1.9 tdi 77 kw při zátěži začne vařit

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

1.9 tdi 77 kw při zátěži začne vařit

Příspěvek od janpelikanbk23 »

ahoj tak mám další problém po složení motoru mě auto hrozně rychle začne vařit nechapu proč termostat je venku pumpa kontrolovana a je dobrá provedené otlakování sistemu a pri 1,5 se otevre ventil a pak drzi tlak kolem 1,3 z přepadové hadičky mě jde při volnoběhu vzduch s bublinkami udělal jsem test take že jsem přepadovou hadičku ucpal a na banku dal hadičku kterou jsem ponoril do vody a voda bubla vše naznačuje na hlavu jen proste nechapu jak je to možný když jsem dával nové těsnění a hlavu nechaval srovnat vše dotahl podle servisní přiručky před rozděláním motoru nebyl problém a stejně to vypada že hlava fučí :( auto přitom jede krásně necuka nekouří vubec bíle nechapu napada někoho něco ? oddělával jsem chladič egr nevadí to ?
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

A hlavu jsi nechal natlakovat?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Alebo krivý blok motora.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od janpelikanbk23 »

ne tu jsem nenechaval natlakovat proc taky kdyz pred rozdělaním s vodou nebyl zadnej problem jen sem ji nechal srovnat a az ted hned po slození to děla nechapu
martas.belka
Přispěvovatel
Příspěvky: 604
Registrován: 24 říj 2012, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jirkov

Příspěvek od martas.belka »

A co jsi měl za problém proč sto rozdělával
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od janpelikanbk23 »

přetěsnení celeho motoru a celkove go hydrostel pistni krouzky loziska atd připravuji ten motor na trochu vikonu ale z te hlavy ted tapu nechapu to co se mohlo odehrat ze to ted fuci :( netusite na kolik atmosfer se ta hlava tlakuje ?
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

kdyz si hlavu povoloval, byl motor teplej nebo studenej?
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od janpelikanbk23 »

studenej urcite nejdriv sem ho celej vytahl ven a pak do sroubku rozlozil a zase slozil takze to vidite ze to nekde podfukuje ? doufám ze je to jen tesneni naky spiii....:( a to sem si ho tak pekne skladal :(

Obrázek
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

opravdu ta pumpa je dobra? neprotaci se vrtula na ose? a do vody tlakuje? a kolik vody ti vlezlo celkem do okruhu, ptam se proto, protoze na moji cordobe kdyz vypustim komplet vodu, tak naplnit je to prekerka, system debilni nejde odvzdusnit, musim horni hadici chladice poposundat.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od janpelikanbk23 »

pumpu jsem dnes vytahl a zkousel v ruce sem stim nepootocil tak sem vzal sikovky a zabral a pak sem stim pootcil ale uz fakt celkem na silu takze sem to mozna udelal ja ale uz je obednana nova :P no ja sem zatim nikdy nemel problem nalil jsem vodu nacuclosijito pak neco dolil a vzdy to bylo bez problemu pravda je ze ted sem oddelal chladic egr plynu tak mozna se to trosku zemnilo premyslim ze zkusim natlakovat nejak hlavu a blok motoru jak to ted je jen nevim kolik tam skusi fouknout treba 8 atmosfer ? nebo 5 :P
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

a jak si vyjeb ten egr chladic, tak si privod i odvod propojil, nebo jen ucpal
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
janpelikanbk23
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 24 bře 2014, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od janpelikanbk23 »

Propojil prave :P
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Podle mě v tom bude vzduch.. topí to?
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

mrkni do autodat, kolik ma mit vody, minus maly pivo za ten egroid, a nalej to znova. ti rikam, moje auto se taky tvarilo, ze ok, ale vlezlo tam proste malo, a za chvilk zacinalo klokotat jak brambory, a ta svine voda nesedne, protoze vzduch nemuze ven. a okruh se nehejbe :D :D
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ideálně nalít expanzku, sejmout odvzdušňovací hadici, tu strčit do petky, zavíčkovat expanzku, vzduchem z kompresoru fouknout do expanzky přes nátrubek na odvzduš. hadici, hladina začne klesat, dolít a znova.
Tohle opakovat dokavaď nepoteče z hadičky do petky proud nemrzky, pak je systém pod vodou.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“