, pokud zarovka sviti, zhavka je pruchozi a tudis asi dobra, jestli nesviti tak je v hajzlu, jestli je z nich nejaka mrtva, tak mem automaticky vsechny.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od kebitch »

No žhavky určitě zkontroluj ale věř mi že ti na 99% padá nafta... A míst kde to může bejt je opravdu hodně, ja se s tim trápil skoro půl roku, pak sem vyndal čerpadlo přetěsnil ho, jezdim dva měsíce bez problému a ejhle, včera ani dneska sem nenastartoval :/ takže jdu řešit taky znova... Jinak nejlepší bude začít asi u balónku, bejvá spuchřelej a pouští - to si zkontroluj! novej se dá kouopit třeba i za 200 Kč. Pak bych šel po nádobě na naftovej filtr, dost čacto teče na tom bimetalovým pásku (takový vyhrdlení dole na nádobě v kterým je jakejsi bílej špunt), tam to teklo i mě, a taky pod celou tou nádobou, když jí sundáš je taky okroužek taky sním prej bejvaji potíže... No a pokud máš drobet štíhlou ruku protáhni jí ze předu pod čerpadlo a pěkně si ho zespoda ošahej. Jak bude mokrý od nafty máš jasno - je to čerpadlo... dost často teče pouzdro na hřídel plynu, to se ještě dá jakštakš docela lehce opravit, ale pokud teče jinde, tak čerpadlo ven a repas... nebo aspoň přetěsnit (jako já)...
BMW e46 320D touring 110/125kw
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“