Stránka 1 z 1

S-max 2.0tdci 09 103Kw

Napsal: 07 čer 2015, 15:10
od Matias
Ahoj kluci,
přemýšlím o tomhle povozu.
Jakou má životnost tenhle motor, případně komponenty?
Na co se soustředit?
Díky za rady.
Najezdím tak 40-50 t km ročně.

Napsal: 10 čer 2015, 08:25
od erikfrog
Servisujeme taxiky Galaxy vacsinou, 103kw verzie, 500 000km je miminum bez vaznesich oprav. Mame ich asi 30ks.
Po 500 000 zacina kolotoc vstreky, cerpadlo, turbo, alternator, spojka atd...
Motor mechanicky vydrzi bez problemov aj 1000 000km,
Samozrejme skratene inrervaly, 15-20 000km + kazda vymena oleja palivovy filter.
Celkovo hodnotim Galaxy, S-max, Mondeo ako mimoriadne vydarene auto sucasnej doby.

Napsal: 10 čer 2015, 13:55
od jericho-3
Klobouk dolů.. :o Není to obdobný motor co má Volvo c 30?

Napsal: 10 čer 2015, 14:13
od erikfrog
Je to Peugeot motor a mas pravdu dava sa to aj do Volva.

Napsal: 11 čer 2015, 05:32
od fukmen
jak jsou na tom DPF/FAP? snášejí taxi provoz, eventuelně kdy mě to čeká a na co to přijde? :-D (mám najeto 203xxx)
díky

Napsal: 11 čer 2015, 07:46
od jericho-3
erikfrog píše:Je to Peugeot motor a mas pravdu dava sa to aj do Volva.
Mě na tom mate, že je to vlastně "převrtané" 1,6 HDI , kde odcházejí hydra ,koníky a řetězy mezi vačkami. Když to člověk rozebere, má dojem, že dělá motokáru...A že by tohle vydrželo mega? Nebo se pletu a je to jiná konstrukce vycházející z 2.0 HDI -8 ventil? :)

Napsal: 11 čer 2015, 19:34
od erikfrog
Spodok je vychadza zo stareho 8v 2.0 HDi. 1,6 je jemne povedane dost nestastny motor.
U 2,0 16v som retaz medzi vackami este neriesil aj ked viem ze uz ich menili. A to nase taxi momentalne nemaju ani jedno pod 450 000km.
Je to len o tom ze olej urcite nie na 30t a hlavne tam neliat Kastroool.